eitaa logo
بیسیمچی
1.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
1.9هزار ویدیو
622 فایل
سلام علیکم این کانال بمنظور ارتباط معنوی،فرهنگی ،تبلیغی و مذهبی با فرهیختگان تشکیل شده استbabaii@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
برنامه های دهه کرامت اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه: https://eitaa.com/bisimchee1400/14027
مبلغ گرامی آخرین مهلت ثبت گزارش تبلیغِ ماه مبارک رمضان، چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه می‌باشد. لذا در صورتی که هنوز موفق به ثبت گزارش خود نشده‌اید هر چه سریع‌تر به بخش «ثبت فعالیت تبلیغی» در صفحه پیشخوان خود در «سامانه شمع» مراجعه نمایید. بدیهی است مزایای سوابق تبلیغی به مبلغینی تعلق می‌گیرد که نسبت به ثبت فعالیت‌های تبلیغی خود در سامانه شمع اهتمام بیشتری داشته باشند. ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
🔻 روز ملی جمعیت 🔹روز اول: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ 🔆رسانه و جوانی جمعیت بمناسبت روز ملی جمعیت برگزار می نماید: رسانه های مکتوب، مجازی، شنیداری، دیداری، شهرستان شاهین شهر و میمه جهت شرکت در پویش نمونه آثار منتشر شده خود را در حوزه جمعیت و فرزندآوری تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴ در پیام رسان ایتا ارسال فرمایند.
🔹 نوزدهم اردیبهشت ماه روز بزرگداشت شیخ کلینی(ره) را گرامی می داریم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در پیام به کنگره‌ی بین‌المللی بزرگداشت ثقةالاسلام کلینی (ره) سال 1388: 🔸کلینی، تنها یک محدّث نبود. بررسی کتاب کافی از جهت چگونگی تبویب و تقدیم و تأخیر ابواب آن و عناوین انتخابی آنها (نظیر: کتاب العقل و الجهل، کتاب الحجة، کتاب التوحید و …) نشان می‌دهد که کلینی علاوه بر آن که محدّثی بزرگ است، متکلّمی چیره‌دست نیز هست و محتوا و روش و عناوینِ به کار گرفته شده توسّط وی، ناظر به مسائل کلامیِ رایج در روزگار اوست. 🔸ضمناً مقدّمه شیخ بر کافی، مقدمه درخشانی است که نشان می‌دهد این مرد چه تسلّطی بر عبارات و کلمات و مطالب و مفاهیم کلامی و … داشته است. 🔸کتاب کافی، در دوره‌ای هزار و صد ساله، از وفات مرحوم کلینی در ۳۲۹ هجری تا روزگار ما، بیش از هزار سال است که مرجعیّت علمی دارد و بین جوامع شیعه دست‌به‌دست می‌گردد و هرگز هیچ فقیه، متکلّم یا مفسّر شیعه از آن مستغنی نبوده است، به هر حال به نظر این‌جانب، تجلیل از کلینی، تجلیل از علم، تجلیل از دین و تجلیل از تشیّع است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از بیسیمچی
‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌┄═┅═✧❁﷽❁✧═┅┄ 🇮🇷 🕊.... 🇮🇷 ─═┅═༅🍃📔📓🍃༅═┅─ 🔍☆◁ 📖☆◁ 📖☆◁ دوم ─═┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🕹◁جنــــاب استـــــاد 🗣◁سوال 🆔@ilyan313 🗓تاریخ:سه شنبه1402/02/19 ⏰ســــاعت:19/00 🔮گفتمان 🆔 @ammareyon ‎‎‌‌‌‌‌🆔 @bisimchee1400 ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ 🚫 برداری از و کنفرانس ها و ها و بدون اجازه و به هر نحوی‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌─═┅═༅𖣔🌺𖣔༅══┅─
─┅═༅🍃📔📓🍃༅══┅─ ❍◁(2)..استفاده از نفوذ روحانیون و سپاهان دین.. ✪{1}..انتشار مقالات و نشریات مخصوص و اشاعه محتوای این نشریات توسط روحانیون معتبر و سپاهیان دین؛ ✪{2}..بهره گیری از نفوذ کلام روحانیون دانشمند و شناخته شده در جهت تفکیک مفهوم حجاب از چادر. ❍◁(3)..بهره گیری از فعالیت سازمان‌های اجتماعی و آموزشی : ❏[1]..استفاده از خدمات سازمان‌های اجتماعی و آموزشی در دگرگونی بنیادی باورداشت همگان از رابطه بین چادر و معتقدات مذهبی و اخلاقی؛ ❏[2]..بهره گیری از فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهیه متون کتب و فیلم‌ها در جهت دگرگونی‌های ذکرشده؛ ❏[3]..آموزش غیر مستقیم کودکان در مدارس به منظور انتقال این دریافت‌ها به بزرگ ترها؛ ❏[4]..گنجاندن مواد خاص در آموزش‌های جنبی کانون‌ها. ─═┅═༅𖣔9⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌◑◁(2)..اقداماتی که در مؤثر خواهد بود ❖‌ با استفاده از روند گسترش همه جانبهٔ خدمات بخش عمومی برای همگان و افزایش گروه‌های استفاده کننده از خدمات مزبور می‌توان به اتخاذ تدابیر مطلوب، تعداد استفاده کنندگان از چادر را در گروه‌هایی مانند دانش آموزان، کارمندان، کارگران کاهش داد. ✪◁[1]..ممنوع بودن چادر برای دانش آموزان و دانشجویان؛ ✪◁[2]..استفاده از پوشاک متحد الشکل در مدارس؛ ✪◁[3]..اجرای کامل قانون تعلیمات اجتماعی اجباری در مورد خانواده‌هایی که از مدرسه رفتن دختران خود جلوگیری می‌کنند؛ ✪◁[4]..ممنوعیت بانوان کارمند از استفاده از چادر؛ ✪◁[5]..محرومیت زنان کارمندی که از چادر استفاده می‌کنند، از دسترسی به مقام‌ها و موقعیت‌ها و همچنین از تشویق؛ ✪◁[6]..تشویق کارمندان زن به برگزیدن لباس متناسب با کار و شرایط؛ ─═┅═༅𖣔🔟𖣔༅═┅┅─
─══༅🍃📔📓🍃༅══┅─ ✪◁[7]..صدور بخشنامه به کلیه کارخانجات و ملزم کردن کارگران به پوشیدن لباس متحدالشکل، متناسب با کار و شرایط محیط؛ ✪◁[8]..تشویق کارگران زن به استفاده از لباس متناسب با لباس متحدالشکل خود؛ ✪◁[9]..ممنوعیت زنان چادری از مراجعه به وزارت خانه‌ها و سازمان‌های دولتی؛ ✪◁[10]..ممنوعیت زنان چادری از مسافرت با شرکت هواپیمایی ملی ایران؛ ✪◁[11]..ممنوعیت زنان چادری از استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد؛ ✪◁[12]..ممنوعیت ورود زنان چادری به سینماها؛ ✪◁[13]..ممنوعیت ورود زنان چادری از خرید در فروشگاه‌های شرکت‌های تعاونی شهر و روستا؛ ✪◁[14]..ممنوعیت زنان چادری در استفاده از خدمات اجتماعی مانند جمعیت بهزیستی و آموزش فرح پهلوی، جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران و انجمن ملی حمایت کودکان؛ ✪◁[15]..ممنوعیت ورود کودکان و نوجوانان چادر به سر به کتابخانه‌ها؛ ✪◁[16]..محرومیت از شرکت در هر گونه مجامع عمومی. ─═┅═༅𖣔1⃣1⃣𖣔༅═┅┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅══┅─ ☆◁(3).. ❖‌ اجرای مطلوب تصمیمات کوتاه مدت مستلزم اقداماتی به شرح زیر است.. ❏◁{1}..همکاری وسایل ارتباط جمعی در توجیه مقام زن و برداشت همه جانبه در این زمینه؛ ❏◁{2}..همکاری وسایل ارتباط جمعی در ارائه جنبه‌های منفی چادر و ارتباط آن با عقب ماندگی؛ ❏◁{3}..همکاری وسایل ارتباط جمعی در ایجاد برداشت صحیح از لباس متناسب؛ ❏◁{4}..تحقیق، نگارش و چاپ مقالات مستند در زمینه‌های مربوط؛ ❏◁{5}..توسعهٔ کارخانجات پوشاک و در دسترس قرار دادن لباس‌های ارزان قیمت همراه با روسری که جایگزین چادر گردد.» ─═┅═༅𖣔1⃣2⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📔📓🍃༅═┅─ ○◁همان گونه که مشاهده می‌شود، مبارزه علیه چادر در تمام جملات مزبور به چشم می‌خورد. حتی رژیم برای اینکه به مقصود خود برسد تلاش می‌کرد تا از طریق استفادهٔ ابزاری از روحانیت، مفهوم چادر را از مفهوم حجاب تفکیک کند. ✪ جالب اینجاست که روشن فکران و طرفداران حقوق زنان امروزه نیز همان خطر فکری را دنبال کرده و در تلاش‌اند تا مفهوم چادر را از حجاب جدا سازند ❏ به دنبال اعلام این سیاست نظام شاهنشاهی، جامعه اسلامی نیز واکنش مناسبی از خود نشان داد. ❖‌ اگر چه از سال ۱۳۵۴ به بعد تقریباً همه سازمان‌های مخفی و مبارز، یا از بین رفتند و یا به انزوا کشیده شدند، اما درست در همان زمان که هر صدایی در نطفه خفه می‌شد، صدای ملت در دی ماه ۱۳۵۶ ° یک سال بعد از ابلاغ سیاست مزبور ° از حلقوم مردم قم بلند شد. ─═┅═༅𖣔1⃣3⃣𖣔༅═┅┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅══┅─ ۝◁این دستورالعمل که دو سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد نه تنها نتوانست حجاب را در جامعه از بین ببرد، ❖‌ بلکه موجب شد تا صف آرایی در مقابل دولت کثیف پهلوی آشکارتر و محکم تر از گذشته خود را نشان دهد. ❏ دستورالعملی که توسط حکومت شیطانی و نحس پهلوی نوشته شده بود به آسانی و روشنی ضد اسلام بودن آنان را آشکار میکند. ✪ دستورالعمل هایی که سال 2020 تنها اجرایی شدن یکی دو مورد از آنها در کشور طاغوتی فرانسه باعث اعتراض همه مردم دنیا و سازمان ها به فرانسه شده است… ─═┅═༅𖣔1⃣4⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📔📓🍃༅═┅─ ○◁با توجه به مطالبی که بیان گردید، این سؤال به ذهن می‌رسد که آیا انقلاب اسلامی موجب رونق گرفتن حجاب شد یا بالعکس، این حجاب بود که انقلاب کرد؟ ✪ به عبارت دیگر، آیا جمعی اقتدارگرا که خواهان نقش‌های سنتی برای زنان و اختفای آنان از سر انحصار طلبی بودند، به قدرت رسیدند یا نه، مردم، اعم از زن و مرد، به خاطر سیاست‌های ضد دینی و ضد حجاب رژیم شاه، برای حفظ و زنده کردن ارزش‌های معنوی از جمله حجاب، علیه شاه شوریدند؛ یعنی به خاطر حجاب انقلاب کردند؟ ❏ اگر مورد اول را بپذیریم، پس اجباری کردن حجاب نوعی خودخواهی مردان و انقلاب ایران نوعی انقلاب مردسالار است که جنبش‌های دفاع از حقوق زنان حق دارند با آن مبارزه کنند. ❏ اما در خصوص مورد دوم، یعنی اینکه به خاطر فراگیری فرهنگ دینی و حفظ معنویات از جمله حجاب این انقلاب صورت گرفته باشد. ❖‌ در این صورت، طبیعی است که مردم تا حد امکان در راه گسترش آرمان‌هایی که به خاطر آن انقلاب کرده‌اند تلاش نمایند و سعی کنند فرهنگ انقلاب را فراگیر سازند و چنانچه موفق به این کار نشوند انقلاب شکست خورده است. اللّهــمَّ‌عَجِّـــلْ‌لِوَلِیِّک الفَــرَج پایان ─═┅═༅𖣔1⃣5⃣𖣔༅═┅┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻روز ملی جمعیت 🔹روز دوم: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ 🔆مدیران و جوانی جمعیت بمناسبت روز ملی جمعیت برگزار می نماید: مدیران محترم شهرستان شاهین شهر و میمه در صورتیکه دارای حداقل چهار فرزند می باشند مدارک خود را به شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴ در پیام رسان ایتا ارسال فرمایند.
🔻روز ملی جمعیت 🔹روز سوم: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ 🔆خانواده موفق و جوانی جمعیت بمناسبت روز ملی جمعیت برگزار می نماید: خانواده های پرجمعیت ساکن درشهرستان شاهین شهر و میمه مدارک خود را به شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴ در پیام رسان ایتا ارسال فرمایند.
سازمان   دانش آموزی  به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است اکنون در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی فرصت را مغتنم شمرده وبا قدردانی از اقدامات و تلاش ها مجاهدتهای بی وقفه ی تمامی مربیان پرتلاش که سرمایه بزرگ سازمان دانش آموزی هستند این روز را صمیمانه به همه ی مربیان، مدرسان ودانش آموزان عزیز عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه ی تلاشگران این عرصه  تبریک و تهنیت عرض می نمایم و دست یکایک شما عزیزان را برای کمک به تعالی و پیشرفت می فشارم. رابه تمامی مربیان ودانش‌آموزان پیشتاز تبریک عرض می نماییم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تضعيف‌نظام،به‌هرکیفیتی،"حرام‌قطعی" 🇮🇷مقام معظم رهبری:این که یک آقائی، در یک گوشه‌ای، عبایش را بکشد به کول خودش، بگوید: من به کارهای کشور کار ندارم، من به نظام کار ندارم، افتخار نیست! این ننگ است!! ♦️روحانی باید از وجود یک چنین نظامی، که پرچمش اسلام است، قانونش فقه اسلامی است، با همه‌ی وجود استقبال کند. مراجع تقلید کنونی، مکرر متعددی‌شان به بنده گفتند که ما تضعیف این نظام را به هر کیفیتی "حرام‌قطعی" میدانیم. خیلی‌شان از روی لطف به من پیغام میدهند یا میگویند که ما تو را مرتباً دعا میکنیم. این، نشان دهنده‌ی "قدرشناسی" از نظام اسلامی است.
38.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حضوررپرشور دختران دهه نودی در مصلی نماز جمعه شاهین شهر