هدایت شده از Willi
وطن بسوزد و من در خروش و جوش نباشم؟
خدا کند که بمیرم، وطنفروش نباشم!
موسیقیشب.
- تو در آغوشِ کسی غیر خودم جا نشوی ..
- به خدا پیشِ کسی غیر خودم ما نشوی :)
موسیقیشب.
- به خدا پیشِ کسی غیر خودم ما نشوی :)
- آمدی زندگیام گرم ِنگاهت شده است ..
نروی غصه شوی، باعث سرما نشوی :)
موسیقیشب.
از لحاظ روحی نیازمند ریواچ کردن وینچنزو و شیطان من هستم.
اما از اونجایی که فعلا نمیشه باید به ادیتاشون بسنده کنم.✨