چیزی که پایان تعطیلات رو غمگین تر میکنه این موضوعِ دوباره شنبه و مدرسه و درس و امتحان و این حرفاست.
موسیقیشب.
جایی که عزیزت نباشه، غربته مگه نه ؟
" سفر تو کردی و من در وطن غریب شدم. "