موسیقیشب.
واقعا از لحاظ روحی دلم میخواد با اکیپ خودمون و اکیپ ِاونا برم بندرکیاشهر و ساحل انزلی، بعدش بریم کا
این فانتزی که خیلی وقته گند خورده توش ولی نمیدونم چرا نمیتونم پاک کنم این پیامو.