هدایت شده از همراه
آقای اباعبدالله ،
میدونی چقدر دلتنگ ِحرمیام که ندیدم ؟
دلتنگ ِصدای الله اکبر از شهری که نشنیدم ؟
میدونی که من روی ِدعوتت حساب باز کردم ؟
میدونم که میدونی ..
من از رقیهات قول گرفتم ،
واسطه بشه امسال ششگوشهات رو ببینم ..
میدونم از ما بهترون تو صف ِدعوتن ..
ولی اینم میدونم که منم میخری .. ❤️🩹
هدایت شده از "قطعهایازبهشت✨"
گفت از عشق بگو، برای معشوق چه میکنی؟!
گفتم، در دمای ۵۰ درجهی عراق پیاده، با رخت عزای حسین راه میروم تا به وصال رسم(:
#عزیز_عراقی_من
هدایت شده از آرزو های بزرگ؛
امیدوارم مهر کسی که مهرتون به دلش نیست یه دلتون نیفته💙