هدایت شده از مَـجِهُـول .
خیلیغریبحسن...
میدونیامشبگریهواسغریبیتیممظلوم
بزرگشدهچهقدرثوابداره(:؟
یازهرا...
شماگفتیچشمیکهبراحسنگریهکنه...کوروارد
محشرنمیشه(:
موسیقیشب.
آن چنان آلودهست ، عشقِ غمناکم با بیم زوال ؛ که همه زندگیم میلرزد ، چون تو را مینگرم . مثل این
اگر به خانه من آمدی برای ِمن ایمهربان! چراغ بياور؛
و يك دريچه كه از آن،
به ازدحام كوچهی خوشبخت بنگرم...!
-فروغفرخزاد
موسیقیشب.
بعدا؟بعدا دیگه برو بمیر.
بعدا؟بعدا دیگه دیره ، من الان میخوام که باشی .