"صدای تپش ِمحکم و پی در پی ِقلبش آزارش میداد ، قلبی که واسه کسی بود که الان دیگه نبود ، کاش از حرکت وایمیستاد ، اون این قلب ُ بدون صاحبش نمیخواست ... "
- از سری متنهای ِخونین .
-یادم رفته صداتو!.mp3
زمان:
حجم:
4.3M
درد داره که دیگه یادم نمیآد صداتو ...
- من دلم نمیآد بمیرم ، قبل ِاینکه مطمئن بشم کسی هست برات بمیره !
#گوشنواز .
در دلم جایی برای هیچکس غیر از تو نیست !
گاه یک دنیا فقط با یک نفر پُر میشود : )
به غیر از تو نمیخواهم به غیر از تو نمیدانم ؛
چنان که یادِ تو حتی، خودم را بُرده از یادم !
هدایت شده از ' بُغضِهزارچهره .
دلم تنگ شده برای گرمی آغوشت ، برای شیرین حرف زدنت ، برای مهربونیت برای دست و دلبازیت ، برای وقتایی که به حرفام میخندیدی ، برای شنیدن اسمم از زبونت ، دلم خیلی تنگ شده برات ، برای لحظه به لحظه ای که با تو بود
کاش حداقل خاطراتت انقدر قشنگ نبودن ، کاش اینجوری مجازاتم نمی کردی ، کاش حسرت خیلی از حرفا و کارا به دلم نمی موند ،
کاش !:)
- از سری متن های خونین !
Shahab Mozaffari ~ Music-Fa.ComShahab Mozaffari - Setayesh (320).mp3
زمان:
حجم:
8.2M
من برم هیشکی تنها نمیشه ... !
- مطمئنم که برای ِخیلیاتون این آهنگ پر از خاطرات ِو همینطور برای ِخودم :))
#گوشنواز .