eitaa logo
موسیقی‌شب.
171 دنبال‌کننده
631 عکس
116 ویدیو
0 فایل
واژه‌ها در من ماندند و در من مذاب شدند و در آن سرمای زندگی‌سوز، واژه‌ها در وجود من بستند. (من یقین دانستم، پشت دریاها شهری‌ست.) / https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_v7r6jdi&btn=Osean
مشاهده در ایتا
دانلود
موسیقی‌شب.
تو ؟ تو فقط بخند خب ؟ : )
تو ؟ تو هیچی نگو فقط بیا بغلم : )
اگه قرار بود جای ِ"دوست دارم" یه جمله‌ی ِدیگه که همون معنی رو بده می‌ذاشتم ، صددرصد جمله‌ی ِ" بیا بغلم" رو جاش قرار می‌دادم .
موسیقی‌شب.
اگه قرار بود جای ِ"دوست دارم" یه جمله‌ی ِدیگه که همون معنی رو بده می‌ذاشتم ، صددرصد جمله‌ی ِ" بیا بغ
می‌پرسین چرا ؟ چون قشنگه ، چون به آدم اطمینان می‌ده ، اطمینان می‌ده و می‌گه که ببین تو هروقت حالت بد باشه بغل ِمن هست ، و همین اطمینان ِکه قشنگ‌ش کرده ! : )
هدایت شده از Willi
دقت کردید "عزیز دلم" چقدر کلمه‌ی خوشگلیه؟ یعنی طرف یه دل داره، که هم واسه تو تنگ میشه، هم تورو میخواد، هم واست پر میزنه، هم دوستت داره، و از همه‌ی اینا مهم‌تر، تو [ عزیزِ ] اون دلشی.
هدایت شده از دارُالشِفا
عزیز دلم یعنی من هیچی نیستم یعنی بیا قلبم مال تو یعنی تو عزیز کرده قلب منی یعنی رو قلبم اسم توئه یعنی تپش قلب من تویی
من ؟ من برای ِهمه می‌نویسم ، تا فقط یک نفر بخواند ..
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آشنای ِمن ، من غریبم بی تو ... ! - وایب ِاین کلیپ>>>
من ، وقتی نوشتن ِیه متن یا سناریو غمگین ُشروع می‌کنم :
موسیقی‌شب.
" + دلتنگ ؟ حاجی دلتنگ واسه یه دقیقه‌شه ، من می‌میرم واسه اینکه یه بار دیگه دستاشو بگیرم ، بغلش کنم
" - می‌دونی چقدر تشنه‌‌ی ِآغوشت بودم ؟ می‌دونی دلم لک زده بود واسه این‌که یه‌بار دیگه ته ِاسمم میم ِمالکیت بذاری ؟ می‌دونی دلم لک زده بود واسه این‌که دستام تو دستات قفل بشه ؟ یا واسه این‌که یه‌بار دیگه صدای ِقشنگ‌تو بشنوم ؟ اصلا می‌دونی چقدر دلتنگت بودم ؟ تو می‌تونی تعداد ِستاره‌های ِتو آسمون ُبشماری ؟ معلومه که نمی‌تونی ، دلتنگی ِمنم برای ِتو مثل ِشمردن ِستاره‌هاست ، نمی‌شه محاسبه‌ش کرد !" - از سری متن‌های ِخونین .
گفتم عاشقتم ، گفت محبت دارید ؛ ای بر گور ِپدر ِآنکه ادب یادش داد !