موسیقیشب.
" + دلتنگ ؟ حاجی دلتنگ واسه یه دقیقهشه ، من میمیرم واسه اینکه یه بار دیگه دستاشو بگیرم ، بغلش کنم
" - میدونی چقدر تشنهی ِآغوشت بودم ؟
میدونی دلم لک زده بود واسه اینکه یهبار دیگه ته ِاسمم میم ِمالکیت بذاری ؟ میدونی دلم لک زده بود واسه اینکه دستام تو دستات قفل بشه ؟ یا واسه اینکه یهبار دیگه صدای ِقشنگتو بشنوم ؟ اصلا میدونی چقدر دلتنگت بودم ؟ تو میتونی تعداد ِستارههای ِتو آسمون ُبشماری ؟ معلومه که نمیتونی ، دلتنگی ِمنم برای ِتو مثل ِشمردن ِستارههاست ، نمیشه محاسبهش کرد !"
- از سری متنهای ِخونین .
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخر یه شب این گریهها ..
- ولی جناب ِشادمهر ، آخر یه شب من ُاین بغضایی که اشک نمیشن خفه میکنه ...
موسیقیشب.
آخر یه شب این گریهها .. - ولی جناب ِشادمهر ، آخر یه شب من ُاین بغضایی که اشک نمیشن خفه میکنه ...
Shadmehr AghiliShadmehr Aghili - Taghdir [320] (1).mp3
زمان:
حجم:
8.9M
دلگیرم از این شهر ِسرد ، این کوچههایِ بیعبور ... !
#گوشنواز .
روز نهم ؛
' حالم تعریفی نداره ، اما بیخیال ؛
چرا که حال ِتو خوبه و کل ِمسئله همینه .'
- 365 روز بدون ِتو .