موسیقیشب.
تو ؟ تو عزیز ِدلمی ، پارهی ِتنمی ؛ آدم هیچوقت عزیزدلش ُفراموش نمیکنه که : )
تو ؟ تو دلیل ِتپشای ِقلب ِتو سینهمی : )
دو هفته مونده به شروع ِسال تحصیلی ؟
من درخواست ِویدیوچک دارم مگه همین هفته پیش امتحاناتم تموم نشد ؟
هدایت شده از • طـعم ِخوش ِشهادت •
تمام شد ؛
اذان مغرب را که بگویند ،
صفر تمام میشود ..
پیرهن مشکی عزای تو را
تا میکنم و نمیدانم محرم
سال آینده قسمتم شود
خودم تنم کنم یا دست
کسی گوشه ی کفنم میگذاردش ..
این ناله های آخر زمزمهنامت
را از من بپذیر ..
چه بی مضایقه خوبی حسین جان✨
خودت را به من بچشان . .