نمیدونم از کجا شروع شد، فقط بهخودم اومدم دیدم دارم روزامو با غم و دلتنگی میگذرونم.
رشت . بروبچههای ِیادگار . چهارراه صابرین . خلوتی ِبعدازظهر خیابونا . خندههای زیرزیرکی . شب یلدا . گروه سه نفره با m . شوت پنالتی . هدفون گربهای و آهنگ ِ"دیگه کنسلی بیب " . هودی ِمشکی . دیوان حافظ . شومیز سبز . خونهٔ مادربزرگه . خندههای دسته جمعی . حافظ خوانی ِخانوادگی . داییا و دختردایی . خوشحالی .
موسیقیشب.
تاریکی به کام ، خوب بخوابین ! - یکشبی گیسوی ِمشکین تو دیدم در خواب ؛ خوابِ آن یک شب ، یک عمر پریشان
تاریکی به کام ، خوب بخوابین !
- شب خوش ..
موسیقیشب.
و صوتك يعيد لي الحياة من جديد : ) - و صدای ِتو به من زندگی ِدوباره میبخشد : )
عانقیني أضلُّعي متعبة : )
- در آغوشم بگیر ؛ استخوانهایم خستهاند : )