در آغوشِ تو تا بعد از قیامت نیز میخوابم ؛
که من محشرتر از تو محشری هرگز نمیخواهم ..
آره خطاب شدن با میمِ مالکیت خیلی قشنگه، ولی نه از زبونِ هرکسی، فقط از زبونِ بعضیا.
موسیقیشب.
- Happy World hug Day . 🫂
این روزو به کسایی که بغل میکنن ولی بغل نمیشن تبریک میگم.