.
گاهی برای رها شدن از زخم های زندگی باید بخشید و گذشت؛ میدانم که بخشیدن کسانی که از آنها زخم خوردهایم سختترین کار دنیاست، ولی تا زمانی که هر روز چشمان خود را با کینه باز کنیم و آدمها و خاطرات تلخ را زنده نگه داریم و در ذهن خود هر روز محاکمهشان کنیم، رنگ آرامش را نخواهیم دید!!
گاه، چشم ها را باید بست واز کنار تمام بد بودنها گذشت...
𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉