هدایت شده از مزرعه کوچک
نسخه تلگرام اینجا
https://t.me/nevisande_bichare
توی ایتا بیشتر هستم اما ضرر نمیکنم اونجام یکی داشته باشم
برای میت د آرتیست بود که دیگه کپک زد یا اصلا درست نمیکنم یا متفاوت تر درست میکنم