eitaa logo
کافه بهلول (طنز سیاسی)
4.8هزار دنبال‌کننده
16.2هزار عکس
5.9هزار ویدیو
1 فایل
تبلیغ، ارسال سوژه و ارتباط با مدیر👇 @admin40 کانال های ما در سروش👇 https://splus.ir/bohloool https://splus.ir/ahadiis کانال های دیگه ما در ایتا👇 @ahadiis @emptyy
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از علی خان آبادی
ما ایرانی‌ها «ترور» نمی‌شویم، کشته می‌شویم. ترور شدن فقط مختص نژاد سفید اروپایی-آمریکایی است و ترور کردن مختص خاورمیانه‌ای ها. @alikhanabadi
هدایت شده از علی خان آبادی
📸 ‏صاحب پایینی در عین حال که یه فاجعه ی 600 میلیاردی برای خواهرش رقم زده به بالایی ها میگه : پولاتون رو بدید فقرا، خرج مراسم نکنید. هر چی بگم از طنز ماجرا کم نمیشه🤦 @alikhanabadi
واکنش سلبریتی ها : 🗣خانم فردوس @bohlool
3.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سینه زنی غواصان رزمنده بوشهری ساعاتی قبل از عملیات کربلای ۴ در دوران جنگ تحمیلی @bohlool
یکی از بیمارى‌هاى خطرناک، بیماری، «عادى‌شدنِ نعمت» است. این بیمارى چهار نشانه دارد: 1ـ این که نعمت‌هاى فراوانى داشته باشى، اما آنها را نعمت ندانى، و هیچگونه احساس [شکرگزارى] در قبالش نداشته باشى 2ـ این که وارد خانه شوى و همه‌ى اعضاى خانواده‌ در سلامتى بسر برند، اما «شکر خدا» را به جاى نیاورى 3ـ وارد بازار شوى و خرید کنى و تمامى مایحتاج زندگى را در چرخ دستى بگذارى و به خانه برگردى، بدون این که قدردان و شکرگذار صاحب نعمت باشى 4ـ هر روز در کمال صحت و سلامتى از خواب برخیزى در حالى که از چیزى نگران و ناراحت نباشى، اما خدا را سپاس نگویى @bohlool
🔴 دیجی‌کالا و جریمه یک تصویر گفته‌اند دیجی‌کالا به کارمندانش تذکر حجاب داده است. خب طبیعی است می‌توان گفت موضوع تمام شد و ... اما در عصر حاضر این جنس مواجهه با تصاویر، با خبرها، با توییت‌ها و ... یک نوع ساده‌انگاری است. شرکت‌های بزرگ تیم حقوقی دارند، روابط عمومی دارند، تیم بازاریابی دارند و ... این یک ساده‌انگاری است که فکر کنیم برای انتشار این جنس تصاویر، طراحی از قبل وجود نداشته است. این یک جنس از بازاریابی کثیف (Dirty marketing) است که بسیار هم هوشمندانه طراحی شده. چرا؟! چون در ایران تا پیش از این بسیار کم‌هزینه بوده! دیجی‌کالا بعد از شهریور ۱۴۰۱ نیاز به یک بازسازی برند داشت و چه کاری بهتر از انتشار یک تصویر که نهایتاً می‌تواند یک جریمه چند ده/صد میلیونی داشته باشد، در حالی که برای چنین تبلیغی باید حداقل چند ده میلیارد تومان هزینه کرد و البته مهم‌تر از آن بازسازی برندی است که عایدی میان‌مدت برای شرکت خواهد داشت. هر جریمه‌ای که بوی نقره داغ ندهد، بازدارندگی لازم را ندارد و طبیعی است چنین راهکاری از سوی هر شرکتی می‌تواند تکرار شود. ✍ حمید کثیری @bohlool
هدایت شده از علی خان آبادی
یه اتفاق جالبی از نحوه ی عملکرد دولت توی چین افتاد تو فضای مجازی یه سری از مادرا لباس های باز تن بچه هاشون میکردن عکس میگرفتن وقتی صدای مردم درومد دولت نرفت خونواده ها رو جریمه کنه ، تمام فروشگاه هایی که ازین نوع لباس میفروختن و جریمه ی سنگین کرد مشگل ظرف یک ماه حل شد ! یعنی تو نطفه خفه کرد مشگل رو ، توضیح اینکه از مجموع ۱۲ عکس فقط همین سه مورد قابل انتشار بود @alikhanabadi
6.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نزار فرانسيس شاعر مسيحى لبنانى: اگرحسين از ما بود! @bohlool
سربازان امریکایی در حال توقیف سلاح های کشتار جمعی کشور عراق! 😐 @bohlool