eitaa logo
بولتن محرمانه 🇮🇷
9.6هزار دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
8.9هزار ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
توییت مهم داوود علیمهری معاون سابق استانداری تهران درباره نقض ۳ بند از تفاهم با امریکا و اصرار پزشکیان برای مذاکره با امریکا @Booltan
یادمونه همین پزشکیان اومد تو صدا و سیما و تو اون شرایط حساس کشور درباره مهسا امینی به نظام دروغ بست ولی خودش پیگیر قضایی نشد و مدیر شبکه‌‌ای هم استعفا نشد @Booltan
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهم / صفر تا صد آتش‌بس تا مذاکرات از زبان همراه تیم مذاکرات در اسلام‌آباد «رهبری اصلا با فرایند مذاکرات مخالف بودن، نه فقط با تفاهم‌نامه» «شعام به رهبری فشار آورد» @Booltan
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیخ ناصر یوسفی شب دوم محرم اجتماع مردمی میدان صادقیه تهران : این آن غربال سخت و قطعی قبل از ظهور است.. این بار می خواهد مرد را از نامرد مشخص کند.. وسط بازها کنار بروند.. غربال قبل از ظهور ملاکش کفر و اسلام نیست، ملاکش ملاک ایمان است؛ غربال قبل از ظهور غربالی است که وهب مسیحی می تواند در آن شهید کربلا بشود اما نمازشب خوان هایی هم در آن اهالی تپه ندبه شوند و توفیق شهادت در کربلا نداشته باشند... @Booltan
علی دانشمند فرزند مهدی دانشمند روحانی مشهور اگر صحبت های نبویان درست باشد باید از همه‌ی حمایت هایی که از تیم مذاکره کننده کردیم ، توبه کنیم واویلاست حتی اگر ۱٪ آنچه گفته درست باشد کاش یکی از آقایان شعام حرفی بزند @Booltan
دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری درشعام افشاگری کردند... از آنجا که چند نفر از اعضای شعام در جنگ توسط آمریکا و اسرائیل ترور شدند و این باعث برتری آرا به نفع جبهه لیبرال(غربگرا) شده و به تفاهم با ترامپ رأی دادند... سرلشکر حاتمی(فرمانده کل ارتش) به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد و گفت با قاتل رهبر شهیدمان تفاهم نمیکنیم مفاد این تفاهم به ضرر منافع ملی است. میخواهند در سوئیس با قاتل رهبری در ماه محرم دیدار کنند باید جلوی آنها بایستیم. ماهنوز رهبرمان را دفن نکرده ایم. در شعام آقایان پزشکیان و عراقچی و قالیباف اصرار بر توافق با ترامپ کردند. تفاهم رخ داده کاملا برخلاف منافع ملی است... خیلی جالبه مذاکره (معامله) با دشمن و گذاشتیم دقیقا اول ماه محرم که شعار و هدف اصلی پیشوا و امام شهید این ماه جز هیهات منا الذله نبود. ألا وَإنَّ الدَّعيَّ ابنَ الدَّعيِّ قَد رَكَّزَ بَينَ اثنَتينِ بَينَ السِلَّهِ وَالذِلَّةِ وَهَيهاتَ مِنّا الذِلَّةُ؛ قطعا دیر یا زود خواری و ذلت منتظر معامله کنندگان خواهد بود. -قرآن بیش از آن که حرف از معامله با دشمن زده باشد حرف از مقاومت و قتال با کفار و منافقین زده است. و ... برادران شیعه ما در لبنان در حال جانفشانی و قتل عام هستند ما هنوز منتظر هستیم تا ببینیم دشمن چگونه به تعهدات خود عمل خواهد کرد. @Booltan
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسین پاک، خبرنگار مستقر در لبنان: رژیم‌صهیونسیتی پس از آغاز تفاهم میان ایران و امریکا، بیش از ۳۰۰ بمباران در لبنان انجام داده است. @Booltan
هر خون، خون‌ بهائی دارد آخرین پست رسانه رهبر انقلاب @Booltan
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوانش‌های اشتباه از متن پیام رهبری چه بود؟/ اگر تصویر رهبر تحمیل‌پذیر را القا کنیم، به ایشان کمک نکرده‌ایم؛ دلسوزان مراقبت کنند احسان صالحی تحلیل‌گر سیاسی در «فرهیختگان‌گپ»: یک برداشت از پیام رهبری این بود که بر خلاف نظر رهبری یک فرآیندی طی شده و ساختار آن را به ایشان تحمیل کرده! خوانش منفی دیگر این بود که پشت دست‌اندرکاران خالی شد و در آینده آنها با دست‌اندازهایی مواجه خواهند شد! برداشت من این نیست که به رهبری چیزی تحمیل یا پشت متولیان کار خالی شده است. به‌نظر من اگر رهبری اراده می‌کردند نظر خودشان را قالب کنند، این اتفاق می‌افتاد اما ایشان اجازه دادند این فرآیند مسیر طبیعی خود را طی کند. گزاره دیگری هم که ابطال شد این بود که همه چیز با رهبری هماهنگ [به معنی اینکه همه چیز با رضایت ایشان بوده] است؛ و از سوی دیگر حرف‌های دیگری مثل اینکه «مردم قیام کنید کاپیتولاسیون رخ داده» یا «ایران مستعمره آمریکا شد» هم اشتباه بود. ویدیو کامل در یوتیوب https://youtu.be/C4BCytQtgRY آپارات https://www.aparat.com/v/wmu968d سایت https://farhikhteganonline.ir/tv/vedio/385 @Booltan
ولایت‌مداری این‌طور است؛ حداقل سریع‌تر حُر بشویم! محمدمهدی زاهدی فرزند شهیدالقدس سردار محمدرضا زاهدی یکی از رفتارهای حاج قاسم این بود که وقتی متوجه می‌شد تمایل رهبر بر انجام و یا عدم انجام کاری است، قبل از صدور دستور ایشان، طبق خواستۀ امام خامنه‌ای که او را نایب امام زمان می‌دانست، عمل می‌کرد. اون حاج قاسمی که من دیدم، اون سید حسن نصرالله که دیدم، اون حاج علی زاهدی که سال‌ها توفیق فرزندی‌اش را داشتم، همه و همه اینطور بودند. وقتی می‌فهمیدند نظر رهبر بر موضوعی نیست از اون اجتناب می‌کردند. حتی در مواردی از نزدیک دیدم و شنیدم و گواهی می‌دهم که وقتی در دلشون چیزی فکر می‌کردند و بعد متوجه می‌شدند نظر نایب امام زمانشان چیز دیگری است، ناراحت می‌شدند و استغفار می‌کردند. ، در اطاعت از امر ولی، آنطور که من دیدم و شاهدم، همین بود. حالا که نظر امام صراحتاً بیان شد، یه لحظه تأمل کنیم که ما مدعیان کجای کاریم؟ با خودمون چند چندیم؟ ... حُر باشیم...@Booltan
فهمیدیم الله اکبر یعنی هیچکس روی زمین حریف ما نمیشود محمدمهدی ماندگاری: ▫️یکی از همین شبهای این پنجاه روز، با خودم فکر میکردم. موشک از این طرف و آن طرف میرفت، اما مردم در خیابان راه می رفتند، چای می دادند، بچه ها شادی میکردند. گفتم خدایا این روحیه از کجاست؟ ▫️یاد حرف امام رضا (علیه السلام) افتادم که از قول خدا میگوید: «لا اله الا الله حصنی، فمن دخل حصنی امن من عذابی». آن شب فهمیدم این «امنیت» یعنی همان آرامش عجیبی که در دل جنگ، هیچ اضطرابی سراغت نمی آید. ▫️ما دو تا امتحان بزرگ پس دادیم. یکی در طبس، یکی در اصفهان. اولی با هلیکوپترهای پیشرفته آمدند، دومی با اف ۳۵ و پهپاد. اما هر دو جا زمینگیر شدند. طبس، طوفان شن. اصفهان، گِل! تجهیزات پیشرفته دنیا مقابل شن و گل، کاری از پیش نبرد. چرا؟ چون اتکای ما به موشک نیست، اتکای ما به «الله اکبر» است. «یدالله فوق ایدیهم» یعنی دست خدا بالای همه دست هاست. ▫️دشمن امروز جنگ سخت را باخته، آمده سراغ جنگ شناختی. میخواهد با شایعه بگوید «اختلاف دارید»، «باختید»، «دیگر امیدی نیست». این همان سناریوی کوفه است؛ جایی که با حرف، حضرت مسلم را تنها گذاشتند. ▫️اما مردم ما به دنیا ثابت کردند «آمریکا عددی نیست». سی میلیون نفر برای جانفشانی ثبت نام کرده اند. آمریکا امروز التماس میکند تحریم ها را برداریم. قرآن گفته: «إن حزب الله هم الغالبون». چه زنده باشیم، چه شهید، پیروزی از آن ماست. ▫️خدایا ما را در این قلعه محکم نگهدار... @Booltan
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جبرائیلی: داری میری با امریکایی که رهبرت رو شهید کرده مذاکره کنی که ۲۴ میلیارد دلار پول آزاد کنم؟ چرا با اینایی مذاکره‌نمیکنی که ۱۳۰ میلیارد دلار از سال ۹۷ تا الان صادر کردند و ارزشو نیاوردن داخل کشور ؟؟ @Booltan