eitaa logo
بوی ظهور، رسانه ظهور
165 دنبال‌کننده
29.8هزار عکس
2.1هزار ویدیو
112 فایل
اللهم عجل لولیک الفرج ارسال نظرات شما @sh_gerami داستانهای مهدوی @booye_zohooremahdi گروه بوی ظهور https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 سن تکلیف و بیداری اسلامی (احکام) @senne_taklif_va_bidari_islami
مشاهده در ایتا
دانلود
┄═❁✨❈[﷽]❈✨❁═┄ ✨پیامبر اسلام (ص) فرمودند: در قیامت نزدیک ترین مردم به من کسی است که بیشتر بر من صلوات بفرستد.✨ 📚 کنز العمال، ج ۱، ص ۴۸۹. قرار ما هر روز نفری حداقل ۱۴ صلوات، به نیت تعجیل در ظهور و سلامتی امام عصر (عج) دوستان لطفا مشارکت کنید که با هم، هر روز ختم چند هزار صلواتی هدیه به ساحت مقدس امام عصر (عج) داشته باشیم.🙏🌷 ┄═❁🍃❈🌼🍃🌼❈🍃❁═┄ دعا کنیم برای پیروزی جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل جنایتکار
🔰 ارتباط و ملاقات  ✨ 🔘 قسمت ۵۹ ✴️ دلایل عدم امکان ملاقات ⏺ ب) توقیع شریف ⏪ ۴. متن شناسی توقیع ...2⃣ دوم. بخش‌های توقیع: ▪️ توقیع شریف در مجموع چهار بخش دارد که عبارتند از: ◀️ خبر وفات علی بن محمد سمری: 🌟«یا علی بن محمد سمری... فاجمع أمرک »؛ ◀️ نهی از جانشینی و انتخاب وصی: 🌟«و لاتوص إلی أحد یقوم مقامک بعد وفاتک فقد وقعت الغیبة الثانیة (التامة) »؛ ◀️ نفی ظهور تا زمان اذن الهی: 🌟«فلاظهور إلّا بعد إذن الله عزّوجل و ذلک بعد طول الأمد و قسوة القلوب و إمتلاء الأرض جوراً»؛ ◀️ تکذیب مدعی مشاهده: 🌟«و سیأتی شیعتی من یدّعی المشاهدة ألّا فمن ادّعی المشاهدة قبل خروج السّفیانی و الصَّیحة فهو کاذب [کذّاب ] مفتر.... »❗️ ... ➖ بر اساس توضیحات ارائه شده، بررسی متنی و دقت و غور کافی در کلمات توقیع و ارتباط بخش‌های آن، ما را به این نتیجه می‌رساند که توقیع، از تکذیب مدعیان وساطت و ارتباط خاص خبر می‌دهد. منظور از «فلاظهور» با توجه به تعابیر ذیل آن، ظهور به معنای اصطلاحی و قیام نهایی حضرت است، نه ظهور به معنای لغوی و مطلق بروز. منظور از «فمن ادعی المشاهده» نیز به قرینه الف و لام و توصیف مدعی با دو عنوان «کذاب مفتر»، داعیه داران وساطت و ارتباط خاص است؛ نظیر آن چه درباره نواب اربعه مطرح بوده، با این ویژگی که ارتباط به صورت دو جانبه بوده و تصمیم سفیر حضرت نیز در تحقق و انجام دیدار خصوصی با ایشان نقش داشته است. با صدور این توقیع چنین ادعایی که تماس با حضرت را برای خود دست رس پذیر وانمود کند و میان خود و ایشان نقش و جایگاهی قائل شود، تکذیب می‌گردد و در عصر غیبت کبریٰ این باب بسته اعلام گردیده، نه هر نوع رؤیت و امکان تشرفی.❗️ ➖ بنابراین، برآیند مفاد توقیع چنین خواهد بود که ممنوع بودن ادعای مشاهده با توجه به «کذاب مفتر» کاملاً مشخص است. ترکیب دو صفت دروغ و افترا هم، بیان گر جنس و فصل این ادعا بوده و مشخص می‌کند که منظور از توقیع، ادعای مشاهده و ارتباط، با این دو ویژگی است.❗️ ➖ اساساً، شأن نزول این توقیع که به صورت تکذیبیه مطرح شده، تکذیب مدعیان دروغین و جلوگیری از شکل گیری «باب» شدن افراد سودجو و فرصت طلبی است که شاید در آینده با دست آویز قرار دادن این مسئله، آن را وسیله رسیدن به اغراض مادی و شهرت طلبی خود قرار دهند.❗️ ➖ این تکذیبیه، هرگز کسانی را دربر نمی گیرد که بنا به اقتضای مصالح خاصی، آن هم صرفاً با تصمیم یک جانبه حضرت اذن تشرف می‌یابند. ... (ادامه دارد) ... 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 📝 مؤلف: قنبرعلی صمدی 🗞 ناشر: قم؛ انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) 📚 ارتباط و ملاقات،صفحه ۹۳ الی ۹۵. 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 گروه🌷🌤️بـوی ظهور🌤️🌷 (عجل الله تعالی فرجه الشریف) 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 ♻️ https://eitaa.com/booye_zohoor_resane_zohoor ♻️ https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 ♻️ https://t.me/+qRAtsegCh0JjMmVk
‌┄✦۞✦‌‌✺‌﷽✺✦۞✦┄ 🌼 امیر‌المؤمنین على عليه‌السّلام فرمودند: 🌟« إذا نادى مُنادٍ مِنَ السَّماءِ: «إنَّ الحَقَّ في آلِ مُحَمّدٍ» فَعِندَ ذلِكَ يَظهَرُ المَهدِيُّ عَلى أفواهِ النّاسِ و يَشرَبونَ حُبَّهُ فلايَكونُ لَهُم ذِكرٌ غَيرُهُ »🌟 ✨« هرگاه آواز دهنده اى از آسمان آواز داد كه : «همانا حق در ميان خاندان محمّد است» ، در آن هنگام نام مهدى بر سر زبان هاى مردم مى افتد و از جام محبّت او مى نوشند و جز نام او بر زبان ندارند.»✨ 📚 كنزالعمّال ، ح ۳۹۶۶۵. 💫🌹اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُمْ🌹💫 ‌┄✦۞✦✺🌹✺✦۞✦┄
‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦‌‌✺‌﷽‌‌‌✺✦۞✦┄ ✨حضرت محمّد (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) فرمودند: « از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان است كه از خدا درخواست خير نكند و به خواست او ناخشنود باشد.»✨ 💫🌹اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُمْ🌹💫 ‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦✺🌹✺✦۞✦┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
055.mp3
زمان: حجم: 2.83M
حزب پنجاه و پنجم ( ۵۱ الی ۸۹ نحل) 👤 با صدای استاد پرهیزگار ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
پنجاه و پنجم پیامهای آیه فوق ⇧⇩: 1- منشأ همه‌ى زشتى‌ها و بدى‌ها كفر به قيامت است. 2- برترين كمالات براى خداست. 3- زيبايى انسان به ايمان است، هرگاه ايمان برود جرثومه‌ى زشتى‌ها مى‌شود. 4- عزّت و قدرت خداوند، همراه حكمت است. ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا