eitaa logo
بوی ظهور، رسانه ظهور
165 دنبال‌کننده
29.8هزار عکس
2.1هزار ویدیو
112 فایل
اللهم عجل لولیک الفرج ارسال نظرات شما @sh_gerami داستانهای مهدوی @booye_zohooremahdi گروه بوی ظهور https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 سن تکلیف و بیداری اسلامی (احکام) @senne_taklif_va_bidari_islami
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦‌‌✺‌﷽‌‌‌✺✦۞✦┄ ✨امام صادق علیه‌السلام فرمودند: جایگاه مومن نزد خدای عزوجل برترین جایگاه است و این جمله را سه بار فرمود چرا که گاه بنده ای را خداوند به گرفتاری مبتلا می سازد و می فرماید . آنگاه جانش را عضو عضو از پیکرش بیرون می کشد، در حالی که وی بر این پیشامد خداوند را حمد و ستایش می گوید.✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
29 🔶 خیلی خوبه که آدم راحت طلب باشه و "راحتی های عمیق" رو بخواد. ❇️ مثلا کسی که اهل رعایت حجاب هست اتفاقا دنبال راحتی خودش و خانواده و جامعه خودش هست. 💕 یه بانوی محجبه، انسان مهربانی هست که برای راحتی دیگران حاضره یه مقدار به خودش زحمت بده که ...
چهل و نهم پیامهای آیه فوق⇧‌⇩: 1- هرگز خود را به پاكى مستائيم و تبرئه نكنيم. 2- شرط كمال آن است كه حتّى اگر همه مردم او را كامل بدانند، او خود را كامل نداند. در ماجراى حضرت يوسف، برادران، همسر عزيز مصر، شاهد، پادشاه، شيطان، زندانيان همه گواهى به كمال او مى‌دهند، ولى خودش مى‌گويد: «ما أُبَرِّئُ نَفْسِي» 3- خطر هواى نفس جدّى است، آن را ساده ننگريد. 4- انبيا با آنكه معصوم‌اند، اما غرائز انسانى دارند. 5- هم از پاكى و عفّت خود در برابر تهمت‌ها بايد دفاع كرد و هم به شرور نفس اعتراف نمود و به خدا پناه برد. 6- نفس، خواهش خود را تكرار مى‌كند تا انسان را گرفتار كند. 7- نفس انسان به طور طبيعى وغريزى، اگر در مدار لطف حقّ قرار نگيرد، گرايش منفى دارد. 8- تنها رحمت او مايه نجات است. اگر انسان به حال خود رها شود، سقوط مى‌كند. 9- يوسف، تحت تربيت مخصوص خداوند است. كلمه‌ «رَبِّي» تكرار شده است. 10- مربّى بايد رحمت و بخشش داشته باشد. 11- بخشودگى، مقدّمه‌ى دريافت رحمت الهى است. اوّل مى‌فرمايد: «غَفُورٌ» بعد مى‌فرمايد: «رَحِيمٌ» 12- على‌رغم تمام خطرات، از رحمت او مأيوس نشويم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بدون عشق دلسردم، کمی آقا نگاهم کن سرا پا غصه و دردم، کمی آقا نگاهم کن درختی بی‌ثمر هستم، برایت دردسر هستم خزانم... شاخه‌ای زردم، کمی آقا نگاهم کن 😔😔😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☀🌈عـصـر ظـهـور🌈☀ 🔹 قسمت 190 🌤️⏳ *آغاز نهضت ظهور مقدس*⏳🌤️ 🟡 *بحران حکومت در حجاز*🟡 ➖ روایات شیعه و سنی بر این نکته اتفاق دارند که طلیعهٔ ظهور حضرت در حجاز، پیدایش خلأ سیاسی و کشمکش بین قبائل بر سر فرمانروائی است.👌❗ ☝️ این حوادث در پی مرگ پادشاه و یا خلیفه‌ای رخ می‌دهد که با مُردنش گشایشی در امور بوجود می‌آید. برخی روایات، نام او را «عبداللّه» و اعلان خبر مرگ او را روز عرفه تعیین کرده‌اند. پس از مرگ او حوادثی پیاپی در حجاز رخ می‌دهد که تا خروج سفیانی و ندای آسمانی و درخواست اعزام نیرو از سوریه به حجاز و سرانجام ظهور حضرت مهدی علیه‌السّلام ادامه می‌یابد. در این زمینه امام صادق علیه‌السّلام می‌فرماید: 💫« هر کس مرگ عبداللّه را برای من تضمین کند، من ظهور قائم را برای او تضمین می‌کنم.»👌❗ 👈 سپس فرمود: 💫« وقتی عبداللّه بمیرد، مردم برای حکومت با کسی توافق نکنند و این اختلاف و درگیری به خواست خدا تا ظهور صاحب الامر ادامه یابد. حکومت‌های چند ساله پایان یافته و تبدیل به حکومت چند ماهه و چند روزه شود. سؤال کردم: آیا این ماجرا به طول می‌انجامد؟ فرمود: هرگز.»(1)👌❗ 🌴 همچنین فرمود: 💫« زمانی که مردم در سرزمین عرفاتند، سواری بر شتری راه‌ وار وارد شده و مرگ خلیفه را خبر دهد. با مرگ او فَرَج آل محمّد صلّی‌اللّه علیه وآله و گشایش کار تمام مردم فرا رسد.»(2)👌❗ ☝️ شتر راه وار کنایه از سرعت پیام رسانی و بشارت به حجّاج است و ظاهراً در روایت شیوهٔ پیام رسانی مورد توجه بوده است. در روایتی دیگر آمده است که آنها مرد شتر سواری را که در عرفات بین حاجیان خبر را منتشر می‌کند به قتل می‌رسانند.❗ 👈 شاید خلیفه‌ای که خبر مرگ و یا کشته شدنش در روز عرفه اعلان می‌شود، همان عبداللّه یاد شدهٔ در روایت گذشته باشد. و ... (ادامه دارد) ... 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ 📚: عصر ظهور، (علی کورانی)، ص ۲۶۶ و ۲۶۷. 📚:1- بحار: ۵۲ / ۲۱۰. 📚:2- بحار: ۵۲ / ۲۴۰. ⛈🌤بـوی ظـهـور🌤⛈ https://chat.whatsapp.com/CwfcV2Ysy4JCM5071GEki5 https://eitaa.com/booye_zohoor_resane_zohoor @resane_zohoor
📌 📝 "آمادگی پذیرش حکومت جهانی حضرت" 🔹 برای اینکه دنیا حکومتی را بپذیرد، باید از جهات مختلف آمادگی داشته باشد: الف) آمادگی فکری و فرهنگی: سطح افکار مردم دنیا چنان بالا رود که بدانند تفاوت رنگ (نژادپرستی)، زبان و سرزمین نمی‌تواند نوع بشر را از هم جدا سازد. ب) آمادگی اجتماعی: مردم جهان باید از ظلم و ستم و نظام‌های طاغوتی خسته شوند و طالب یک مُصلِح برای نجات بشر شوند. ج) آمادگی تکنولوژی و ارتباطی: برخلاف آنچه بعضی می‌پندارند که حتماً باید قبل از شروع حکومت جهانی، تکنولوژی جدید نابود شود، وجود این صنایع نه تنها مزاحم یک حکومت عادلانه جهانی نیست بلکه شاید بدون آن وصول به چنین هدفی محال باشد. زیرا برای ایجاد و کنترل نظام جهانی، وسایل مافوق مدرن لازم است. ۳۳