eitaa logo
بوی ظهور، رسانه ظهور
159 دنبال‌کننده
27هزار عکس
1.5هزار ویدیو
96 فایل
اللهم عجل لولیک الفرج ارسال نظرات شما https://harfeto.timefriend.net/16895204024549 داستانهای مهدوی @booye_zohooremahdi گروه بوی ظهور https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 سن تکلیف و بیداری اسلامی (احکام) @senne_taklif_va_bidari_islami
مشاهده در ایتا
دانلود
15.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غافلگیری مردم در بازار سمنان گریه‌ها و همراهی مردم با گروه سرود ... 🌹🌹🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☀🌈عـصـر ظـهـور🌈☀ 🔹 قسمت 116 🔴نقش عراق در دوران ظهور🔴 🟢 مرحله اول و دوم 🟢 🔵 *حسنی، شیصبانی و عوف سلمی*🔵 ➖ در حوادث مربوط به ظهور حضرت، از قیام و خروج سه شخصیت مثبت و منفی نام برده شده است، این سه نفر عبارتند از: حسنی، شیصبانی و عوف سلمی. ➖ تعدادی از روایات سخن از شخصی به نام حسنی به میان آورده‌اند که بیانگر ایجاد نهضتی توسط او و سپس کشته شدن نامبرده است. اما این روایات تصریح نکرده‌اند که او در کشور عراق ظهور خواهد کرد و از وی به شکلهای مختلف یاد نموده‌اند از جمله با نام حسنی مدینه، حسنی مکه، حسنی عراق یا حسینی خراسانی که در منابع اهل سنت با نام «حسنی خراسانی» مطرح شده و او را بعنوان کسی که در سال ظهور با سپاهیانش وارد عراق می‌گردد، معرفی نموده‌اند. بنابراین احتمال دارد منظور روایات از جنبش حسنی در عراق همین حسنی باشد و احتمال دارد که حسنی دیگری قبل از او وجود داشته باشد.❗ ش 👈 اما دربارهٔ شیصبانی روایتی در کتاب غیبت نعمانی از جابر بن یزید جعفی نقل شده که گفت: از امام باقر علیه‌السّلام در مورد سفیانی سؤال کردم حضرت فرمود: 💫« سفیانی را نخواهید دید مگر آنکه شیصبانی در سرزمین کوفان (عراق) مانند آبی که از زمین بجوشد ناگهان ظاهر شود، او نمایندگان شما را به قتل رساند. بعد از آن ماجرا در انتظار سفیانی و خروج قائم باشید.»(1)❗ 👈 این روایت دارای چند نکته درباره شخصیت شیصبانی است از جمله : ⬅️ الف: امام او را به شیصبانی توصیف کرده است در حالی که شیصبان صفتی است که امامان ما علیهم‌السّلام از آن برای معرفی طاغوتها و اشرار استفاده می‌کنند. در شرح قاموس آمده است که شیصبان در اصل نام ابلیس است.❗ ⬅️ ب: او قبل از سفیانی خروج می‌کند و بین او و سفیانی فاصله چندانی نخواهد بود و یا بلافاصله بعد از او سفیانی خروج خواهد کرد. امام فرمود: « بعد از او منتظر سفیانی باشید.»❗ ⬅️ ج: محل خروج او عراق است که به آن سرزمین کوفان نیز گفته می‌شود و یا خود شهر کوفه است و این خروج، در قالب انقلاب یا حکومت به شکل ناگهانی و غیر منتظره است «مانند آب که از زمین می‌جوشد» او انسانی است طغیانگر و خونریز که مؤمنان را به قتل می‌رساند و ظاهراً معنای جمله «نمایندگان شما را می‌کشد» در کلام امام این است که مؤمنین عالی رتبه‌ای را که معمولاً پیشاپیش و در صدر هیئت نمایندگی حضور دارند به شهادت می‌رساند. زیرا وقتی گفته می‌شود «نمایندگان قبیله یا نمایندگان شهر» به معنای صاحبان جاه و مقام و شخصیتهای آنان است.❗ 👈 البته از دیدگاه برخی، چنین ویژگی‌هایی ممکن است بر صدام حاکم سابق عراق منطبق باشد. چون همه این صفات در او وجود دارد بنابراین اگر سفیانی بعد از او در شام خروج نماید می‌توان ادعا کرد که صدام همان شیصبانی عراق است که در روایت وارد شده است.❗ *️⃣ *️⃣ *️⃣ ➖ اما دربارهٔ عوف سلمی نیز روایتی در کتاب غیبت طوسی آمده که در آن حذلم بن بشیر از امام زین‌العابدین علیه‌السّلام چنین نقل می‌کند: ... (ادامه دارد) ... 〰〰〰〰〰〰〰 📚: عصر ظهور، (علی کورانی)، ص ۱۸۱ الی ۱۸۳. 📚:1- بحار: ۵۲/ ۲۵۰ به نقل از غیبت نعمانی. ⛈🌤بـوی ظـهـور🌤⛈ https://chat.whatsapp.com/CwfcV2Ysy4JCM5071GEki5 https://eitaa.com/booye_zohoor_resane_zohoor @resane_zohoor
🌺سالروز ولادت نائب الامام، مجاهد و مبارز انقلابی، احیاگر اسلام ناب محمدی، منادی وحدت، قیام و عدالت و پیشوای شیعیان و مستضعفان جهان حضرت امام روح الله الموسوی الخمینی گرامی باد.
4_379257114159222115.mp3
4.02M
صوت زیارت آل یاسین #صوت_زیارت_آل_یاسین
🌹 زیارت آل یاسین 🌹 بسم الله الرحمن الرحیم سَلامٌ عَلی آلِ یاسین  اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا داعیَ اللهِ وَ ربّانیَّ آیاتِه  اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا بابَ اللهِ وَ دیّانَ دینِه  اَلسَّلامُ عَلیکَ یا خَلیفةَ اللهِ وَ ناصِرَ حَقِّه  اَلسَّلامُ عَلیکَ یا حُجَّةَ اللهِ وَ دلیلَ إرادَتِه  اَلسَّلامُ عَلیکَ یا تالیَ کِتابِ اللهِ وَ تَرجُمانَه  اَلسَّلامُ عَلَیکَ فی آناءِ لَیلِکَ وَ أطرافِ نَهارِکَ اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا بَقیَّةَ اللهِ فی أرضِه  اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا میثاقَ اللهِ الَّذی أخَذَهُ وَ وکَّدَه  اَلسَّلامُ عَلیکَ یا وَعدَ الله الَّذی ضَمِنَه  اَلسَّلامُ عَلَیکَ أیُّهَا الْعَلَمُ الْمَنصوبُ وَ الْعِلمُ الْمَصبوب وَ الْغَوثُ وَ الرَّحمَةُ الواسِعَة وَعداً غَیرَ مَکذوب  اَلسَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقوم  السَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقعُد  السَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقرءُ وَ تُبیِّن اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُصَلّی وَ تَقنُت  اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تَرکَعُ وَ تَسجُدَ  اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُهَلِّلُ وَ تُکَبِّر  اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تَحمَدُ وَ تَستَغفِر  اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُصبِحُ وَ تُمسی  اَلسَّلامُ عَلَیکَ فی الَّلیلِ إذا یَغشی وَ النَّهارِ إذا تَجَلّی  اَلسَّلامُ عَلیکَ أیُّهَا الإمامُ المَأمون  اَلسَّلامُ عَلَیکَ إیُّهَا الْمُقَدَّمُ الْمَأمول  اَلسَّلامُ عَلَیکَ بِجَوامِعِ السَّلام  اُشهِدُکَ یا مَولای أنّی اَشهَدُ أن لا إلهَ إلاّ الله وَحدَهُ لا شَریکَ لَهَ وَ ُأنَّ مُحَمَّداً عَبدُهُ وَ رَسولُه لا حَبیبَ إلاّ هُوَ وَ أهلُه وَ اُشهِدُکَ یا مَولای اَنَّ علیّاً أمیرَ‌المُؤمِنینَ حُجَّتُه وَ الْحَسَن حُجَّتُه وَ الْحُسینَ حُجَّتُه وَ عَلیَّ بنَ الْحُسینِ حُجَّتُه وَ مُحَمَّدَ بنَ علی حُجَّتُه وَ جَعْفَرَ بنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُه وَ موسَی بنَ جَعفَرٍ حُجَّتُه وَ عَلیَّ بنَ موسی حُجَّتُه وَ مُحَمَّدَ بنَ عَلی حجتهٍّ و علی بن محمّدٍ حُجَّتُه و الحسن ابن علی حجته وَ اَشهَدُ اَنَّکَ حُجَّةُ الله أنتُم الاوَّلُ وَ الاخِِر  وَ أنَّ رَجعَتَکُم حَقٌّ لا رَیبَ فیها یَومَ لایَنفَعُ نَفساً ایمانُها لَم‌تَکُن آمَنَت مِن قَبل اَو کَسَبَت فی ایمانِها خَیراً وَ أنَّ الْمَوتَ حَقّ وَ أنَّ ناکِراً وَ نکیراَ حَقّ وَ اَشْهَدُ اَنَّ النَّشرَ حَقّ وَ البَعثَ حَقِّ وَ اَن الصِّراطَ حَقّ وَ المِرصادَ حَقّ وَ المیزانَ حَقّ وَ الْحََشرَ حَقّ وَ الحِسابَ حَقّ وَ الْجَنَّةَ وَ النّارَ حَقّ وَ الوَعدَ وَ الوَعیدَ بِهِما حَقّ  یا مَولایَ شَقِیَ مَن خالَفَکُم وَ سَعِدَ مَن أطاعَکُم فَاشْهَدْ عَلی ما أشهَدتُکَ عَلَیه وَ أنَا وَلیٌّ لَکَ بَریءٌ مِن عَدُوِّک فَالحَقُّ ما رَضیتُموه وَ الباطِلُ ما أسخَطتُموهً وَ الْمَعروفُ ما أمَرتُم بِه وَ الْمُنکَرُ ما نَهَیتُم عَنه فَنَفسی مُؤمِنَةٌ بِالله وَحدَهُ لا شَریکَ لَه وَ بِرَسولِه وَ بِأمیرِالمُؤمِنینَ وَ بِکُم یا مَولای أوَّلِکُم وَ آخِرِکُم وَ نُصرَتی مَعَدَّةٌ لَکُم وَ مَوَدَّتی خالِصَةٌ لَکُم آمینَ آمین. التماس دعا 🌤🌷بـوی ظـهـور🌷🌤
دل اگـر پاڪــــ نـبـاشــد نمـے آیـد آقــا نوع عابر بہ تمیــزےِ گذر وابسـتہ اسٺ گوشہ چشمے نکند زندگےِ ما مرگ اسٺ مثل‌طفلے که‌بہ‌الطاف پدر وابستہ اسٺ بایـد از دورے آقــا همگـے دق بڪـنیـم تا بداند ڪه دل ما چقدر وابستہ اسٺ ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا