☀🌈عـصـر ظـهـور🌈☀
🔹 قسمت 212
🌤️⏳ *آغاز نهضت ظهور مقدس*⏳🌤️
🟢🔴 *یک حرکت آزمایشی و شهادت نفس زکیه*🔴🟢
➖ بر اساس روایات، هنگام ظهور، نیروهائی فعال و تأثیرگذار در شهر مکه حضور دارند. روند طبیعی اوضاع نقش این نیروها را به شکل زیر ترسیم میکند:
◀️ *الف: حکومت حجاز،* این حکومت با وجود ضعف درونی، نیروهای خود را جهت رویاروئی با ظهور احتمالی حضرت بسیج میکند، ظهوری که مسلمانان چشم انتظار آن از مکه هستند و فعالیتهای خود را بدین جهت در مراسم حج افزایش میدهند.❗
◀️ *ب: شبکههای امنیتی ابر قدرتها،* این شبکهها که در راستای پشتیبانی از حکومت حجاز و نیروهای سفیانی و یا به شکل مستقل فعالیت میکنند و اوضاع حجاز، بویژه مکه را زیر نظر دارند.❗
◀️ *ج: نیروهای امنیتی سفیانی،* این نیروها در تعقیب فراری مدینه از چنگال خود بوده و پیوسته اوضاع را جهت ورود لشکر سفیانی در موقعیت مناسب، زیر نظر دارند تا هرگونه قیام و نهضت امام مهدی علیهالسّلام را از مکه، سرکوب نمایند.❗
🔸 از سوی دیگر در برابر این تحرکات، یمنیها نیز باید در مکه و حجاز دارای نقشی باشند. بویژه از این رو که حکومتِ زمینه ساز آنها، چند ماه قبل از ظهور، تأسیس میشود، همچنانکه یاران ایرانی امام علیهالسّلام نیز در مکه باید حاضر باشند، بلکه خود حضرت نیز باید دارای یارانی از میان مردم حجاز و مکه و حتی نیروهای رژیم حجاز باشد.❗
🔸 در چنین فضای موافق و مخالفی، امام مهدی ارواحنافداه، برنامهٔ نهضت خویش را از حرم شریف اعلان و بر شهر مکه استیلا پیدا میکند. البته طبیعی است که روایات جزئیات این برنامه را بیان نکنند. مگر آن مقدار که در پیروزی انقلاب مقدس، سودمند و مؤثر باشد و آسیبی به آن وارد نیاورد.❗
🔸 بارزترین حادثهای که روایات بیان میکنند این است که ...
(ادامه دارد) ...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
📚: عصر ظهور، (علی کورانی)، ص ۲۸۷ و ۲۸۸.
⛈🌤بـوی ظـهـور🌤⛈
https://chat.whatsapp.com/CwfcV2Ysy4JCM5071GEki5
https://eitaa.com/booye_zohoor_resane_zohoor
@resane_zohoor
هدایت شده از بوی ظهور، رسانه ظهور
4_379257114159222115.mp3
زمان:
حجم:
4.02M
صوت زیارت آل یاسین
#صوت_زیارت_آل_یاسین
هدایت شده از بوی ظهور، رسانه ظهور
🌹 زیارت آل یاسین 🌹
بسم الله الرحمن الرحیم
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین
اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا داعیَ اللهِ وَ ربّانیَّ آیاتِه
اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا بابَ اللهِ وَ دیّانَ دینِه
اَلسَّلامُ عَلیکَ یا خَلیفةَ اللهِ وَ ناصِرَ حَقِّه
اَلسَّلامُ عَلیکَ یا حُجَّةَ اللهِ وَ دلیلَ إرادَتِه
اَلسَّلامُ عَلیکَ یا تالیَ کِتابِ اللهِ وَ تَرجُمانَه
اَلسَّلامُ عَلَیکَ فی آناءِ لَیلِکَ وَ أطرافِ نَهارِکَ
اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا بَقیَّةَ اللهِ فی أرضِه
اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا میثاقَ اللهِ الَّذی أخَذَهُ وَ وکَّدَه
اَلسَّلامُ عَلیکَ یا وَعدَ الله الَّذی ضَمِنَه
اَلسَّلامُ عَلَیکَ أیُّهَا الْعَلَمُ الْمَنصوبُ وَ الْعِلمُ الْمَصبوب وَ الْغَوثُ وَ الرَّحمَةُ الواسِعَة وَعداً غَیرَ مَکذوب
اَلسَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقوم
السَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقعُد
السَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقرءُ وَ تُبیِّن
اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُصَلّی وَ تَقنُت
اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تَرکَعُ وَ تَسجُدَ
اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُهَلِّلُ وَ تُکَبِّر
اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تَحمَدُ وَ تَستَغفِر
اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُصبِحُ وَ تُمسی
اَلسَّلامُ عَلَیکَ فی الَّلیلِ إذا یَغشی وَ النَّهارِ إذا تَجَلّی
اَلسَّلامُ عَلیکَ أیُّهَا الإمامُ المَأمون
اَلسَّلامُ عَلَیکَ إیُّهَا الْمُقَدَّمُ الْمَأمول
اَلسَّلامُ عَلَیکَ بِجَوامِعِ السَّلام
اُشهِدُکَ یا مَولای أنّی اَشهَدُ أن لا إلهَ إلاّ الله وَحدَهُ لا شَریکَ لَهَ وَ ُأنَّ مُحَمَّداً عَبدُهُ وَ رَسولُه لا حَبیبَ إلاّ هُوَ وَ أهلُه
وَ اُشهِدُکَ یا مَولای اَنَّ علیّاً أمیرَالمُؤمِنینَ حُجَّتُه وَ الْحَسَن حُجَّتُه وَ الْحُسینَ حُجَّتُه وَ عَلیَّ بنَ الْحُسینِ حُجَّتُه وَ مُحَمَّدَ بنَ علی حُجَّتُه وَ جَعْفَرَ بنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُه وَ موسَی بنَ جَعفَرٍ حُجَّتُه وَ عَلیَّ بنَ موسی حُجَّتُه وَ مُحَمَّدَ بنَ عَلی حجتهٍّ و علی بن محمّدٍ حُجَّتُه و الحسن ابن علی حجته وَ اَشهَدُ اَنَّکَ حُجَّةُ الله أنتُم الاوَّلُ وَ الاخِِر
وَ أنَّ رَجعَتَکُم حَقٌّ لا رَیبَ فیها یَومَ لایَنفَعُ نَفساً ایمانُها لَمتَکُن آمَنَت مِن قَبل اَو کَسَبَت فی ایمانِها خَیراً وَ أنَّ الْمَوتَ حَقّ وَ أنَّ ناکِراً وَ نکیراَ حَقّ وَ اَشْهَدُ اَنَّ النَّشرَ حَقّ وَ البَعثَ حَقِّ وَ اَن الصِّراطَ حَقّ وَ المِرصادَ حَقّ وَ المیزانَ حَقّ وَ الْحََشرَ حَقّ وَ الحِسابَ حَقّ وَ الْجَنَّةَ وَ النّارَ حَقّ وَ الوَعدَ وَ الوَعیدَ بِهِما حَقّ
یا مَولایَ شَقِیَ مَن خالَفَکُم وَ سَعِدَ مَن أطاعَکُم فَاشْهَدْ عَلی ما أشهَدتُکَ عَلَیه وَ أنَا وَلیٌّ لَکَ بَریءٌ مِن عَدُوِّک فَالحَقُّ ما رَضیتُموه وَ الباطِلُ ما أسخَطتُموهً وَ الْمَعروفُ ما أمَرتُم بِه وَ الْمُنکَرُ ما نَهَیتُم عَنه فَنَفسی مُؤمِنَةٌ بِالله وَحدَهُ لا شَریکَ لَه وَ بِرَسولِه وَ بِأمیرِالمُؤمِنینَ وَ بِکُم یا مَولای أوَّلِکُم وَ آخِرِکُم وَ نُصرَتی مَعَدَّةٌ لَکُم وَ مَوَدَّتی خالِصَةٌ لَکُم آمینَ آمین.
#زیارت_آل_یاسین
#زیارت_آلیاسین
التماس دعا
🌤🌷بـوی ظـهـور🌷🌤
┄✦۞✦✺﷽✺✦۞✦┄
#احادیث_حسینی
✨امام سجاد عليه السلام فرمودند:
زمين كربلا در روز رستاخيز، چون ستاره مرواريدى مىدرخشد و ندا مىدهد كه من زمين مقدس خدايم، زمين پاك و مباركى كه پيشواى شهيدان و سالار جوانان بهشت را در بر گرفته است.✨
#أین_الطالب_بدم_المقتول_بکربلاء
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#سیره_اخلاقی_امام_حسین_علیهالسلام
⇦ خودسازی
← فرازهایی از دعای عرفه
لطفا به بخشی از فرازهای دعای عرفه که توسط خود امام حسین علیهالسّلام صادر شده است، توجه کنید:
ـ «وایقظتنی لما ذرات فی سمائک و ارضک؛ خداوندا! تو بیدارم کردی به آنچه در زمین و آسمان آفریدی».
ـ «اللهم اجعلنی اخشاک کانی اراک؛ خدایا چنان خشیت از خویش را بر دلم انداز که گویا تو را میبینم.»
● مفاتیح نوین، ص۸۱۹ و ص۸۲۳ و ص۸۳۸ و ص۸۳۹.
#السلام_علیک_یا_اباعبدالله_علیهالسلام
#السلام_علیک_یا_اصحاب_الحسین_علیهالسلام
#آیات_نور
#حزب صد و پنجم
پیامهای آیه فوق⇧⇩:
1- در قيامت، تكذيب شدهها را در برابر چشم انسان نمايش مىدهند. هذِهِ النَّارُ ... أَ فَسِحْرٌ هذا
2- ريشه تكذيب، نداشتن ديد صحيح و بصيرت است. فَوَيْلٌ يَوْمَئِذٍ لِلْمُكَذِّبِينَ ... أَمْ أَنْتُمْ لا تُبْصِرُونَ
3- تكذيب پى در پى، «كُنْتُمْ بِها تُكَذِّبُونَ» تحقير پى در پى را در بر دارد. يُدَعُّونَ ... أَ فَسِحْرٌ هذا ... لا تُبْصِرُونَ. اصْلَوْها فَاصْبِرُوا أَوْ لا تَصْبِرُوا ...
4- كيفر ورود درامور بيهوده وياوهها، ورود در دوزخ است. فِي خَوْضٍ ... اصْلَوْها
5- كيفرهاى قيامت، عادلانه است و جز نتيجه كار خود انسان نيست. «إِنَّما تُجْزَوْنَ ما كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ»
#استاد_قرائتی
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
@Maddahionlinمداحی آنلاین - آخرین کلام امام حسین - حجت الاسلام رفیعی.mp3
زمان:
حجم:
2.77M
🏴 #پادکست ویژه #محرم
♨️آخرین کلام امام حسین(علیهالسلام)
👌 #سخنرانی بسیار شنیدنی
🎤حجت الاسلام #رفیعی
📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
#السلام_علیک_یا_اباعبدالله_علیهالسلام
#آجرک_الله_یا_صاحب_الزمان_عج