eitaa logo
بوی ظهور، رسانه ظهور
165 دنبال‌کننده
29.8هزار عکس
2.1هزار ویدیو
112 فایل
اللهم عجل لولیک الفرج ارسال نظرات شما @sh_gerami داستانهای مهدوی @booye_zohooremahdi گروه بوی ظهور https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 سن تکلیف و بیداری اسلامی (احکام) @senne_taklif_va_bidari_islami
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از داستانهای مهدوی
🌦حضرت ولی عصر(عج)🌦 🌎موضوع : معجزات حضرت مهدی(عج) 🌹کاری از گروه بوی ظهور 🌴(داستان 482) قسمت 12 ✍️ شرح حالات معنوی آیةاللّه بافقی رحمه‌اللّه✍️ 🌸 *گرفتن چهارصد عبا برای طلّاب از امام زمان علیه‌السّلام*🌸 🍃 مرحوم آیت‌اللّه آقای حاج شیخ محمّد تقی بافقی رحمه‌اللّه به قدری در ارتباط با حضرت ولی عصر (عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف) قوی بود و در این جهت ایمانش کامل بود که هر زمان حاجتی داشت فوراً به مسجد جمکران مشرّف می‌شد و حوائجش را از امام زمان علیه‌السّلام می‌گرفت. صاحب کتاب گنجینه دانشمندان از قول یکی از علماء حوزه علمیّه قم نقل می‌کند که: حضرت آیت‌اللّه حاج سیّد محمّد رضای گلپایگانی رحمه‌اللّه فرمودند که: در عصر آیت اللّه آقای حاج شیخ عبدالکریم حائری چهارصد نفر طلبه در حوزه قم جمع شده بودند. آنها به اتفاق از مرحوم حاج شیخ محمّد تقی بافقی که مقسّم شهریّه مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حائری بود عبای زمستانی خواستند. آقای بافقی به مرحوم حاج شیخ عبدالکریم جریان را می‌گوید. حاج شیخ عبدالکریم می‌فرماید: « چهارصد عبا را از کجا بیاوریم؟» آقای بافقی می‌گوید: « از حضرت ولیّ عصر ارواحنا فداه می‌گیریم». حاج شیخ عبدالکریم می‌فرماید: « من راهی ندارم که از آن حضرت بگیرم». آقای بافقی می‌گوید: « من ان‌شاءالله از آن حضرت می‌گیرم.» *شب جمعه‌ای آقای بافقی به مسجد جمکران رفت و خدمت حضرت رسید و روز جمعه به مرحوم حاج شیخ عبدالکریم گفت: « حضرت صاحب الزّمان عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف وعده فرمودند* فردا روز شنبه چهارصد عبا مرحمت بفرمایند». روز شنبه دیدم یکی از تجّار چهارصد عبا آورد و بین طلّاب تقسیم کرد.(1) 🌺 *عنایت به یک مسیحی*🌺 (ادامه دارد) ... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 📚: ارواح مهربان، ص ۲۰۵ و ۲۰۶. شرح حالات معنوی آیةاللّه بافقی رحمه‌اللّه. 📚:1- کتاب عنایات حضرت ولیعصر عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف، ص ۳۷. گروه ⛅🌹بوی ظهور🌹⛅ https://chat.whatsapp.com/CwfcV2Ysy4JCM5071GEki5 https://eitaa.com/booye_zohooremahdi داستانهای مهدوی: @booye_zohooremahdi https://eitaa.com/booye_zohoor_resane_zohoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ یاری امام عصر (عج) و اهمیت آن ✅ 1⃣ یاری امام ، یاری خداوند 💠" یا ایّهاالذین آمنوا کونُوا انصارَ اللّهِ کما قالَ عیسی ابنُ مریمَ للحَواریینَ مَن اَنصاری الی اللّهِ قال الحَواریُّونَ نَحنُ اَنصارُ اللّهِ " 1 👈 " ای کسانی که ایمان آورده اید! یاوران خداوند باشید همانگونه که عیسی بن مریم (علیه السلام) به یاران برگزیده (خود) گفت: چه کسانی یاران من بسوی خدا هستند؟ آن یاران پاک گفتند: ما یاوران خداوند هستیم. " ‼ در این آیهء شریفه، یاران حضرت عیسی (علیه السلام)، یاران خدا [انصاراللّه] نامیده شده اند. ◀ از امام صادق (علیه السلام) نقل شده که فرمودند: 👈 " همانا یاران خاصّ عیسی (علیه السّلام) شیعیان او بودند و شیعیان ما یاران خاصّ ما هستند. و یاران عیسی (علیه السّلام) نسبت به او مطیع‌تر از یاران ما نسبت به ما نبودند. " 2 ✅ بنابر‌این یاری کردن ائمّه (علیهم السَّلام) یاری کردن خداوند متعال است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 📚: سورهء صف/ آیه ۱۴ 📚: 2- روضهء کافی/ص ۲۶۸ / ح ۳۹۶ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (ادامه دارد) ... 🌤بـوی ظـهـور🌤
┄═❁✨❈[﷽]❈✨❁═┄ ✨ پیامبر اسلام (ص) فرمودند: در قیامت نزدیک ترین مردم به من کسی است که بیشتر بر من صلوات بفرستد.✨ 📚 کنز العمال، ج ۱، ص ۴۸۹. قرار ما هر روز نفری حداقل ۱۴ صلوات، به نیت تعجیل در ظهور و سلامتی امام عصر (عج) دوستان لطفا مشارکت کنید که با هم، هر روز ختم چند هزار صلواتی هدیه به ساحت مقدس امام عصر (عج) داشته باشیم.🙏🌷
بس پیر در فراق تو مُرد و بسے جوان در انـتظـار آمـدنٺ، پـیر مـے شود تا ما نـمرده‌ایـم، تو پا در رڪاب ڪن تعجیل ڪن عزیز دلم! عزیز دلم دیر مےشود
4_379257114159222115.mp3
زمان: حجم: 4.02M
صوت زیارت آل یاسین #صوت_زیارت_آل_یاسین
🌹 زیارت آل یاسین 🌹 بسم الله الرحمن الرحیم سَلامٌ عَلی آلِ یاسین  اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا داعیَ اللهِ وَ ربّانیَّ آیاتِه  اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا بابَ اللهِ وَ دیّانَ دینِه  اَلسَّلامُ عَلیکَ یا خَلیفةَ اللهِ وَ ناصِرَ حَقِّه  اَلسَّلامُ عَلیکَ یا حُجَّةَ اللهِ وَ دلیلَ إرادَتِه  اَلسَّلامُ عَلیکَ یا تالیَ کِتابِ اللهِ وَ تَرجُمانَه  اَلسَّلامُ عَلَیکَ فی آناءِ لَیلِکَ وَ أطرافِ نَهارِکَ اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا بَقیَّةَ اللهِ فی أرضِه  اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا میثاقَ اللهِ الَّذی أخَذَهُ وَ وکَّدَه  اَلسَّلامُ عَلیکَ یا وَعدَ الله الَّذی ضَمِنَه  اَلسَّلامُ عَلَیکَ أیُّهَا الْعَلَمُ الْمَنصوبُ وَ الْعِلمُ الْمَصبوب وَ الْغَوثُ وَ الرَّحمَةُ الواسِعَة وَعداً غَیرَ مَکذوب  اَلسَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقوم  السَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقعُد  السَّلامُ عَلیکَ حینَ تَقرءُ وَ تُبیِّن اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُصَلّی وَ تَقنُت  اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تَرکَعُ وَ تَسجُدَ  اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُهَلِّلُ وَ تُکَبِّر  اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تَحمَدُ وَ تَستَغفِر  اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُصبِحُ وَ تُمسی  اَلسَّلامُ عَلَیکَ فی الَّلیلِ إذا یَغشی وَ النَّهارِ إذا تَجَلّی  اَلسَّلامُ عَلیکَ أیُّهَا الإمامُ المَأمون  اَلسَّلامُ عَلَیکَ إیُّهَا الْمُقَدَّمُ الْمَأمول  اَلسَّلامُ عَلَیکَ بِجَوامِعِ السَّلام  اُشهِدُکَ یا مَولای أنّی اَشهَدُ أن لا إلهَ إلاّ الله وَحدَهُ لا شَریکَ لَهَ وَ ُأنَّ مُحَمَّداً عَبدُهُ وَ رَسولُه لا حَبیبَ إلاّ هُوَ وَ أهلُه وَ اُشهِدُکَ یا مَولای اَنَّ علیّاً أمیرَ‌المُؤمِنینَ حُجَّتُه وَ الْحَسَن حُجَّتُه وَ الْحُسینَ حُجَّتُه وَ عَلیَّ بنَ الْحُسینِ حُجَّتُه وَ مُحَمَّدَ بنَ علی حُجَّتُه وَ جَعْفَرَ بنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُه وَ موسَی بنَ جَعفَرٍ حُجَّتُه وَ عَلیَّ بنَ موسی حُجَّتُه وَ مُحَمَّدَ بنَ عَلی حجتهٍّ و علی بن محمّدٍ حُجَّتُه و الحسن ابن علی حجته وَ اَشهَدُ اَنَّکَ حُجَّةُ الله أنتُم الاوَّلُ وَ الاخِِر  وَ أنَّ رَجعَتَکُم حَقٌّ لا رَیبَ فیها یَومَ لایَنفَعُ نَفساً ایمانُها لَم‌تَکُن آمَنَت مِن قَبل اَو کَسَبَت فی ایمانِها خَیراً وَ أنَّ الْمَوتَ حَقّ وَ أنَّ ناکِراً وَ نکیراَ حَقّ وَ اَشْهَدُ اَنَّ النَّشرَ حَقّ وَ البَعثَ حَقِّ وَ اَن الصِّراطَ حَقّ وَ المِرصادَ حَقّ وَ المیزانَ حَقّ وَ الْحََشرَ حَقّ وَ الحِسابَ حَقّ وَ الْجَنَّةَ وَ النّارَ حَقّ وَ الوَعدَ وَ الوَعیدَ بِهِما حَقّ  یا مَولایَ شَقِیَ مَن خالَفَکُم وَ سَعِدَ مَن أطاعَکُم فَاشْهَدْ عَلی ما أشهَدتُکَ عَلَیه وَ أنَا وَلیٌّ لَکَ بَریءٌ مِن عَدُوِّک فَالحَقُّ ما رَضیتُموه وَ الباطِلُ ما أسخَطتُموهً وَ الْمَعروفُ ما أمَرتُم بِه وَ الْمُنکَرُ ما نَهَیتُم عَنه فَنَفسی مُؤمِنَةٌ بِالله وَحدَهُ لا شَریکَ لَه وَ بِرَسولِه وَ بِأمیرِالمُؤمِنینَ وَ بِکُم یا مَولای أوَّلِکُم وَ آخِرِکُم وَ نُصرَتی مَعَدَّةٌ لَکُم وَ مَوَدَّتی خالِصَةٌ لَکُم آمینَ آمین. التماس دعا 🌤🌷بـوی ظـهـور🌷🌤
☀🌈عـصـر ظـهـور🌈☀ 🔹 قسمت 230 🌤️ *حق آمد و باطل نابود شد*🌤️ 🟣 *آزادسازی مدینه منوّره و حجاز* 🟣 ...🔸 اما نبرد دوم، بعد از پایان دادنِ به جنبش مخالفان و تعیین حاکم برای مدینه است و آنگاه که امام به سوی عراق یا ایران رهسپار می‌شود و در منطقهٔ شقره یا شقرات که احتمالاً اردوگاه سپاه حضرت است، فرود می‌آید. خبر می‌رسد بار دیگر مردم مدینه دست به اقداماتی در مخالفت با حضرت زده و نمایندهٔ منصوب امام در مدینه را به قتل رسانده‌اند. امام به مدینه بازمی‌گردد و بیش از کشتاری که لشکر اموی در واقعهٔ مشهور «حره» از مردم مدینه داشت از آنان به قتل می‌رساند و مجدداً مدینه را تحت فرمانروایی خود درمی‌آورد. شمار کشتگان حرّه با توجه به منابع تاریخی، بیش از هفتصد شهید ذکر شده است اما انقلاب و شورش حرّه علیه یزید بن معاویه بعد از قیام امام حسین علیه‌السّلام اتفاق افتاد و انقلابی بود بر حق و مشروع. بر خلاف طغیان اهل مدینه بر ضد امام مهدی علیه‌السّلام. و تشبیه این دو حادثه به یکدیگر صرفاً به جهت تعداد کشته‌گان آن حادثه است.❗ 👈🏻 صاحب کتاب «یوم الخلاص» در ص ۲۶۵ بخشی از روایت سابق در تفسیر عیاشی را آورده و از آن چنین استفاده کرده که حضرت فقط هنگام ورود به مدینه درگیر نبرد خواهد شد ... در حالی‌که ملاحظه می‌کنید این روایت بعد از ورود امام علیه‌السّلام به مدینه از دو نبرد خبر می‌دهد. روایاتِ کتاب یوم الخلاص نیاز به دقت و بررسی دارد، زیرا مؤلف آن به خود اجازه داده که روایات را جزء جزء نموده و اجزاء بعضی را به برخی دیگر ضمیمه نماید، آنگاه آن روایتِ ترکیب شده را به مأخذی نسبت دهد که تنها بخشی از روایت، یا مشابه آن، در مأخذ آمده است!❗ 👈🏻 احتمال دارد هنگام ورود حضرت به مدینه عناصر باقی ماندهٔ حکومت و یا نیرو‌های سفیانی، مقاومتی از خود نشان داده یا نبردی بین آنان واقع شود و امام بر آنان پیروز گردد.❗ 👈🏻 ولی من روایتی که نشانگر این درگیری باشد ندیدم، اما روایتی یافتم که به رضایت اهل مدینه از حضور حضرت و عدم مقاومت آنها در برابر امام علیه‌السّلام اشاره می‌کند.❗ 🌴 در کتاب کافی از امام صادق علیه‌السّلام در ضمن روایتی مفصّل آمده است که فرمود: ... (ادامه دارد) ... 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ 📚: عصر ظهور، (علی کورانی)، ص ۳۰۴ و ۳۰۵. ⛈🌤بـوی ظـهـور🌤⛈ https://chat.whatsapp.com/CwfcV2Ysy4JCM5071GEki5 https://eitaa.com/booye_zohoor_resane_zohoor @resane_zohoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا