eitaa logo
بوی ظهور، رسانه ظهور
164 دنبال‌کننده
29.8هزار عکس
2.1هزار ویدیو
112 فایل
اللهم عجل لولیک الفرج ارسال نظرات شما @sh_gerami داستانهای مهدوی @booye_zohooremahdi گروه بوی ظهور https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 سن تکلیف و بیداری اسلامی (احکام) @senne_taklif_va_bidari_islami
مشاهده در ایتا
دانلود
روز چهارم 1. سخن پراکنی عبیدالله بن زیاد ملعون برضد امام حسین علیه السّلام در مسجد کوفه و مسدود شدن راه های ورودی و خروجی کوفه به دستور او. 2. تشکیل سپاه عبیدالله بن زیاد در قالب چهار گروه زیر: الف. شمر بن ذی الجوشن با چهار هزار نفر. ب. یزید بن ... ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦‌‌✺‌﷽‌‌‌✺✦۞✦┄ ✨امام رضا علیه‌السلام فرمودند: اگر دوست داری در بهشت با پیامبر اکرم(ص) همراه باشی قاتلان امام حسین را لعنت کن. ✨ 🏴🌹اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُمْ🌹🏴 ‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦✺💔✺✦۞✦┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
088.mp3
زمان: حجم: 3.39M
حزب هشتاد و هشتم (۱۵ فاطر الی ۲۷ یس) 👤 با صدای استاد پرهیزگار ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
هشتاد و هشتم پیامهای آیه فوق ⇧⇩: 1- هيچ كس از خدا بى نياز نيست. «يا أَيُّهَا النَّاسُ» 2- همه‌ى موجودات فقيرند، ليكن چون انسان ادّعا و سركشى مى‌كند بايد مهار شود. «يا أَيُّهَا النَّاسُ» 3- نقش واسطه‌ها و وسايل و علل را قبول داريم، امّا تمام اسباب و علل نيز در تأثيرگذارى به او محتاجند. 4- غنّى واقعى و مطلق و كامل، تنها اوست. 5- معمولًا اغنيا، محبوب نيستند و در تيررس جسارت‌ها، حسادت‌ها، رقابت‌ها و سرقت‌ها هستند امّا خداوند، غنى حميد است. 6- خداوند غناى خود را در راه رفع نياز و نفع مخلوقات به كار مى‌برد و لذا مورد ستايش است.  ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⇦ عثمان بن علی (علیه‌السلام) «عثمان بن علی» از فرزندان امام علی علیه السلام و ام البنین است که در کربلا به شهادت رسید. وی دو سال پس از برادرش عبدالله دیده به جهان گشود و هنگام تولدش، امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود: به یاد برادرم، «عثمان بن مظعون» او را «عثمان» نامیدم. عثمان و برادرانش (عباس و عبدالله و جعفر) با وجود این که شمر به آنها ... ● تنقیح المقال، مامقانی، ج۲، ص۲۴۷، بحارالانوار، ج۴۵، ص۳۸. ●➼‌┅═❧═┅┅───┄