eitaa logo
بوی ظهور، رسانه ظهور
164 دنبال‌کننده
29.8هزار عکس
2.1هزار ویدیو
112 فایل
اللهم عجل لولیک الفرج ارسال نظرات شما @sh_gerami داستانهای مهدوی @booye_zohooremahdi گروه بوی ظهور https://eitaa.com/joinchat/3689283792Cf33172c983 سن تکلیف و بیداری اسلامی (احکام) @senne_taklif_va_bidari_islami
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦‌‌✺‌﷽‌‌‌✺✦۞✦┄ ✨حضرت صادق (علیه‌السلام) فرمودند: « شيطان، در عالِمِ بى‌بهره از ادب بيشتر طمع مى‌كند تا عالِمِ برخوردار از ادب. پس ادب داشته باشيد وگرنه شما، بيابانى (فاقد تمدّن) هستی.»✨ 💫🌹اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُمْ🌹💫 ‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦✺💠✺✦۞✦┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
044.mp3
زمان: حجم: 3.16M
حزب چهل و چهارم ( ۷۱ یونس الی ۵ هود) 👤 با صدای استاد پرهیزگار ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
چهل و چهارم پیامهای آیه فوق ⇧⇩: 1- مطالعه و تدبّر در آفرينش، بهترين و ساده‌ترين و عمومى‌ترين راه خداشناسى است. 2- نگاهى ارزشمند و مؤثّر در تصميم‌گيرى است كه با اراده‌ى انسان باشد، نه صرف ديدن و انعكاس اشيا در مغز و اعصاب. 3- آيات الهى و هشدارها، تنها در انسان‌هاى پاك نهاد و غيرلجوج مؤثّر است. 4- انسان، در گزينش مكتب آزاد است، لذا گاهى در برابر انبيا و كتب آسمانى و نشانه‌هاى خدا در جهان مى‌ايستد و ايمان نمى‌آورد. ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@Maddahionlinمداحی آنلاین - امام رضا (ع) و اهلبیت خورشیدا - استاد ماندگاری.mp3
زمان: حجم: 1.14M
♨️ امام رضا (علیه‌السلام) و اهلبیت علیهم‌السلام خورشیدند 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
❤️ چه افتخار بزرگی، رضا امام من است میان ظلمت شب ها، مهِ تمام من است زمان اوج گرفتاری ام میان حرم نوای "ضامن آهو مدد" کلام من است ✲🕊✲🕊✲🕊✲🕊✲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💚 هی گنه کردم و هی جار زدم یار بیا من ندانم چه شود عاقبت کار.....بیا خود بگفتی دعا بهر ظهورت بکنیم خواندمت خسته ام ای یار بیا... ‌‌‌‌‌❀🍃✿🍃❀ ❀🍃✿🍃❀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📳 مناظره جالب بانوی شیعه با سبط‌بن‌جوزی عالم اهل سنت در پاسخ به ادعای او ‌🏷در این مناظره به دو دلیل تاریخی اشاره می‌شود که عالم سنی از جواب به آنها عاجز ماند و حقانیت شیعه به اثبات رسید. ♦️یکی از ویژگی های مولا علی این بود کرار به مردم می‌فرمود: 《 سلونی قبل ان تفقدونی》 "قبل از اینکه مرا از دست بدهید هر چه می‌خواهید از من بپرسید." و چنین سخنی مخصوص آن حضرت و امامان معصوم ع است و هر کسی بعد از او چنین ادعا کرد رسوا گردید 🔺روزی سبط بن جوزی بر بالای منبر همین سخن را تکرار کرده و گفت: ای مردم! سلونی قبل ان تفقدونی 🔻ناگاه بانویی از پای منبر چنین سوال کرد.: ➕به من خبر بده آیا این حدیث درست است که نقل شده:👇 وقتی جمعی از مسلمانان عثمان را کشتند جنازه او سه روز در زمین ماند و هیچ کس نرفت تا جنازه او را بردارد و بخاک بسپارد؟ ➖سبط: آری درست است ➕بانو: آيا این حدیث نیز درست است وقتی سلمان در مدائن از دنیا رفت حضرت علی ع از مدینه (یا کوفه) به مدائن رفت و بر جنازه سلمان نماز خواند و به احترام او در مراسم کفن و دفن او شرکت نمودو نگذاشت جنازه او بر زمین بماندو سپس بازگشت؟ ➖سبط:آری درست است ➕بانو: بنابراین چرا علی ع هنگام مرگ عثمان با اینکه در مدینه بود کنار جنازه عثمان نرفت تا آن را بردارد و به خاک سپارد؟ در اینصورت یا حضرت علی ع خطا کار است که از دفن جنازه عثمان اهمال نمود و یا عثمان غیر مومن است که حضرت علی ع خود را از دخالت در دفن جنازه عثمان معاف دانست (تا اینکه بعد از سه روز مخفیانه او را در پشت قبرستان بقیع در قبرستان یهودیان دفن کردند) 👈سبط بن جوزی در برابر این سوال فروماند، چرا که دید اگر هر کدام از آن دو (علی یا عثمان) را خطا کار بداند بر خلاف عقیده خود سخن گفته است، زیرا وی هم علی و هم عثمان را خلیفه بر حق میدانست. ازین رو گفت: ➖ای زن! اگر با اجازه شوهرت از خانه بیرون آمده‌ای و در برابر نامحرمان با من بحث میکنی لعنت خدا بر شوهرت باد! و اما اگر بدون اجازه شوهرت آمده‌ای خدا تو را لعنت کند! ➕آن بانوی هوشمند بی درنگ گفت: آیا عایشه که به جنگ امیرالمومنین ع بیرون آمد و جنگ جمل را راه انداخت با اجازه شوهرش پیامبر ص بیرون امده بود یا بدون اجازه او؟ 👈سبط بن جوزی در پاسخ به این سوال نیز درمانده شد. زیرا اگر می‌گفت بدون اجازه پیامبر ص بیرون امده است عایشه را خطاکار می شمرد و اگر میگفت با اجازه بیرون امده پیامبر را خطا کار می‌شمرد و هر کدام ازین پاسخ با عقیده‌اش سازگار نبود. به ناچار درمانده گردید و از بالای منبر پايين آمد و به خانه‌اش رفت. 🅰 تاریخ طبری ج ۳ ص ۴۳۹ _ البدايه و النهايه ج ۱۰ ص ۹۶ _ تاریخ الرسل و الملوک ج ۳ ص ۶ و ج ۴ ص ۳۸۸ 🅱 بحارالانوار جلد ۲۹ ص ۶۴۷_ الصراط المستقيم ج۱ ص ۲۱۸_ الربعین الشیرازی ص ۱۹۳ _ شجره طوبی ج۱ ص ۶۷ _الامام علی ع الرحمانی ص ۳۵۸ _ مواقف الشیعه ج ۲ ص ۳۷۷_ نهج الصباغه ج ۶ ص ۳۹۵ _ روضه المؤمنين ص ۱۳۱