تربیت اقتصادی و سواد مالی
#میزان #دبیرستان_کارآفرین_برنا
https://www.aparat.com/v/EzJTj?playlist=928545
#آکادمی_برنا (توانمندسازی خانواده)
👈 مجری #روش_میزان در اصفهان
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#کودکستان #دبستان #دبیرستان 🔅🌳🏡
#مدارس_مجری_روش_میزان اصفهان
🌐 https://hedayatmizan.ir/
📳 @hodhod_school
📳 @hodhodi_school
📳 @borna_pish
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
تربیت دینی
پروفسور حمیدرضا آیت اللهی
مدیرعامل موسسه هدایت میزان
دکتری فلسفه از بلژیک ، استاد دانشگاه
https://www.aparat.com/v/Nc7Uo?playlist=928545
#آکادمی_برنا (توانمندسازی خانواده)
👈 مجری #روش_میزان در اصفهان
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#کودکستان #دبستان #دبیرستان 🔅🌳🏡
#مدارس_مجری_روش_میزان اصفهان
🌐 https://hedayatmizan.ir/
📳 @hodhod_school
📳 @hodhodi_school
📳 @borna_pish
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
-1651630335_1136433796.pdf
2.22M
#تربیت_دینی
به کوشش استاد حمیدرضا آیت اللهی
#آکادمی_برنا (توانمندسازی خانواده)
👈 مجری #روش_میزان در اصفهان
👇لطفا به کانال دبیرستان متوسطه اول دخترانه در پیام رسان ایتا بپیوندید :
📳 @bornai_midschool
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا 🏡
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
به نام آفریدگار خلاقیت
1⃣ گام اول فرآیند ارزشیابی ورودی هفتم #دبیرستان_کارآفرین_برنا، سنجش آموزشی تربیتی تعاملی دانش آموزان از طریق؛ #گیمیفیکیشناتاقفرار(اسکیپروم)
که به صورت تیمی و فردی، با دقت علمی زیاد، در فضای پویای بازیکارانه ی آموزشی و بدون استرس انجام می گیرد.
علاوه بر رهیاران مدرسه، دانش آموزان پایه های بالاتر رهجویان تازه وارد را همراهی می کنند.
2⃣در گام دوم مصاحبه تشخیصی با دانش آموز و خانواده خواهیم داشت و در مورد نیازها، علایق، استعدادها، نقاط قوت و ضعف و ...گفتگو خواهیم کرد.
🔻روز مصاحبه پرینت فایل پی دی اف نتیجه تست شخصیت mbti که به طور رایگان و در منزل از طریق سایت کاربوم انجام پذیرفته، همراه خانواده خواهد بود.
🔴 شاید ساده ترین کار برای مدرسه این باشد که از چندصد نفر متقاضی، آزمونی به سبک کنکور گرفته شود، و نهایتا با منتخبین مصاحبه گردد.
اما در رویکرد #روش_میزان این کار خلاف قواعد تربیتی و تحولی است.
🔑🥇 مدرسه ای که فرق میکنه ،
مدل ورودی و جذبشم متفاوته❗️
🔍 #دبیرستان_کارآفرین_برنا در سومین سال فعالیت خود نیز جهت مصاحبه ورودی _به منظور تحلیل و بررسی وضعیت علمی، مهارتی و فرهنگی دانشآموزان_ از #گیمیفیکیشناتاقفرار اختصاصی خود به صورت کارتیمی استفاده می کند.
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
🔅کانال دبیرستان پسرانه:
📳 @borna_midschool
🔅کانال دبیرستان دخترانه:
📳 @bornai_midschool
🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی:
Ⓜ️ @borna_group
1_3465806798.pdf
29.49M
🏡 آشنایی با رویکرد و عملکرد
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
🔰 مدارس هدهد و برنا
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_مجری_روش_میزان اصفهان
🌐 https://hedayatmizan.ir/
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
JEI_Volume 20_Issue 4_Pages 149-172.pdf
568.5K
راهبردهای یاددهی و یادگیری در نسل آلفا : رویکردی آینده پژوهانه
(پایان نامه دکتری سرکار خانم یوسفی همدانی که با همراهی مجموعه برنا پیش رفت و به زودی در قالب کتاب منتشر خواهد شد)
👈 رویکرد نوین
۱۰ تعریف #رهیاری (کوچینگ):
۱- همکاری و مشارکت بین رهیار (کوچ) و مراجعه کننده که در طی آن، مراجعه کننده با استفاده از تفکر عمیق و خلاقیت خود، تواناییهای شخصی و حرفهای خود را افزایش میدهد.
International Coach Federation (ICF)
۲- فرآیند عملی کردن تواناییهای بالقوه مراجع و همچنین تسهیلگری جهت وصل کردن اهداف و علایق درونی به اقدامهای بیرونی در جهت رسیدن به هدف
Institute Professional Excellence in Coaching (iPEC)
۳- آشکار ساختنِ پتانسیلِ اشخاص برای به حداکثر رساندنِ عملکرد آنها؛ یعنی کمک کردن به آنها در راستای یادگرفتن به جای یاد دادن به آنها
(Whitmore ۲۰۰۳)
۴- هنرِ تسهیلِ عملکرد، یادگیری و رشد
(Downdy، ۲۰۰۳)
۵- رهیاری (کوچینگ) به طور مستقیم با ارتقای عملکرد و رشد مهارتها از طریق نوعی راهنمایی یا آموزش در ارتباط است.
(Parsole، ۱۹۹۵)
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_دخترانه (برنا)
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
👈 رویکرد نوین
ادامه تعریف #رهیاری (کوچینگ):
۶- یک فرآیندِ مشارکتی، متمرکز بر راه حل، مبتنی بر نتیجه و سیستماتیک که در آن رهیار (کوچ) به تسهیلِ بهبود عملکرد کاری، تجربهی زندگی، یادگیریِ خودمحور و رشدِ شخصی مراجع میپردازد.
(Grant ۱۹۹۹, basic definition also referred to by the Association for Coaching, ۲۰۰۵)
۷- رهیاری (کوچینگ) به معنای توسعه بخشیدن مهارتها و دانشِ شخص در راستای بهبودِ عملکردِ شغلی اوست و به طور امیدوارانه منجر به دستیابی به اهداف سازمانی میشود. رهیاری (کوچینگ)، عملکردِ قوی و رشد کاری را مورد هدف قرار میدهد و البته ممکن است بر روی زندگی خصوصیِ شخص نیز اثر بگذارد. رهیاری (کوچینگ) معمولاً در یک دورهی دوام پیدا میکند و بر مهارتها و اهداف خاصی متمرکز است.
(CIPD ۲۰۰۹)
۸- مهارتها و شیوههای روانشناختی در یک رابطهی یک به یک به کار بسته میشوند تا به شخص کمک کنند که مدیر یا رهبر مؤثرتری باشد. این مهارتها عموماً در ارتباط با مشکلاتِ خاصِ کنونی و مرتبط با کار به کار بسته میشوند؛ به شکلی که مراجع بتواند این مهارتها را با مجموعه ترفندهای مدیریتیِ خود درآمیزد.
(Peltier ۲۰۱۰)
۹- کواَکتیو کوچینگ (Co-active Coaching) ارتباطِ مستحکمی است که برای به پیش بردن و ارتقای فرآیندِ مادامالعمرِ یادگیری، ثمربخشی و کامیابیِ انسان طراحی شده است.
(Whitworth ۲۰۰۷)
۱۰- رهیاری (کوچینگ) عبارت است از قادر ساختنِ افراد برای اخذِ تصمیماتِ آگاهانه و توانمندسازیِ آنها برای رهبری کردنِ زندگی خود.
(Wise ۲۰۱۰)
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_دخترانه (برنا)
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی