هدایت شده از برنا نهم (پسرانه)
qjoe-v36n4p105-fa.pdf
449.7K
سلام
اولیای گرامی ، برنایی های عزیز
دلایل موثر بر انتخاب رشته دانش آموزان
🔹 @borna9
🔵 @borna_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه دوره اول پسرانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
#معرفیرشته
کارشناسی کوچینگ کسب و کار
کوچینگ در حوزه کسب و کار، در کنار سایر تکنیکهای مدیریت عملکرد، نقش موثری در بالا بردن عملکرد و بهرهوری سازمانی داشته دارد. کوچینگ مهارتی است که به افراد میآموزد با همراهی مؤثر با مراجع یا کارمند خود و با ایجاد تعامل و خلاقیت او را به سمت بهترین خودش هدایت نماید. به این ترتیب کوچینگ در مورد به فعل رساندن توان بالقوه افراد است.
🔹 @borna9
🔵 @borna_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه دوره اول پسرانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
توضیح تکمیلی:
وقتی از رهبری در کسب و کار صحبت میشود و اثری که رهبری به جای مدیریت رئیسمأبانه در انسانی کردن محیط کسب و کار میگذارد، نقش کوچینگ غیرقابل انکار است. کوچینگ ابزاری ضروری در جعبهابزار مدیران شده است . از سوی دیگر فرهنگ سازمانی را تحت تأثیر خود قرار داده است. امروزه در شرکتهای بزرگ و پیشرو، از جمله امتیازاتی که به کارمندان ارشد داده میشود، داشتن یک کوچ است. از سوی دیگر هیأت مدیره شرکتها از خدمات کوچینگ برای مؤثرتر نمودن جلسات خود استفاده میکنند و مدیران ارشد در کنار یک یا چند کوچ به اوج عملکرد خود میرسند.
رشته کارشناسی کوچینگ کسب و کار مجموعهای از دروس عملی و نظری است که فرد را برای کشف شایستگیهای فردی، ایجاد چابکی در حل مسائل گروهی، تسهیلگری ارتباطات درون گروهی و برون گروهی و ارتقاء ظرفیتهای تیمی و گروهی، شناخت محیطهای متقابل تأثیرگذار بر کسب و کار و کمک به صاحبان کسب و کار برای بقاء و بکارگیری تکنیکهای کارآفرینانه در کوچینگ آماده می کند.
اهداف اجرای این دوره ورای سازماندهی به نحوه آموزش کوچینگ در کشور عبارت است از:
تجهیز مدیران به ابزار مهم رهبری
ارتقای سطح مهارتهای انسانی مدیران منابع انسانی
تربیت کارشناسان زبده کوچینگ برای همراهی در ارتقای عملکرد کسب و کارها از طریق رشد افراد
✔️ این رشته در حال حاضر در دانشگاه جامع علمی کاربردی و بدون کنکور هست.
✔️ یک مسیر پیشنهادی برای ادامه تحصیل نیز می تواند MBA (ارشد مدیریت کسب و کار) و DBA (دکترای مدیریت کسب و کار) در گرایش های مختلف و باز بدون کنکور باشد.
✅ یکی از نیازهای جدی توسعه بازار کار ایران در جنگ اقتصادی ، پرورش تحلیلگران و طراحان ارشد فضای کسب و کار است.
🔹 @borna9
🔵 @borna_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه دوره اول پسرانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
animation.gif
469.7K
#تولدی_دیگر
خبری در راه است...
پنجشنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
🔹 @borna8
🔹 @borna9
🔵 @borna_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایههشتم
#پایهنهم
دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه دوره اول پسرانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
#دوره_آمادگی
✅ برگزاری دومین کلاس رفع اشکال فارسی نهم این بار به صورت مجازی
🔹 @borna9
🔵 @borna_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه دوره اول پسرانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
💻 #برنا_نیوز
🎞 #گزارش_تصویری
#خاطره_رمضانی
✅ همکاری و ثواب جمعی نوجوانان عزیز در آمادهسازی افطاری
✅ جلسه والدین محترم پایه نهم با حضور کادر دبیرستان و رئیس مجتمع
✅ سومین شبمانی پایه نهم
✅ هم بازی هم دو کلاس تدریس مجدد ریاضی و فارسی
✅ سحری دورهمی
📆 ۲۰ و ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
🌹 تشکر ویژه از همکاری همه دانشآموزان عزیز، وزیر محترم گردشگری و بانیان خیر
🔹 @borna9
🔵 @borna_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#پایهنهم
دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه دوره اول پسرانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]