هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
IJPA_Volume 10_Issue 2( پیاپی 34 تابستان 1398_Pages 87-103.pdf
1.06M
اگر مهمترین نیاز منابع انسانی کشور ،
تربیت مدیران متعهد و کارآمد باشد
❓این افراد چه ویژگی هایی دارند؟
و در نوجوانی باید به چه کارهایی پرداخته شود تا این شایستگی ها ایجاد شود؟
#دبیرستان_کارآفرین_برنا 🔅🌳
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مجری_روش_میزان_در_اصفهان
.
✅ پانسیون عصرانه برنا ✅
«دوره دوم»
🔹ویژه هفتم و هشتم🔹
➕ ناهار دوستی
➕ استراحت و بازی
➕ کارگاههای مهارتی
📆 یکشنبهها و سهشنبهها
🕥 از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸
✓ شروع: یکشنبه ۳۰ بهمن
✓ پایان: سهشنبه ۲۳ اسفند
✓ «۸ جلسه»
✓ حدنصابِ شروع: ۱۵ نفر
📌 هزینه ثبتنام: ۲۵۰,۰۰۰ تومان
واریز به شماره کارت زیر به نام امیر مظاهری:
5041721005982187
📌 نکته مهم: لطفا درخواست ثبتنام و عکس فیش واریزی خود را به آیدی زیر در پیامرسان ایتا ارسال نمایید، در غیر اینصورت قاعدتا ثبتنام دانشآموز در پانسیون انجام نشده است:
@Mohsenraji
#پایه_هشتم
#مدرسه_زندگی
#دبیرستان_کارآفرین_برنا
#مدارس_تحولخواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزشآفرینی
@borna7 @borna8
@borna_midschool
May 11
هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
18.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋ سلام
جهت آشنایی با #دبیرستان_کارآفرین_برنا
وابسته به #گروه_خلاق_برنا
👈 مجری روش میزان در اصفهان
🙋🏻♂ متوسطه اول پسرانه (پایه هفتم تا نهم)
🔅🌳 لطفا به کانال بپیوندید:
📳 @borna_midschool
✔️ پیش ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲ از فروردین ماه انجام می پذیرد ⭐️
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
1_1498396004.pdf
1.74M
مشاغل دو دهه آینده ؟
#دبیرستان_کارآفرین_برنا
(دبیرستان دوره اول پسرانه)
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🆔 @borna_midschool
هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
1_3351053927.pdf
1.29M
💠 #مربیگری برای عملکرد بهتر (۲)
هر شب چند صفحه می خوانیم
#مدرسه_یادگیرنده_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
سلام به روی ماهتون
در این پست قراره به یکی از شایع ترین رفتارها در بزرگترها و به دنبال آنها کوچکترها بپردازیم و راهکارهای اصلاح آن را بررسی کنیم:
#اهمال_کاری یعنی اینکه کارهای ضروری را عقب بیندازیم و ترجیح دهیم که ابتدا به سراغ کارهایی با ضرورت کمتر برویم. به بیان دیگر، کارهایی که لذت انجامشان بیشتر یا رنج انجام دادنشان کمتر است را در فهرست فعالیتهای خود – مستقل از اهمیت و ضرورت واقعی آنها – در اولویت قرار دهیم.
مقابله با اهمال کاری:
اولویتبندی در کارها
تعیین اهداف کوتاهمدت
برنامهریزی واقعبینانه
ابتدا : قورباغه ها (کارهای سخت) را قورت بده
عوامل حواسپرتی را دور کنید
افزایش اعتماد بهنفس
به نتایج اهمالکاری فکر کنید
ایجاد عادات رفتاری
(لیست کارهایی که میتوانید بهصورت روزانه انجام دهید، بنویسید و تا جای ممکن برآن پایبند بمانید تا بهصورت عادت درآید. )
مبارزه با افسردگی و سطح انرژی پایین
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
#مدرسه_یادگیرنده_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جای خالی آموزش سواد مالی در دروس دبیرستان
تجربیات جهانی در مورد دبیرستان چه می گویند؟
#دبیرستان_کارآفرین_برنا
(دبیرستان دوره اول پسرانه)
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🆔 @borna_midschool