eitaa logo
برنا نهم (پسرانه)
215 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
783 ویدیو
260 فایل
برنایی‌های نهم #دبیرستان_کارآفرین_برنا #مدارس_مجری_روش_میزان_اصفهان 🌐 borna-creative-group.ir خیابان دشتستان شمالی، ابتدای کوچه ۴۲ (پژمان بختیاری) 📞 03132298998 ✅ شناسه مدیر دبیرستان: @mehran_karrari ✅ شناسه رهیار پایه نهم: @Mohammad1400827
مشاهده در ایتا
دانلود
پرنده آقاحامد جعفرزاده در کلاس
هدایت شده از حسین
هدایت شده از حسین
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
#نظرسنجی_سرویس والدین عزیز هدهدی هایی که از سرویس استفاده می کنند لطفا از طریق سامانه نظراتشان را منعکس کنند.
هدیه زیبای علی آقا قاسمی به معلم
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
سلام 🥇موفقیت دو از هدهدی های چهارم در برنامه خانه ریاضیات, نوید بخش این موضوع است که آموزش های تحلیلی و مبتنی بر تلاش در عمق بخشی به یادگیری دانش آموزان و تقویت توان حل مسئله و کار تیمی در عزیزان نقش ویژه ای دارد. به معلمین محترم پایه چهارم ❤️ و دو گروه منتخب و خانواده هایشان 🌱 تبریک عرض می کنیم , و برای عزیزان آرزوی موفقیت روز افزون توام با تلاش و پشتکار داریم. مدیریت دبستان هدهد
سلام عليكم ☘از زحمات اولیاء گرامی و مهربانی آقا پسرها که برای برنامه امروز زحمت کشیدند سپاسگزاریم. 🙏 📸🎥لطفاً عکس و فیلم های منتخب جشن امروز را برای بنده ارسال کنید ممنون
افتخار آفرینی دو گروه هدهد چهارم در مسابقات خانه ریاضیات از میان 554 تیم شرکت کننده http://mathhouse.org/VisitorPages/show.aspx?IsDetailList=true&ItemID=6960,1
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
سلام 🥇موفقیت دو از هدهدی های چهارم در برنامه خانه ریاضیات, نوید بخش این موضوع است که آموزش های تحلیلی و مبتنی بر تلاش در عمق بخشی به یادگیری دانش آموزان و تقویت توان حل مسئله و کار تیمی در عزیزان نقش ویژه ای دارد. به معلمین محترم پایه چهارم ❤️ و دو گروه منتخب و خانواده هایشان 🌱 تبریک عرض می کنیم , و برای عزیزان آرزوی موفقیت روز افزون توام با تلاش و پشتکار داریم. مدیریت دبستان هدهد
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
ای خــــطوط چهــــره ات قـــــــرآن من ای تـو جـانِ جـانِ جـانِ جـانِ مـن رب ادخلنی مدخل صدق ... و اخرجنی مخرج صدق ... حلول ماه خدا , بر بندگان خدا مبارک🌱 التماس دعا www.hodhod.school @hodhod_school
🔔والدین گرامی بحمدلله توانایی دانش آموزان در درس دقت(املاء) نسبت به گذشته پیشرفت نسبتا مناسبی داشته است. بر اساس ارزیابی های انجام شده در درس دقت(املاء) علت برخی اشتباهات دانش آموزان ریشه یابی شد. شایان ذکر است موارد عنوان شده صرفا مرتبط با درس فارسی نیست؛ بلکه ضعف در هر یک از موارد حساسیت دیداری، حافظه دیداری، حساسیت شنیداری و دقت در کیفیت انجام کلیه دروس و یا فرایندهای قابل انجام توسط دانش آموز تأثیرگذار است. شایسته است در جهت بهبود عملکرد دانش آموزان عزیز موارد مذکور مورد اصلاح و بررسی قرار گیرد. 🏁مواردی که در جلوی نام هر دانش آموز ذکر شده است بنابه به ترتیب بیان شده نیازمند پیگیری است. 🍀حافظه دیداری: یعنی کودک به خوبی قادر نیست تصویر مسائل مورد نظر را به خاطر بیاورد. مطالب را به خوبی می بیند اما در یادآوری آنها دچار فراموشی می شود. 🍀حساسیت شنیداری: یعنی گوش کودک در شنیدن صداها کمتر حساس است. 🍀حساسیت دیداری: یعنی کودک در هنگام مشاهده و ادراک ریزه کاری ها و جزئیات که باید به خاطر سپرده شود دچار مشکل بوده و در نتیجه در نوشتن و یادآوری آنها مرتکب اشتباه می شود. 🍀دقت: یعنی کودک کارها، لغات و یا سخنان را به خوبی می شنود و به خاطر دارد اما در مکتوب کردن و اجرای آن دقت کافی را به خرج نمی دهد.