یا حکیم
یکی از مهمترین مسائلی که در دو سال اخیر ، ذهن تیم #گروه_خلاق_برنا را به خود مشغول کرده و پژوهش هایی در مجموعه و #اندیشکده_راهبردی_نوآیند در این زمینه شروع کرده ایم، این موضوع است :
با یک نگاه آینده نگر و دقیق ، در گروه سنی ۱۵ تا ۱۸ سالگی (معادل کلاس نهم تا دوازدهم) و ۱۹ ساله هایی که قصد دانشگاه دارند ولی به هر دلیل پشت سد کنکور مانده اند، ❓👈 دانش آموزان و خانواده ها چه خدمتی نیاز دارند؟🎯
تاسیس:❓دبیرستان ❓دانشگاه، حوزه ❓مرکز مشاوره ❓مرکز کاریابی❗️یا ...
👌 [از دوره بلوغ ، تحصیل تا اشتغال و تشکیل خانواده در زمان مناسب]
🔸استعدادیابی، خودشناسی و مسیریابی
🔹انتخاب مسیر درست تحصیلی شغلی
🔸هدایت تحصیلی و انتخاب رشته درست در مدرسه و دانشگاه یا مسیرهای جایگزین
🔹کوچینگ مسیر، تسهیلگری رشد، ارزش آفرینی و اعتلای بهزیستی
🔸توانمندسازی و توسعه فردی شخصی سازی شده همراه با کسب مهارت های لازم اشتغال و زندگی
🔻و ...
تاکنون جمع بندی هایی داشته ایم، ایده هایی را در ذهن پرورانده ایم و طراحی هایی متناسب کرده ایم.
کلیت طرح به جهت همفکری و همافزایی به حضورتان ارائه می گردد:
پردیس کوچینگ تحصیلی ، شغلی و زندگی نوجوان و خانواده با بخش های
▫️مرکز مشاوره و رهیاری
▫️پانسیون و آموزشگاه علمی مهارتی
▫️مدرسه کسب و کار
▫️شبکه و باشگاه
📳 @noaiand
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#مجری_روش_میزان_اصفهان
[ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]
هدایت شده از اندیشکده راهبردی نوآیند
36.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوش مفهومی / مجتبی شکوری
تفکر طراحی ، داستان ، همنوایی ، همدلی ، بازی ، معنا در کلاس درس
[ گروه فناوری و روشهای نوین یادگیری ]
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#اندیشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
📳 @noaiand
📳 @borna_group
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
﷽ گروه خلاق برنا (مجری روش میزان اصفهان)
مدارس هدهد با شروع مطالعات تطبیقی مدارس نوآور آینده در ایران و جهان، ضمن ایجاد ارتباط با موسسه هدایت میزان تهران از سال ۱۳۹۴، به طور پیشرو برای ایجاد و توسعه تحول در آموزش و پرورش مردم بنیان و خانواده محور (مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) به عنوان مجری روش میزان در اصفهان آغاز به حرکت کرد.
بنا به ضرورت ساماندهی مدارس هدهد و برنا و توسعه کیفی و کمی سایر مقاطع، گروه خلاق برنا به عنوان یک مجموعه آموزشی و تربیتی (سال ۱۴۰۰) مطابق ضوابط اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تشکیل شد.
این گروه دارای اعتبارنامه شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری در حوزه آموزش، یادگیری و اشتغال نیز بوده و به عنوان اولین مدرسه دانش بنیان در کشور نیز شناخته خواهد شد.
به یاری خدا و همراهی خانواده های گرامی، در سال جاری نزدیک به هزار نوآموز و دانش آموز پسر و دختر در هفت مدرسه گروه خلاق برنا از کودکستان تا دبیرستان مشغول به تحصیل خواهند بود.
هیات مدیره گروه خلاق برنا آقایان :
▫️ دکتر روح الله میرزاامیری
▫️ دکتر حمیدرضا نظری
▫️ مهندس امیر مظاهری
▫️ دکتر حامد سعادت پور
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
✔️تبيين مدل ساختاری پيش بينی سرزندگی تحصيلی با استرس مدرسه ادارک شده، مشاركت اجتماعی، اصل تفاوت های فردی و استراتژی های يادگيری تحصيلی دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه مدارس با رويكرد آموزشی ميزان و دانش آموزان مدارس عادی، رساله دکترا
✔️بررسی مبانی نظری سند میزان و استخراج میزان همسویی و ناهمسویی آن با مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رساله دکترا
✔️مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان در مولفه های تعاملات معلم-دانش آموز، تاب آوری، حل مسئله و مهارتهای آموزشی در مدارس ابتدایی با رویکرد آموزشی میزان و مدارس عادی منطقه ۲ تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد.
✔️انتخاب ویژگی در جهت افزایش عزت نفس دانش آموزان روش میزان با استفاده از الگوریتم درخت تصمیم، پایان نامه کارشناسی ارشد.
✔️ارتباط كاركرد اجرايي و نارسايی شناختی با سازش پذيری عاطفی، اجتماعی و تحصيلی مدارس با رويکرد ميزان و مدارس عادی، پایان نامه کارشناسی ارشد.
✔️انتخاب ویژگی در جهت افزایش رضایتمندی دانش آموزان از زندگی به روش میزان با استفاده از الگوریتم درخت. پایان نامه کارشناسی ارشد.
✔️اثر بخشی آموزش روش ميزان بر اضطراب مدرسه، اشتياق تحصيلی و عزت نفس مدارس ابتدايی ميزان سال تحصيلی٩٦-٩٧؛ پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
✔️مقایسه انگیزش پیشرفت تحصیلی، کمک طلبی تحصیلی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دختر دبستانی مدرسه میزان و دانشآموزان مدارس غیر انتفاعی؛ پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
✔️مقایسه خلاقیت و عزت نفس و مهارتهای فکری (حل مسئله و تصمیمگیری) در مدارس میزان و سایر مدارس غیر دولتی شهر تهران؛ پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
✔️بررسی مقایسه پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی، اهمالکاری و هوش اجتماعی دانش آموزان پسر مدارس میزان و عادی شهر تهران؛ پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور یاسوج
✔️بررسی مقایسهای اثر بخشی استفاده از روش “اکتشافی هدایت شده”در مدرسه ابتدایی میزان با روشهای متداول آموزشی مدارس غیر انتفاعی شهر تهران، جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه تهران.
✔️بررسی مقایسه ای پیشرفت تحصیلی و خودتنظیمی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مدارس میزان و عادی شهر تهران. حسن صادقی، سحرمجیدپور، بهرام موحد.
✔️ و ...
🔰حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
جهت آشنایی با رویکرد و عملکرد مدارس به آدرس های زیر مراجعه نمایید:
🌐 https://hedayatmizan.ir/
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
51.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مناجات شعبانیه
اذان صبح حوالی ۵:۳۰
35.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک پرسش خوب که می تواند دریچه ای جدید باز کند
#خودیاریمعلمان #آکادمیبرنا
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
🆕 B2n.ir/g54157
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی معلم ]
هدایت شده از اندیشکده راهبردی نوآیند
32.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیل گیتس در مورد معلم ها می گوید
صلاحیت حرفه ای معلم تراز
[ گروه سنجش و توسعه سرمایه انسانی ]
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#اندیشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
📳 @noaiand
📳 @borna_group
16.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۶ اشتباه در مدیریت کلاس
#خودیاریمعلمان #آکادمیبرنا
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
🆕 B2n.ir/g54157
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی معلم ]
هدایت شده از مرکز موسیقی ماوا
42.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نماهنگ عزیزم مهدی(عج) منتشر شد
🎙با صدای:
🇧🇭محمد غلوم از بحرین
🇮🇷محمداسدالهی از ایران
🇱🇧حسین خیرالدین از لبنان
🎬کارگردان:امین افشاری
✍️شاعر:محمد اسدالهی
🎞تهیه کننده نماهنگ:حسین فراهانی
🎼تهیه کننده صوت: حسین شهرابی
🎵تنظیم کننده و آهنگ ساز: احسان جوادی
💠تهیه شده در ماوا
مرکز موسیقی مأوا🔰
اینستاگرام | تلگرام | ایتا | بله | روبیکا
مجتمع آموزشی صالحین برگزار می کند:
➖➖کارگاه آموزشی➖➖
معلم و دنیای هوش مصنوعی
🔸مدرس دوره:
دکتر محمد نیرو
- استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه
- متخصص حوزه تولید محتوا و ابزارهای نوین آموزشی
- مدیر سابق مجتمع آموزشی صلحا تهران
🔹سرفصلهای دوره:
▪️ایجاد محیط یادگیری
▪️تولید سریع انواع سؤالات
▪️پاسخگویی به سؤالات
▪️حمایت شخصیسازی شده دانشآموز
▪️تولید داستان
▪️ویرایش و بازنویسی
▪️تولید مقالات اختصاصی
▪️تولید کتاب
▪️ترجمه متن
▪️ایجاد خلاصه کتاب
▪️ایجاد زمینه آموزش
▪️ایدهپردازی
▪️انتخاب موضوع و عنوان
🔸مبلغ ثبتنام:
۸۰۰ هزار تومان
با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی برای معلمان و دبیران مدارس دولتی و غیردولتی (۴۰۰ هزار تومان)
❌ظرفیت محدود❌
🔹زمان دوره:
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
از ساعت ۸ الی ۱۲
🔸مکان برگزاری:
خانه معلم شماره ۳ – سالن نقشجهان
🔹ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر:
Salehinisf.ir
09135023370
16.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرمانده مهدی ✋🙋🏻♂🙋🏻
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]