eitaa logo
مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی برنا
1.2هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
508 ویدیو
74 فایل
مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا 📊 اندیشکده راهبردی نوآیند 🏠 مجموعه‌مدارس‌هدهد‌ و‌ برنا (روش‌میزان) یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور #مدارس_تحول_خواه_اسلامی 🌐 borna-creative-group.ir ارتباط با مدیر کانال: 🖱️ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از چشم انتظار
🚩 ؟ 🕌 اطلاع رسانی مراسم و برنامه های اعتکاف شهر اصفهان 🔻بخش اول 💠فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اصفهان @chashmentezar_ir
خشونت های عاطفی آسیب زا برای فرزندان ◻️ قهرکردن طولانی ◻️ طرد کردن ◻️ محبت مشروط ◻️ نمی خوام ببینمت ◻️ کلمه های تحقیر آمیز ◻️ تهدید به ترک کردن بچه ها ◻️ برو دیگه دوستت ندارم ◻️ مقایسه با دیگران 👈 همه این موارد، خشونت عاطفی هستند وباعث ناامنی فرزند شما خواهد شد. 👌🌱 قاطعیت مهربانانه ، سکوت بالغ‌انه توام با توضیح کوتاه و خاموشی از بهترین روش ها در مقابل رفتار منفی کودک است. ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 🆕 B2n.ir/r33748 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده ]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌟*أین الرّجبیون*🌟 🌙ماه رجب فرا رسید، ماهی که 🌙اولین روزش باقری 🌙سومینش نقوی 🌙دهمینش تقوی 🌙سیزدهمینش علوی 🌙نیمه اش زینبی 🌙بیست و پنجمش کاظمی 🌙بیست و هفتمش محمدی است حلول 🌙🌺 (ع) 🎉 💫🌺 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
سلام جهت ارتباط با مدیران مدارس می توانید به شناسه های زیر پیام بدهید : 👇 سرکار خانم نقش زن، پیش دبستانی @az_naghshzan سرکار خانم محمدی، هدهد دخترانه(۱) @me_mohammadi سرکار خانم نظری، هدهد دخترانه(۲) @ha_nazari جناب آقای بکائی، هدهد پسرانه(۱) @behshadbokaei جناب آقای فرخ بیان، هدهد پسرانه(۲) @mohsen_farokhbayan جناب آقای کراری، دبیرستان کارآفرین برنا @mehran_karrari سرکار خانم دکترایزدیان ، دبیرستان ارزش آفرین دخترانه برنا @zeinabizadian جناب آقای دکتر سعادت پور ، مدیر راهبردی @hamed_saadatpour 📌 جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال ایتا بپیوندید. 🔹 مجری در اصفهان ✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان 🌐 https://hedayatmizan.ir/ 🟧 @hodhod_school 🟨 @hodhodi_school 🟩 @borna_pish 🟧 @borna_midschool 🟨 @bornai_midschool 💠 @borna_group 🌐 http://borna-creative-group.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
🔲 وقتی کودکی مورد بی‌توجهی قرار گیرد، سعی می‌کند از طریق منفی‌کاری و لجبازی توجه دیگران را به خود جلب کند. ◻️ مثلا: ✓جلوی تلویزیون می‌ایستد ✓هنگام صحبت کردن دیگران داد و بیداد می‌کند ✓موقع غذا خوردن از سر سفره بلند می‌شود. و ... ◻️ والدین هنگام مشاهده چنین رفتارهایی با بحث‌های طولانی، خواهش و یا حتی تنبیه به رفتار منفی کودک توجه نشان میدهند. ◻️ به این ترتیب به تدریج کودک می‌آموزد که برای کسب توجه دست به اینگونه رفتارها بزند و توجه جمع را به سمت خودش جلب کند. 📌 سهم «توجه» و «ارتباط» با کودک را، قبل از رفتار منفی به او بدهید تا به زور از شما توجه نگیرد. 🔲 در مدیریت رفتار کودکان مقاوم و لجباز چند نکته را به یاد داشته باشید : ◽️ هرگز به دلیل بی حوصلگی یا تنبلی، او را از چیزی که برایش ضرری ندارد، محروم نکنید. ◾️ اگر تشخیص دادید چیزی را نباید در اختیار او بگذارید یا کاری را نباید برایش انجام دهید، با اصرار و گریه او نباید بی‌حوصله شوید و کوتاه بیایید. ◽️ اگر می‌خواهید از حرف خود برگردید باید راهی انتخاب کنید که کودک متوجه شود به خاطر گریه او از تصمیم خود برنگشته‌اید. 📌 هدف از مدیریت لجبازی و مقاومت کودک، جنگیدن با کودک نیست . بلکه تقویت رابطه والد و فرزند است. 🔲 بیدار کردن لجبازی کودکان - همیشه کارت همینه! - بیا بشین دیگه - مگه نگفتم دست نزن - باز رفتی سر کمد - چند بار باید بگم - خرابش میکنیا 🔲 این ادبیات گفتار با کودک و نوجوان، نیازمند بازسازی و اصلاح است. ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 🆕 B2n.ir/r33748 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده ]
هدایت شده از پردیس برنا
🎞 گزارش تصویری با سلام خدمت خانواده های گرامی 🌱 🛠 مکاترونیک « ترم دوم » جلسه اول مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۷ جلسه اول برای ترم دومی‌ها با آموزش شماتیک تعدادی از قطعات از جمله (باطری، کلید، لامپ، دیود نور دهنده یا ال‌ای‌دی و آرمیچر) آغاز شد. از این به بعد گل پسرها باید بتوانند مدارهای ساده الکترونیکی را تحلیل کنند. در ادامه آرمیچر و نحوه استفاده از آن به دانش‌آموزان معرفی شد و هر دانش‌آموز یک آرمیچر برای خود روشن کرد. برای ارزیابی دانش‌آموزان مداری روی تخته ترسیم و هر دانش‌آموز با توجه به آموخته‌ها مدار را تحلیل و آن را درست کرد. در پایان کلاس دانش‌آموزان موفق شدند یک مدار با قابلیت روشن و خاموش کردن مصرف کننده با یک کلید را بسازند. 👤مربی مکاترونیک: آقای اسلامی @Mostafa_eitaa 👈 🔵 @borna_evening_school 🟣 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مدرسه عصرانه برنا وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]
هدایت شده از پردیس برنا
23.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 گزارش تصویری با سلام خدمت خانواده های گرامی 🌱 📿دوخت و بافت « ترم دوم » جلسه اول مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۷ ✅اهداف اصلی: تعظیم شعائر و بزرگداشت روز مادر ✅اهداف جزئی: توجه به جزئیات_افزایش تمرکز و دقت_تقویت دست ورزی_صبر در نتیجه ✅اهداف ضمنی:(عاطفی اجتماعی) توجه به جزئیات و زیبایی محصول توجه به استمرار و تلاش برای هدف ارتباط و تقویت روابط مادر و فرزند در غالب طرح درس 🌹سلام و عرض ادب🌹 در ابتدا با روش کار با کارگاه دوخت و روش بافت بر روی آن آشنا شدیم و بعد از آن در قالب شمارش اعداد با ذکر یا علی ادامه کارهای خود را به پایان رساندیم. بعد از این جلسه از دانش آموز انتظار میرود: 🔹روش درست کردن کارگاه را بداند. 🔸بتواند این روش بافت را به صورت منظم ببافند. 👤مربی خلاقیت: آقای محمدی @Behzad799👈 🔵 @borna_evening_school 🟣 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مدرسه عصرانه برنا وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]
هدایت شده از پردیس برنا
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 گزارش تصویری با سلام خدمت خانواده های گرامی 🌱 📣 هنر های نمایشی « ترم دوم » جلسه اول مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۷ ابتدای کلاس پس از همخوانی شاد سلام به معرفی فراگیران اختصاص یافت. ولی این کار را همراه با یک بازی/نمایش انجام دادند. سپس برنامه ترم دوم که با محوریت فن بیان طراحی شده بطور مختصر معرفی شد. سپس برای مرور آموزشهای پیشین، چند بازی/تمرین ترم قبل توسط بچه‌ها انجام شد. در ادامه چند بازی/تمرین جدید که به فن بیان مرتبط بود ارائه شد. البته متاسفانه بدلیل جدا نشدن فراگیران جدید از فراگیران قبلی که علیرغم تاکیدات مربیان انجام نشده بود و باعث بالا بودن تعداد فراگیران نیز شده بود به اجبار بیشتر به تمرینات قبلی پرداخته شد. کلاس همچون همیشه با خداحافظی شاد پایان یافت. 👤مربی نمایش: آقای مصلحی @EhsanMoslehi 👈 🔵 @borna_evening_school 🟣 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مدرسه عصرانه برنا وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]
هدایت شده از پردیس برنا
29.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 گزارش تصویری با سلام خدمت خانواده های گرامی 🌱 ⛹کلاس بازی ، ورزش ، نشاط «ویژه کودکستان» با هدف افزایش فاکتورهای پایه و اساسی مانند : تعادل پرتاب ها پرش ها انواع دویدن ها و راه رفتن های اصولی و درست هماهنگی های عصبی عضلانی ارتقا سطح سواد جسمانی و حرکتی کودکان پیشگیری از چاقی و استرس و اضطراب جدایی کودکان 🔵 @borna_evening_school 🟣 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مدرسه عصرانه برنا وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]
هدایت شده از پردیس برنا
13.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 گزارش تصویری با سلام خدمت خانواده های گرامی 🌱 ⛹کلاس نجار کوچولو چند هدف از کارگاه نجار کوچولو: ✅تقویت دست ورزی ✅تقویت خلاقیت ✅آشنایی با نجاری و چوب ✅ افزایش توانایی کار با ابزار 🔵 @borna_evening_school 🟣 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مدرسه عصرانه برنا وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]