هدایت شده از چشم انتظار
#اطلاع_رسانی
🚩 #اعتکاف_کجا_بریم؟
🕌 اطلاع رسانی مراسم و برنامه های اعتکاف شهر اصفهان
🔻بخش اول
#اعتکاف
💠فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اصفهان
@chashmentezar_ir
خشونت های عاطفی آسیب زا برای فرزندان
◻️ قهرکردن طولانی
◻️ طرد کردن
◻️ محبت مشروط
◻️ نمی خوام ببینمت
◻️ کلمه های تحقیر آمیز
◻️ تهدید به ترک کردن بچه ها
◻️ برو دیگه دوستت ندارم
◻️ مقایسه با دیگران
👈 همه این موارد، خشونت عاطفی هستند وباعث ناامنی فرزند شما خواهد شد.
👌🌱 قاطعیت مهربانانه ، سکوت بالغانه توام با توضیح کوتاه و خاموشی از بهترین روش ها در مقابل رفتار منفی کودک است.
#خودیاریوالدین #آکادمیبرنا
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
🆕 B2n.ir/r33748
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده ]
🌟*أین الرّجبیون*🌟
🌙ماه رجب فرا رسید، ماهی که
🌙اولین روزش باقری
🌙سومینش نقوی
🌙دهمینش تقوی
🌙سیزدهمینش علوی
🌙نیمه اش زینبی
🌙بیست و پنجمش کاظمی
🌙بیست و هفتمش محمدی است
حلول #ماه_رجب🌙🌺
#میلاد_امام_محمد_باقر(ع) 🎉
#مبارڪ_باد💫🌺
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
سلام
جهت ارتباط با مدیران مدارس #گروه_خلاق_برنا می توانید به شناسه های زیر پیام بدهید : 👇
سرکار خانم نقش زن، پیش دبستانی
@az_naghshzan
سرکار خانم محمدی، هدهد دخترانه(۱)
@me_mohammadi
سرکار خانم نظری، هدهد دخترانه(۲)
@ha_nazari
جناب آقای بکائی، هدهد پسرانه(۱)
@behshadbokaei
جناب آقای فرخ بیان، هدهد پسرانه(۲)
@mohsen_farokhbayan
جناب آقای کراری، دبیرستان کارآفرین برنا
@mehran_karrari
سرکار خانم دکترایزدیان ، دبیرستان ارزش آفرین دخترانه برنا
@zeinabizadian
جناب آقای دکتر سعادت پور ، مدیر راهبردی
@hamed_saadatpour
📌 جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال ایتا بپیوندید.
🔹 مجری #روش_میزان در اصفهان
✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
🌐 https://hedayatmizan.ir/
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 http://borna-creative-group.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
🔲 وقتی کودکی مورد بیتوجهی قرار گیرد، سعی میکند از طریق منفیکاری و لجبازی توجه دیگران را به خود جلب کند.
◻️ مثلا:
✓جلوی تلویزیون میایستد
✓هنگام صحبت کردن دیگران داد و بیداد میکند
✓موقع غذا خوردن از سر سفره بلند میشود.
و ...
◻️ والدین هنگام مشاهده چنین رفتارهایی با بحثهای طولانی، خواهش و یا حتی تنبیه به رفتار منفی کودک توجه نشان میدهند.
◻️ به این ترتیب به تدریج کودک میآموزد که برای کسب توجه دست به اینگونه رفتارها بزند و توجه جمع را به سمت خودش جلب کند.
📌 سهم «توجه» و «ارتباط» با کودک را، قبل از رفتار منفی به او بدهید تا به زور از شما توجه نگیرد.
🔲 در مدیریت رفتار کودکان مقاوم و لجباز چند نکته را به یاد داشته باشید :
◽️ هرگز به دلیل بی حوصلگی یا تنبلی، او را از چیزی که برایش ضرری ندارد، محروم نکنید.
◾️ اگر تشخیص دادید چیزی را نباید در اختیار او بگذارید یا کاری را نباید برایش انجام دهید، با اصرار و گریه او نباید بیحوصله شوید و کوتاه بیایید.
◽️ اگر میخواهید از حرف خود برگردید باید راهی انتخاب کنید که کودک متوجه شود به خاطر گریه او از تصمیم خود برنگشتهاید.
📌 هدف از مدیریت لجبازی و مقاومت کودک، جنگیدن با کودک نیست . بلکه تقویت رابطه والد و فرزند است.
🔲 بیدار کردن لجبازی کودکان
- همیشه کارت همینه!
- بیا بشین دیگه
- مگه نگفتم دست نزن
- باز رفتی سر کمد
- چند بار باید بگم
- خرابش میکنیا
🔲 این ادبیات گفتار با کودک و نوجوان، نیازمند بازسازی و اصلاح است.
#خودیاریوالدین #آکادمیبرنا
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
🆕 B2n.ir/r33748
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده ]
هدایت شده از پردیس برنا
🎞 گزارش تصویری
با سلام خدمت خانواده های گرامی 🌱
🛠 مکاترونیک « ترم دوم »
جلسه اول مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۷
جلسه اول برای ترم دومیها با آموزش شماتیک تعدادی از قطعات از جمله (باطری، کلید، لامپ، دیود نور دهنده یا الایدی و آرمیچر) آغاز شد. از این به بعد گل پسرها باید بتوانند مدارهای ساده الکترونیکی را تحلیل کنند.
در ادامه آرمیچر و نحوه استفاده از آن به دانشآموزان معرفی شد و هر دانشآموز یک آرمیچر برای خود روشن کرد.
برای ارزیابی دانشآموزان مداری روی تخته ترسیم و هر دانشآموز با توجه به آموختهها مدار را تحلیل و آن را درست کرد. در پایان کلاس دانشآموزان موفق شدند یک مدار با قابلیت روشن و خاموش کردن مصرف کننده با یک کلید را بسازند.
👤مربی مکاترونیک: آقای اسلامی
@Mostafa_eitaa 👈
🔵 @borna_evening_school 🟣
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مدرسه عصرانه برنا وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#کانون_تربیتمحور_برنا
[ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]
#مشکات
#طرح_موشک
#مهارتورزی_شاد_کودکانه
هدایت شده از پردیس برنا
23.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 گزارش تصویری
با سلام خدمت خانواده های گرامی 🌱
📿دوخت و بافت « ترم دوم »
جلسه اول مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۷
✅اهداف اصلی:
تعظیم شعائر و بزرگداشت روز مادر
✅اهداف جزئی:
توجه به جزئیات_افزایش تمرکز و دقت_تقویت دست ورزی_صبر در نتیجه
✅اهداف ضمنی:(عاطفی اجتماعی)
توجه به جزئیات و زیبایی محصول
توجه به استمرار و تلاش برای هدف
ارتباط و تقویت روابط مادر و فرزند در غالب طرح درس
🌹سلام و عرض ادب🌹
در ابتدا با روش کار با کارگاه دوخت و روش بافت بر روی آن آشنا شدیم و بعد از آن در قالب شمارش اعداد با ذکر یا علی ادامه کارهای خود را به پایان رساندیم.
بعد از این جلسه از دانش آموز انتظار میرود:
🔹روش درست کردن کارگاه را بداند.
🔸بتواند این روش بافت را به صورت منظم ببافند.
👤مربی خلاقیت: آقای محمدی
@Behzad799👈
🔵 @borna_evening_school 🟣
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مدرسه عصرانه برنا وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#کانون_تربیتمحور_برنا
[ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]
#مشکات
#طرح_موشک
#مهارتورزی_شاد_کودکانه
هدایت شده از پردیس برنا
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 گزارش تصویری
با سلام خدمت خانواده های گرامی 🌱
📣 هنر های نمایشی « ترم دوم »
جلسه اول مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۷
ابتدای کلاس پس از همخوانی شاد سلام به معرفی فراگیران اختصاص یافت. ولی این کار را همراه با یک بازی/نمایش انجام دادند.
سپس برنامه ترم دوم که با محوریت فن بیان طراحی شده بطور مختصر معرفی شد.
سپس برای مرور آموزشهای پیشین، چند بازی/تمرین ترم قبل توسط بچهها انجام شد.
در ادامه چند بازی/تمرین جدید که به فن بیان مرتبط بود ارائه شد.
البته متاسفانه بدلیل جدا نشدن فراگیران جدید از فراگیران قبلی که علیرغم تاکیدات مربیان انجام نشده بود و باعث بالا بودن تعداد فراگیران نیز شده بود به اجبار بیشتر به تمرینات قبلی پرداخته شد.
کلاس همچون همیشه با خداحافظی شاد پایان یافت.
👤مربی نمایش: آقای مصلحی
@EhsanMoslehi 👈
🔵 @borna_evening_school 🟣
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مدرسه عصرانه برنا وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#کانون_تربیتمحور_برنا
[ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]
#مشکات
#طرح_موشک
#مهارتورزی_شاد_کودکانه
هدایت شده از پردیس برنا
29.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 گزارش تصویری
با سلام خدمت خانواده های گرامی 🌱
⛹کلاس بازی ، ورزش ، نشاط
«ویژه کودکستان»
با هدف افزایش فاکتورهای پایه و اساسی
مانند :
تعادل
پرتاب ها
پرش ها
انواع دویدن ها و راه رفتن های اصولی و درست
هماهنگی های عصبی عضلانی
ارتقا سطح سواد جسمانی و حرکتی
کودکان
پیشگیری از چاقی و استرس و اضطراب جدایی کودکان
🔵 @borna_evening_school 🟣
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مدرسه عصرانه برنا وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#کانون_تربیتمحور_برنا
[ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]
هدایت شده از پردیس برنا
13.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 گزارش تصویری
با سلام خدمت خانواده های گرامی 🌱
⛹کلاس نجار کوچولو
چند هدف از کارگاه نجار کوچولو:
✅تقویت دست ورزی
✅تقویت خلاقیت
✅آشنایی با نجاری و چوب
✅ افزایش توانایی کار با ابزار
🔵 @borna_evening_school 🟣
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مدرسه عصرانه برنا وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#کانون_تربیتمحور_برنا
[ 👈 خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ]