هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
21.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بوتکمپ طراحی سایت
سه روز پرهیجان کاری کنار استاد کار فناوری
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_کارآفرین_برنا
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
📜 برادر و خواهر معلم!
💠 در حالى كه فرصتها چون ابر مىگريزند و زمان همچون كودكان پابرهنه در كوچههاى شهر مىدود و ما در كار تماشاى «خسران» خويش، در معاملهاى كه هر ثانيه، «هستى» را با «نيستى» مبادله مىكنيم،
💠 آيا لحظهاى انديشيدهاى؟ و با طرح چند سؤال از خويش، ابرهاى بارور در گذر زمان را به «باريدن» و سيراب كردن، واداشتهاى
تا در بارش زلال آن به «رويش» و «فلاح» برسى؟ كه... «كه هستى»، «چه مىكنى»، «براى كه كار مىكنى»، «چرا كار مىكنى»، «در كجا هستى»، «به كجا مىخواهى بروى»، «به كجا رسيدهاى» و «به كجا رساندهاى»؟!!
💠 بگذار، صميمانه از تو بپرسم، اين سؤال را كه، راستى، «چرا معلم شدهاى؟»
💠 انگيزه و نيت تو براى انتخاب اين كار چه بوده است؟
آيا معلمى را به عنوان يك «شغل» همانند ساير شغلها، براى كسب درآمد گزيدهاى؟
💠 آيادر طلبِ يك كار به اصطلاح بىدردسر و با چند ماه تعطيلى با مزد و مواجب، بودهاى؟
💠 اگر چنين است، در خويش، تجديد نظر كن و مسئوليت خدايى و انسانىات را به خاطر آور، كه تو همانند يك كارمند اداره نيستى.
💠 تو با «انسانهايى» سر و كار دارى كه بسيارى از مسائل «زندگى» شان را از تو مىآموزند، اعمال و حركات تو را الگو قرار مىدهند.
💠 بخش عظيمى از شخصيتشان را «حرفها» و «رفتار» «تو» مىسازد.
اگر فاسد باشى، نسلهايى را فاسد كردهاى و اگر صالح باشى، نسلها را اصلاح كردهاى.
❛❛ عینصاد
📚 #تربیت_کودک | ص ۹
#⃣ #متن #بریده_کتاب #تربیت
تهیه بسته کتابهای تربیتی ویژه روز معلم 👉🏻
👤: @ad_Einsad
ویژگی های مربی اثربخش/ الهام بخش چیست؟
_ ایجاد روابط مثبت
_ اشتیاق معلم به یادگیری، و موضوعات درسی
_ علاقه مند به یاددادن
_ تطابق حرف و عمل
_ دوست داشتن و درک دانش آموزان
_ نگرش مدرسه حمایت کننده و پرورش دهنده
_ چالش های علمی و آموزشی
_ واقع بین و عملگرا (کنترل آنچه قابل کنترل است)
_حرفه ای بودن
_دیدی باز
_ ایجاد حس ارزشمندی
_ تدوین راهبردهای مشخص
_ درک اینکه یادگیری ارزش تلاش دارد
_ شوخ طبعی محترمانه
_ مسلط بر دروس
_ انعطاف پذیر
_ احترام گذاشتن بدون شرط
پ.ن : موارد منفی
- تکرار ایده های غیرضروری
- لحن یکنواخت و کم انرژی
- متکلم وحده بودن
- تحقیر و سرزنش
- مسئولیت پذیر نبودن
- واداشتن دانش آموزان به کاری که خودت رغبتی نداری
و ...
#مربی_یادگیرنده #مدرسه_یادگیرنده
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
معلم موحد ، معلم خود کنترل
#مربی_یادگیرنده #مدرسه_یادگیرنده
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
هدایت شده از همایش (به توان ما)
🇮🇷همایش کشوری به توان ما🇮🇷
💐گردهمایی🫂مراکز و تشکل های تحول دوست کشور 💐
⏱ زمان: ۲۷ ، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
📍مکان: اصفهان _ دانشگاه علوم پزشکی
📲 کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق پیوست زیر 👇
📍b2n.ir/conference1402📍
..................................................
🆔@conference1402
🌐 betavanemaisf.ir
هدایت شده از اندیشکده راهبردی نوآیند
💠مجتمع مدارس دانشگاه اصفهان
با همکاری
✅ پژوهشکده مطالعات راهبردی نوآیند
برگزار می کند:
🎮 رویداد بازی وارسازی ریاضی
(آموزش مفاهیم ریاضی با روش گیمیفیکیشن)
🔹 ویژه مربیان کودکستان و دبستان
🤵 با تسهیلگری: استاد مجید بایرامی
(مدرس و پژوهشگر کشوری بازی وارسازی ریاضی)
🗓 چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت
🕒 ساعت ۱۳ الی ۱۵
🏢 سالن اجتماعات دبیرستان پسرانه عدل دانشگاه اصفهان(دوره اول)
هدایت شده از گندم
5.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا لطیف
#حس_خوب_هم_باوری
🌾 لطفا #گندم را دریابید 🙏
🏷 هزینه ها از تاریخ ۱۳۹۶/۹ تا ۱۴۰۲/۲ :
مبلغ : ۱/۴۵۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان در پروژه های خیراندیشانه سرمایه گذاری شده است.
💳 شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه""
6037-9981-1321-5007
بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور
#جنبش_همرسانی_گندم
#تامین_مالی_جمعی
#مهربانی_بکارید
www.eitaa.com/gandom_link
#اطلاعیه #مدرسه_تابستانه_برنا
والدین گرامی، دانش آموزان عزیز
سلام
7⃣ هفتمین دوره مدرسه تابستانه برنا
مثل سال های گذشته
از حوالی ۱۰ تیرماه به مدت ۶هفته
و ۱۲ تا ۱۶ جلسه
در مقاطع #کودکستان #دبستان و #دبیرستان
با هدف #رهیاری دانش آموزان برای
🔸کشف استعداد در ساحت های ۷ گانه
🔹مسیر یابی تربیتی
🔸مهارت افزایی متناسب با هوش های چندگانه
🔹و تثبیت یادگیری و مهارت های پایه
با برنامه های متنوع و آموزنده
با چاشنی کسب و کار ، مهارت و سرگرم آموزی ، در خدمت دانش آموزان عزیز خواهد بود.
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
هدایت شده از دبیرستان کارآفرین برنا
👈 رویکرد نوین
۱۰ تعریف #رهیاری (کوچینگ):
۱- همکاری و مشارکت بین رهیار (کوچ) و مراجعه کننده که در طی آن، مراجعه کننده با استفاده از تفکر عمیق و خلاقیت خود، تواناییهای شخصی و حرفهای خود را افزایش میدهد.
International Coach Federation (ICF)
۲- فرآیند عملی کردن تواناییهای بالقوه مراجع و همچنین تسهیلگری جهت وصل کردن اهداف و علایق درونی به اقدامهای بیرونی در جهت رسیدن به هدف
Institute Professional Excellence in Coaching (iPEC)
۳- آشکار ساختنِ پتانسیلِ اشخاص برای به حداکثر رساندنِ عملکرد آنها؛ یعنی کمک کردن به آنها در راستای یادگرفتن به جای یاد دادن به آنها
(Whitmore ۲۰۰۳)
۴- هنرِ تسهیلِ عملکرد، یادگیری و رشد
(Downdy، ۲۰۰۳)
۵- رهیاری (کوچینگ) به طور مستقیم با ارتقای عملکرد و رشد مهارتها از طریق نوعی راهنمایی یا آموزش در ارتباط است.
(Parsole، ۱۹۹۵)
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_کارآفرین_برنا
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی