هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
به یاد خدا که آرام بخش دلهاست
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا مجری روش میزان در اصفهان ، پیشرو در گفتمان سازی و حرکت آفرینی در ادبیات و رویکرد تحول خواهی و تربیت محوری در شهرمان هست.
✔️مراکز وابسته و مرتبط به گروه :
🔹کودکستان
🔸دبستان دوره ۱و۲ پسرانه و دخترانه هدهد
🔹دبیرستان دوره ۱ پسرانه و دخترانه برنا
🔸 اندیشکدهراهبردینوآیند دانشگاهاصفهان
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🥇 دارای اعتبارنامه شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
کودکستان (دخترانه و پسرانه)
💠 @borna_pish
دبستان پسرانه دوره اول و دوم هدهد
💠 @hodhod_school
دبستان دخترانه دوره اول و دوم هدهد
💠 @hodhodi_school
دبیرستان کارآفرین برنا
(متوسطه اول پسرانه)
💠 @borna_midschool
دبیرستان ارزش آفرین برنا
(متوسطه اول دخترانه)
💠 @bornai_midschool
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
👈🔻 آشنایی با گروه خلاق برنا از طریق:
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
👈🔻 آشنایی با روش میزان از طریق:
🌐 https://hedayatmizan.ir/
🌐 https://www.aparat.com/hedayatmizan
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
9.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋ سلام #موشنگرافی
معرفی رویکرد مجتمع آموزشیتربیتی #گروه_خلاق_برنا
👈 مجری #روش_میزان اصفهان
🥇 دارای اعتبارنامه شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
کودکستان (دخترانه و پسرانه)
💠 @borna_pish
دبستان پسرانه دوره اول و دوم هدهد
💠 @hodhod_school
دبستان دخترانه دوره اول و دوم هدهد
💠 @hodhodi_school
دبیرستان کارآفرین برنا
(متوسطه اول پسرانه)
💠 @borna_midschool
دبیرستان ارزش آفرین برنا
(متوسطه اول دخترانه)
💠 @bornai_midschool
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
👈🔻 آشنایی با گروه خلاق برنا از طریق:
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
👈🔻 آشنایی با روش میزان از طریق:
🌐 https://hedayatmizan.ir/
🌐 https://www.aparat.com/hedayatmizan
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
#پیام_کست | 🎧
روز سیزدهم 🗓💥
روایت سربازان سرباز 🇮🇷
کاری از گروهرسانه ایاصفهان زیبا
و مجموعه ادبی روایتخانه 📻
#برتری_خفیف
چکیده کتاب
🔹 تنها کسی که سرنوشت شما را به آن تبدیل می کند ، همانی است که خودتان تصمیم به بودنش می گیرید (ولگرد ساحلی و میلیونر).
🔸 کارتان را آغاز کنید ، و توانایی انجام دادن آن به دنبالش می آید.
🔹 به نظر من حالا فقط یک انتخاب ساده داریم : یا مشغول زندگی کردن شویم ، یا مشغول مردن.
🔸 در انجام دادن اقدامات پیش پا افتاده ماهر شوید ، خوردن روزانه یک عدد سیب شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز می کند.
🔹 آهسته تر بروید تا سریع تر برسید ، یک ضرب المثل فرانسوی می گوید رُم یک روزه ساخته نشده است.
🔸 در دام جهش کوانتومی نیفتید. هر چه بیشتر تلاش کنید، بیشتر شانس می آورید.
🔹 موفقیت کلید شادی نیست. شادی است که کلید دستیابی به موفقیت است.
🔸 عجیب است، نه؟ زندگی هر انسانی زندگی بسیاری از انسان های دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد و به اصطلاح اثر موجی دارد.
🔹 به قول چینی ها سفر هزار مایلی ، با یک قدم کوچک آغاز می شود. باید با یک سکه یک سنتی شروع کنید.
🔸 راهی را در پیش بگیرید که رهگذر کمتری دارد. همه تفاوتها در همین است.
🔹 هرکسی برای پیروز شدن باید آگاهانه، هدف قاطع و مشخص داشته باشد. این یعنی مهارت در برتری یافتن خفیف.
🔸 اگر برای قطع کردن یک درخت ، شش ساعت وقت دارید ، پنج ساعت را صرف تیز کردن تبرتان بکنید. روی خودتان سرمایه گذاری کنید.
🔹 تو باید سرت را بالا نگه داری و مشت هایت را پایین بیاوری! اجازه نده دیگران تو را خشمگین کنند. سعی کن با فکرت برای تغییر بجنگی.
🔸 از آهسته رفتن نترسید ، فقط از بی حرکت ایستادن بترسید. از چهار هم پیمان برتری خفیف غافل نشوید:
- سریع تر همیشه بهینه و برنده نیست (قدرت تکانش)
- تکمیل کارهای ناتمام (قدرت تکمیل)
- بهره ور بودن و پرمشغله بودن لزوما یکی نیستند. انجام درستِ کارهای درست، موفقیت به همراه دارد (قدرت بازتابش)
- احساس خوبی در مورد خود داشته باشید تا نتیجه خوبی بدست آورید (قدرت تجلیل)
🔹هر عملی که بکاری ، عادتی را درو می کنی. هر عادتی که بکاری، شخصیتی را درو میکنی. هر شخصیتی که بکاری، سرنوشتی را درو میکنی.
عادت های برتری خفیف را در خودت پرورش بده.
- حضور داشته باشید ... تصمیم بگیرید، عمل کنید.
- ثابت قدم باشید . ۸۰ درصد موفقیت نتیجه حضور داشتن هر روزه است.
- دیدگاه مثبت داشته باشید.
- به مدت طولانی متعهد شوید.
- اشتیاق سوزان توام با ایمان برای انجام کار داشته باشید.
- حاضر به پرداختن بهای هر کار باشید.
- صداقت در برتری خفیف را تمرین کنید.
🔸تبدیل فکر به ایده ، ایده به برنامه و برنامه به واقعیت. سه گام برای تحقق رویا وجود دارد.
#خودیاریوالدین #آکادمیبرنا
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
🆕 B2n.ir/r33748
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده ]
#یادداشت
😷 نشانه های تب و بیماری در سازمانهای رسمی آموزشی کشور؟🌡
- مدارس و دانشگاه ها که از کرونا، آلودگی، سرما تعطیل شوند دانش آموز و دانشجو ، معلم و استاد ، مدیران آموزشی به طور نوعی خوشحال میشوند یا ناراحت؟
- دانش آموزان و دانشجویان چقدر انگیزه برای رفتن به مدرسه و دانشگاه دارند؟ چقدر شادابی و نشاط دارند؟
- دانش آموختگان مدارس ، چه نوع و چقدر توانمندی برای ورود به جامعه ، زندگی یا بازار کار دارند؟ دانشجویان چطور؟
❌ درگیر نوعی بازی باخت باخت شده ایم!
✋👆 برای حل این مسئله ، در کدام نقطه ی مدارس_ به عنوان زیرساخت_ باید تغییر ایجاد کنیم (ایجاد بافت سازمان یادگیرنده)؟
۱. در مبنا : چهارچوب نظری سند تحول ، انسان چند ساحتی _ تربیت چند ساحتی
۲. در معماری سیستم: مبتنی بر اصول تربیتی و یادگیری تحولی | مدیریت ، ساختار سازمانی و اقتصاد تحولی
۳.در فرمت ظاهری : مدرسه زندگی به عنوان یک خانه ی پر آرامش - (فرامدرسه، بی دیوار)
۴.در روش : روش های نوین یادگیری ، عاملیت یادگیرنده ، در تعامل با یاددهنده
رویکرد کلی سرگرم آموزی (edutainment) و عملکردی
۵. در محتوا : ضمن پایبندی حداکثری به برنامه درسی ملی ، تغییر و توسعه سرفصل ها و طرح درس ها، استفاده از کتاب به عنوان یک ابزار
✔️🌱مهمترین و مهمترین رکن تحول:
۶. در معلم: مربی تسهیلگر، تبیین گر و پالاینده ++ با انگیزه و یادگیرنده
(معلم به مثابه یک باغبان و نه نجار)
درس معلم ار بود زمزمه محبتی ...
❌ با رتبه بندی به دست نمی آید ...
📌 اقدامات سلبی یا ایجابی و کوتاه مدت:
۱. حذف اضطراب های بنیان کن
۲. حذف رقابت های بی دلیل
۳. حذف مقایسه های مخرب
۴. حذف تحقیر های خواسته و ناخواسته
۵. نه کنکور و تیزهوشان پرست و نه در ستیزه
(مسیر منحصر به فرد شما چیست)
۶. دانش آموز ربات پنداری ، کودک و نوجوان نفهم پنداری
۷. گلچین کردن هوش ریاضی در جذب
۸. کاهش بخشنامه ها و تاکیدات ابلاغی زائد
۹. حذف معلم خانم در دبستان دوره ۲
۱۰. اصلاح چندساحتی برنامه هفتگی
۱۱. ...شما تکمیل بفرمایید
✔️ اقدامات ایجابی و بلند مدت:
۱. نقش آفرینی مربی به عنوان رهیار [کوچ]
(کارآمد، متدین، انقلابی، پرکار و اهل جهادی عمل کردن - بیانات ۱۳۹۶)
در نقش تسهیلگر، تبیین گر و پالاینده
و در تعامل انسانی، مهربانانه، مقتدرانه و با عزت با دانش آموز
و در جهت رشدیابی متربی از وضع موجود به مطلوب
مهمترین سر منشا تحول در نفوس انسانی است.
۲. دوری از فربه کردن برنامه درسی و فوق برنامه! بلکه مثلا تغییر شیوه یادگیری
(راهبردهای نوین یادگیری مسئله محور ، عملکردی ، اکتشافی، بازیوار، مشارکتی یا ...)
۳. ذهن دانش آموز را محل انباشت اطلاعات فرض نکردن ، بلکه سعی در پیاده سازی یکپارچه و نظام مند اصول تربیتی (مبتنی بر چهارچوب تئوریک):
- انگیزه درونی و تحریک شوق آموختن (نه تشویق ، نه تنبیه!)
- انتخاب و اختیار (مدرسه بدون زنگ!)
- توجه به عمل صالح (علم سودمند ، عمل صالح)
با هدف تقویت تفکر ، رشد شخصیت ، آزادمنشی در گرایش ها
۳. توجه جدی به تفاوت های فردی و مسیریابی کشف و رشد استعدادهای چندگانه نهفته مثبت
(نه از ماهی می توان انتظار داشت بالای درخت برود و نه از میمون انتظار شنا باید داشت!)
انسان ها مثل معادن طلا و نقره اند
۴. ابتدا پرداختن به نیازهای اولیه (کاهش اضطراب و ...) بعد خودشکوفایی.
لذا در تکاپوی مدرسه چند ساحتی.
۵. مولفه جنسیت در تربیت ، دنبال تربیت چه چیزی هستیم ؟! (تخصص گرایی یا تاثیرگذاری با خِردعملی)
✍ حامد سعادت پور
#عضوهیاتاندیشهورز گروه سنجش و توسعه سرمایه انسانی
📳 @noaiand
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#اندیشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
هدایت شده از محفل فرهنگی موعود
""ما ملت شهادتیم""
به یاد سردار دلها و شهدای مظلوم کرمان🖤
به کلام حجتالاسلام کریمی
و نوای کربلایی امیرحسین داوری
⏰️یکشنبه ۱۷ دی ماه | از ساعت ۱۹:۱۵
👨 ویژه برادران
🗺چهارراه نورباران، سنگر پایگاه بسیج نورباران
▪️بسیجیان مسجد نورباران
▪️حوزه ۵ مقاومت امام محمد باقر (ع)
🆔 @mouood
🆔 @noorbaran