eitaa logo
مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی برنا
1.2هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
512 ویدیو
74 فایل
مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا 📊 اندیشکده راهبردی نوآیند 🏠 مجموعه‌مدارس‌هدهد‌ و‌ برنا (روش‌میزان) یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور #مدارس_تحول_خواه_اسلامی 🌐 borna-creative-group.ir ارتباط با مدیر کانال: 🖱️ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
به یاد خدا که آرام بخش دلهاست مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی مجری روش میزان در اصفهان ، پیشرو در گفتمان سازی و حرکت آفرینی در ادبیات و رویکرد تحول خواهی و تربیت محوری در شهرمان هست. ✔️مراکز وابسته و مرتبط به گروه : 🔹کودکستان 🔸دبستان دوره ۱و۲ پسرانه و دخترانه هدهد 🔹دبیرستان دوره ۱ پسرانه و دخترانه برنا 🔸 اندیشکده‌راهبردی‌نوآیند دانشگاه‌اصفهان 👈در تکاپوی خودسازی ! خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄ 🥇 دارای اعتبارنامه شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کودکستان (دخترانه و پسرانه) 💠 @borna_pish دبستان پسرانه دوره اول و دوم هدهد 💠 @hodhod_school دبستان دخترانه دوره اول و دوم هدهد 💠 @hodhodi_school دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه اول پسرانه) 💠 @borna_midschool دبیرستان ارزش آفرین برنا (متوسطه اول دخترانه) 💠 @bornai_midschool ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 👈🔻 آشنایی با گروه خلاق برنا از طریق: 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 👈🔻 آشنایی با روش میزان از طریق: 🌐 https://hedayatmizan.ir/ 🌐 https://www.aparat.com/hedayatmizan ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
9.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋ سلام معرفی رویکرد مجتمع آموزشی‌تربیتی 👈 مجری اصفهان 🥇 دارای اعتبارنامه شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کودکستان (دخترانه و پسرانه) 💠 @borna_pish دبستان پسرانه دوره اول و دوم هدهد 💠 @hodhod_school دبستان دخترانه دوره اول و دوم هدهد 💠 @hodhodi_school دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه اول پسرانه) 💠 @borna_midschool دبیرستان ارزش آفرین برنا (متوسطه اول دخترانه) 💠 @bornai_midschool ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 👈🔻 آشنایی با گروه خلاق برنا از طریق: 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 👈🔻 آشنایی با روش میزان از طریق: 🌐 https://hedayatmizan.ir/ 🌐 https://www.aparat.com/hedayatmizan ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
| 🎧 روز سیزدهم 🗓💥 روایت سربازان سرباز 🇮🇷 کاری از گروه‌رسانه ای‌اصفهان زیبا و مجموعه ادبی روایتخانه 📻
چکیده کتاب 🔹 تنها کسی که سرنوشت شما را به آن تبدیل می کند ، همانی است که خودتان تصمیم به بودنش می گیرید (ولگرد ساحلی و میلیونر). 🔸 کارتان را آغاز کنید ، و توانایی انجام دادن آن به دنبالش می آید. 🔹 به نظر من حالا فقط یک انتخاب ساده داریم : یا مشغول زندگی کردن شویم ، یا مشغول مردن. 🔸 در انجام دادن اقدامات پیش پا افتاده ماهر شوید ، خوردن روزانه یک عدد سیب شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز می کند. 🔹 آهسته تر بروید تا سریع تر برسید ، یک ضرب المثل فرانسوی می گوید رُم یک روزه ساخته نشده است. 🔸 در دام جهش کوانتومی نیفتید. هر چه بیشتر تلاش کنید، بیشتر شانس می آورید. 🔹 موفقیت کلید شادی نیست. شادی است که کلید دستیابی به موفقیت است. 🔸 عجیب است، نه؟ زندگی هر انسانی زندگی بسیاری از انسان های دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد و به اصطلاح اثر موجی دارد. 🔹 به قول چینی ها سفر هزار مایلی ، با یک قدم کوچک آغاز می شود. باید با یک سکه یک سنتی شروع کنید. 🔸 راهی را در پیش بگیرید که رهگذر کمتری دارد. همه تفاوت‌ها در همین است. 🔹 هرکسی برای پیروز شدن باید آگاهانه، هدف قاطع و مشخص داشته باشد. این یعنی مهارت در برتری یافتن خفیف. 🔸 اگر برای قطع کردن یک درخت ، شش ساعت وقت دارید ، پنج ساعت را صرف تیز کردن تبرتان بکنید. روی خودتان سرمایه گذاری کنید. 🔹 تو باید سرت را بالا نگه داری و مشت هایت را پایین بیاوری! اجازه نده دیگران تو را خشمگین کنند. سعی کن با فکرت برای تغییر بجنگی. 🔸 از آهسته رفتن نترسید ، فقط از بی حرکت ایستادن بترسید. از چهار هم پیمان برتری خفیف غافل نشوید: - سریع تر همیشه بهینه و برنده نیست (قدرت تکانش) - تکمیل کارهای ناتمام (قدرت تکمیل) - بهره ور بودن و پرمشغله بودن لزوما یکی نیستند. انجام درستِ کارهای درست، موفقیت به همراه دارد (قدرت بازتابش) - احساس خوبی در مورد خود داشته باشید تا نتیجه خوبی بدست آورید (قدرت تجلیل) 🔹هر عملی که بکاری ، عادتی را درو می کنی. هر عادتی که بکاری، شخصیتی را درو می‌کنی. هر شخصیتی که بکاری، سرنوشتی را درو می‌کنی. عادت های برتری خفیف را در خودت پرورش بده. - حضور داشته باشید ... تصمیم بگیرید، عمل کنید. - ثابت قدم باشید . ۸۰ درصد موفقیت نتیجه حضور داشتن هر روزه است. - دیدگاه مثبت داشته باشید. - به مدت طولانی متعهد شوید. - اشتیاق سوزان توام با ایمان برای انجام کار داشته باشید. - حاضر به پرداختن بهای هر کار باشید. - صداقت در برتری خفیف را تمرین کنید. 🔸تبدیل فکر به ایده ، ایده به برنامه و برنامه به واقعیت. سه گام برای تحقق رویا وجود دارد. ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 🆕 B2n.ir/r33748 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده ]
😷 نشانه های تب و بیماری در سازمانهای رسمی آموزشی کشور؟🌡 - مدارس و دانشگاه ها که از کرونا، آلودگی، سرما تعطیل شوند دانش آموز و دانشجو ، معلم و استاد ، مدیران آموزشی به طور نوعی خوشحال میشوند یا ناراحت؟ - دانش آموزان و دانشجویان چقدر انگیزه برای رفتن به مدرسه و دانشگاه دارند؟ چقدر شادابی و نشاط دارند؟ - دانش آموختگان مدارس ، چه نوع و چقدر توانمندی برای ورود به جامعه ، زندگی یا بازار کار دارند؟ دانشجویان چطور؟ ❌ درگیر نوعی بازی باخت باخت شده ایم! ✋👆 برای حل این مسئله ، در کدام نقطه ی مدارس_ به عنوان زیرساخت_ باید تغییر ایجاد کنیم (ایجاد بافت سازمان یادگیرنده)؟ ۱. در مبنا : چهارچوب نظری سند تحول ، انسان چند ساحتی _ تربیت چند ساحتی ۲. در معماری سیستم: مبتنی بر اصول تربیتی و یادگیری تحولی | مدیریت ،‌ ساختار سازمانی و اقتصاد تحولی ۳.در فرمت ظاهری : مدرسه زندگی به عنوان یک خانه ی پر آرامش - (فرامدرسه، بی دیوار) ۴.در روش : روش های نوین یادگیری ، عاملیت یادگیرنده ، در تعامل با یاددهنده رویکرد کلی سرگرم آموزی (edutainment) و عملکردی ۵. در محتوا : ضمن پایبندی حداکثری به برنامه درسی ملی ، تغییر و توسعه سرفصل ها و طرح درس ها، استفاده از کتاب به عنوان یک ابزار ✔️🌱مهمترین و مهمترین رکن تحول: ۶. در معلم: مربی تسهیلگر، تبیین گر و پالاینده ++ با انگیزه و یادگیرنده (معلم به مثابه یک باغبان و نه نجار) درس معلم ار بود زمزمه محبتی ... ❌ با رتبه بندی به دست نمی آید ... 📌 اقدامات سلبی یا ایجابی و کوتاه مدت: ۱. حذف اضطراب های بنیان کن ۲. حذف رقابت های بی دلیل ۳. حذف مقایسه های مخرب ۴. حذف تحقیر های خواسته و ناخواسته ۵. نه کنکور و تیزهوشان پرست و نه در ستیزه (مسیر منحصر به فرد شما چیست) ۶. دانش آموز ربات پنداری ، کودک و نوجوان نفهم پنداری ۷. گلچین کردن هوش ریاضی در جذب ۸. کاهش بخشنامه ها و تاکیدات ابلاغی زائد ۹. حذف معلم خانم در دبستان دوره ۲ ۱۰. اصلاح چندساحتی برنامه هفتگی ۱۱. ...شما تکمیل بفرمایید ✔️ اقدامات ایجابی و بلند مدت: ۱. نقش آفرینی مربی به عنوان رهیار [کوچ] (کارآمد، متدین، انقلابی، پرکار و اهل جهادی عمل کردن - بیانات ۱۳۹۶) در نقش تسهیلگر، تبیین گر و پالاینده و در تعامل انسانی، مهربانانه، مقتدرانه و با عزت با دانش آموز و در جهت رشدیابی متربی از وضع موجود به مطلوب مهمترین سر منشا تحول در نفوس انسانی است. ۲. دوری از فربه کردن برنامه درسی و فوق برنامه! بلکه مثلا تغییر شیوه یادگیری (راهبردهای نوین یادگیری مسئله محور ، عملکردی ، اکتشافی، بازیوار، مشارکتی یا ...) ۳. ذهن دانش آموز را محل انباشت اطلاعات فرض نکردن ، بلکه سعی در پیاده سازی یکپارچه و نظام مند اصول تربیتی (مبتنی بر چهارچوب تئوریک): - انگیزه درونی و تحریک شوق آموختن (نه تشویق ، نه تنبیه!) - انتخاب و اختیار (مدرسه بدون زنگ!) - توجه به عمل صالح (علم سودمند ، عمل صالح) با هدف تقویت تفکر ، رشد شخصیت ، آزادمنشی در گرایش ها ۳. توجه جدی به تفاوت های فردی و مسیریابی کشف و‌ رشد استعدادهای چندگانه نهفته مثبت (نه از ماهی می توان انتظار داشت بالای درخت برود و نه از میمون انتظار شنا باید داشت!) انسان ها مثل معادن طلا و نقره اند ۴. ابتدا پرداختن به نیازهای اولیه (کاهش اضطراب و ...) بعد خودشکوفایی. لذا در تکاپوی مدرسه چند ساحتی. ۵. مولفه جنسیت در تربیت ، دنبال تربیت چه چیزی هستیم ؟! (تخصص گرایی یا تاثیرگذاری با خِردعملی) ✍ حامد سعادت پور گروه سنجش و توسعه سرمایه انسانی 📳 @noaiand 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دانشگاه اصفهان مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی
هدایت شده از محفل فرهنگی موعود
""ما ملت شهادتیم"" به یاد سردار دلها و شهدای مظلوم کرمان🖤 به کلام حجت‌الاسلام کریمی و نوای کربلایی امیرحسین داوری ⏰️یکشنبه ۱۷ دی ماه | از ساعت ۱۹:۱۵ 👨 ویژه برادران 🗺چهارراه نورباران، سنگر پایگاه بسیج نورباران ▪️بسیجیان مسجد نورباران ▪️حوزه ۵ مقاومت امام محمد باقر (ع) 🆔 @mouood 🆔 @noorbaran