eitaa logo
دبیرستان کارآفرین برنا
786 دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
997 ویدیو
281 فایل
متوسطه اول پسرانه تحول‌گرا پیشرو #مدارس_روش_میزان_اصفهان #توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی 🌐 borna-creative-group.ir خیابان دشتستان شمالی، ابتدای کوچه ۴۲ 📞 03132298998 ✅ شناسه مدیر دبیرستان: @mehran_karrari ✅ شناسه مدیر راهبردی مجتمع: @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
18.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجرای اربعینی گروه سرود زهرائیون کوت عبدالله خوزستان در برنامه هم‌آهنگ ▪️ @borna_group ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
📜 حيف است از امام، غير از امام، چيزى بخواهيم! ▫️آنچه ما با نام عشق امام، با آن مأنوس شده‌ايم و به آن دلبسته‌‌يم، عشق نيست و اين نيازِ ادامه يافتن و حركت كردن نيست، كه نياز به سرگرم شدن و تنوع داشتن است. ▫️آنچه ما در برابر امام داريم هنوز تا اين عشق فاصله دارد. ▫️ما از امام نه خودش و نه خودمان، كه خانه و زندگى را مى‌خواهيم و از او به جاى مغازه و بيل و كلنگ استفاده مى كنيم. ▫️ ما بيشترها را فداى كم‌ترها كرده‌ايم. و اين است كه عشق نيست، بازى است. مثل بازى بچه‌هايى است كه متكاها را زير پايشان مى‌گذارند، تا به عروسك‌هايشان برسند و همين كه رسيدند، فرار مى‌کنند. ▫️ حيف است از امام، غير از امام، چيزى بخواهيم. ▫️ ما از امام، امامت را مى‌خواهيم و اين عشق ماست و از او وسيلۀ راه يافتن و جهت گرفتن مى‌سازيم و اين توسل ماست.جز اين عشق و توسل، ظلم است، جفاست. ▫️امام وسيله است، براى چه‌؟ براى نان و آب و زن و فرزند؟اين‌ها كه وسيله‌هايى ديگر دارند. ▫️ او وسيلۀ رسيدن است، جهت يافتن است، حركت كردن است. پس توسل به او، به كار گرفتن او در جايى است كه جايگاه اوست و در خور اوست. ▫️از او بايد حركت، جهت و هدايت گرفت. او را براى اين كارها گذاشته‌اند! ❛❛ عین‌صاد 📚 | ص ۸۵ #⃣ ▫️@einsad
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَ 🌱رَابِطُوا 🌱 وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ 📝گفت و گو پیرامون روش میزان و شیوه ی اجرا در مدارس هدهد با حضور مدیران و معاونین مدارس هدهد و کشور عراق اصفهان