با ربّنا های قرآن ، آشنا شویم .
۲۱ـ رَبّنا افْتَحْ بیننا وَ بَیْنَ قَوْمِنا بِالْحَقَّ وَ اَنْتَ خَیْرُ الْفاتِحینَ. (الأعراف/89)
پروردگار نو دری از رحمت به سوی ما و قوم ما بگشا که راه تو راه حق است و تو بهترین گشاینده ای.
۲۲ـ رَبَّنا اَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبَّتْ اَقدامَنا وَ اَنْصُرْنا عَلَی الْقَوْمِ الْکافِرینَ. (البقرة/250)
پروردگار ما به ما صبر و شکیبایی عنایت کن و در عبادت ثابت قدم و بر کفار پیروزی بخش.
۲۳ـ رَبّنَا اَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ تَوَفَّنا مُسْلِمینَ. (الأعراف/126)
پروردگار ما به ما تحمل و بردباری عنایت فرما و ما را جزو تسلیم شدگان پیغمبرت بمیران.
۲۴ـ رَبَّنا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذابَ اِنّا مُومِنُونَ. (الدخان/12)
پروردگار ما عذاب را از دور بگردان و برطرف ساز که ما گرویدگان به تو هستیم.
۲۵ـ رَبَّنا اَنْزِلْ عَلَیْنا مائِدَهً مِنَ السَّماِء تَکُونُ لَنا عیداً لاَِوَّلِنا وَ اخِرِنا. (المائدة/114)
پروردگار ما از آسمان برای ما مائده و غذایی فرست که بر ما و آیندگان «روز عید» باشد.
ادامه دارد
30.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روز جمعه است ... عشق جانم
بیا ، خودم یارت میشم
سلام فرمانده
مدرسه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان:
🔰 دوره *بازرگان کوچک ۲*
*ویژه دانش آموزان پایه دوم تا هشتم*
💎پنجره آشنایی با اقتصاد به سبک کودکانه
🔸خلاقیت و ایده پردازی
🔸آشنایی با مشاغل
🔸پول
🔸پس انداز و سرمایه
🔸توسعه مهارت های فردی و تیمی
🔸گفتگو و مذاکره
🔸تفکر طراحی
🔸بازاریابی و فروش
📌ساخت، تورگشت، کاردو، هم آفرینی، کاربازی،مسابقه
📝ثبت نام:
https://congress.eccim.com/CongressGuestRegister.aspx?ID=745
کسب اطلاعات بیشتر:03136560000 داخلی 3162
هدایت شده از مدرسه تخصصی علوم انسانی
💌 *دختر خانم ها و آقا پسرهای عزیز پایه نهم* ، شما به همراه خانواده به یک رویداد بزرگ دعوت شده اید‼️
📝 رویداد آشنایی با *رشته علوم انسانی و مدرسه تخصصی علوم انسانی دانشگاه اصفهان*
👇👇👇👇
آدرس پیج ایسنتا
www.instagram.com/uischools.ir
ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
*با حضور کارآفرینان ، کارشناسان و اساتید دانشگاه*
📆 ۳شنبه | ۲۰ اردیبهشت | ساعت ۱۵:۳۰
📍دانشگاه اصفهان| دانشکده ادبیات و علوم انسانی | تالار صائب
✅ جهت ثبت نام ، به لینک زیر مراجعه نمایید.
🌐 https://b2n.ir/y01898
ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
👈 #مدرسه_تخصصی_علوم_انسانی
🆕 پایه دهم دبیرستان
*با همکاری دانشکده ها و گروه های آموزشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان*
نشانی: خیابان هزار جریب - درب خوابگاه اساتید دانشگاه
☎️ ۳۶۶۹۲۱۰۳ - ۳۷۹۳۲۷۹۵
ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
❤ #مدرسه_زندگی
💪 #یادگیری_اثربخش
#مسیری_نو_برای_ساخت_جهانی_نو
📧 *مجتمع آموزشی دانشگاه اصفهان*
(پسرانه عدل و دخترانه عدالت)
نسل آلفا، متولدین بین سالهای ۲۰۱۰ الی ۲۰۲۵ میباشند که پس از نسل زِد «Generation Z» متولد شده یا خواهند شد.
نسل آلفا به طور رسمی تحصیل کردهترین، دارای بیشترین امکانات تکنولوژیک، و در سطح جهانی، ثروتمندترین نسل تمام تاریخ خواهد بود.
نسل آلفا نخستین نسل بشر است که تمام زمان زندگی خود را به طور کامل تحت تسلط تکنولوژی سپری میکند. سال ۲۰۱۰، همان سالی است که آی پد برای اولین بار به بازار عرضه شد، اینستاگرام به وجود آمد و نام این اپلیکیشن تبدیل به کلمه سال شد.
نسل آلفا تجربه زندگی با هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) را شکل خواهد داد.
نسل آلفا ممکن است که راحت باشند، اما توسط نسلی در حال بزرگ شدن هستند که دچار ناپایداریهای بسیاری است -یعنی نسل هزاره- که با مشکلاتی همچون مسکن، شغل و مسایل مالی دست به گریبان است. به طور مثال، متولدین نسل هزاره که والدین نسل آلفا هستند، وابسته به فیش حقوق هفتگی خود هستند. این نسل از کودکان در خانوادههایی بزرگ میشوند که به طور مداوم در حال تغییر مکان هستند، به دفعات مجبور هستند که شغل خود را تغییر دهند و به شکل قابل ملاحظهای در حومه شهرها زندگی میکنند.
✋ ۱. نسل آلفا - بچه های امروز ما- کار خود را زودتر آغاز می کنند. آنها کارآفرینترین نسلی هستند که بشر تابهحال دیده است! زیرا از سنین پایین دسترسی بیشتری به اطلاعات، افراد و منابع دارند. بنابراین آنها زودتر ریسککردن و شکست خوردن را تجربه میکنند و احتمال موفقیتشان در جوانانی و میانسالی بیشتر خواهد بود.
🔆۲. آنها برای شرکتی که با ارزش های آنها مطابقت نداشته باشد کار نمی کنند. چهارچوبها را میشکنند. آنها زیر بار قوانین از پیش تعیین شده نمیروند و اجازه نمیدهند که چهارچوبها محدودشان کند.
🏦۳. محل کار متنوع را دوست دارند.
📶۴. این نسل فناوری را به جای ارتباط انسانی انتخاب خواهند کرد. آنها هوشمندترین نسل از نظر استفاده از فناوریهای جدید هستند. نسل آلفا جهان بدون شبکههای اجتماعی را ندیده است و نمیتواند آن را تصور کند. آنها از سنین پایین از تلفنهای هوشمند استفاده میکنند و دائماً به شبکههای اجتماعی و ابزارهای دیجیتالی دسترسی دارند.
👥۵. این نسل به حریم خصوصی در محل کار اهمیت نخواهند داد چون آنها در یک دنیای بسیار بزرگ رشد کرده اند ، جایی که افراد همه چیزهای مربوط به خود را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند.
🌐۶. انتظار دارند که محل کار از نظر فنی پیشرفته باشد.
🧠۷. نسل تکنولوژی محور آلفا در محیط کار به پشتیبانی بهداشت روانی بیشتری نیاز خواهند داشت.
⏳۸. آنها مدت طولانی تری کار خواهند کرد و متوسط امید به زندگی در سطح جهانی بالاتر خواهد بود (۷۲ سال).
👌۹. آنها بر والدین خود نیز تأثیر خواهند گذاشت.
👌۱۰. نسل آلفا اعتماد به نفس لازم را برای ایجاد تغییر خواهند داشت آنها به اندازه کافی الهام و انگیزه خواهند داشت تا بر بزرگتران خود تأثیرات زیادی داشته باشند و فناوری هم این امکان را برای آنها به وجود می آورد.
💤 ۱۱. حس تنهایی بیشتری را تجربه می کنند. این نسل گرچه ارتباطات متعددی را از طریق شبکههای اجتماعی ایجاد میکند و دایره ارتباطی گستردهای را در فضای دیجیتال تشکیل میدهد اما در دنیای واقعی احساس تنهایی بیشتری را تجربه میکند.
📲 ۱۲. ترجیح میدهند بهصورت فردی یادبگیرند. طبیعی است که این نسل به دنبال یادگیری سریع و مبتنی بر نیازش است.
#من_گودزیلا_نیستم !
یک نوجوان نسل آلفا هستم 😎
👋 ویژگی های من را بهتر بشناسید ...
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#دبیرستان_کارآفرین_برنا
مربی الهام بخش
محیطی را آگاهانه خلق می کند که آموزش و یادگیری را تسهیل کند.
اگرچه، اکثر یادگیری های دانش آموزان، ناآگاهانه اتفاق می افتد (فراگیری) نه از طریق طرح درس های ساختار یافته (آموزش آگاهانه).
👌 نوآوری در رویدادهای کلاسی ، محرک های بصری، نور-رنگ- بو-گیاه ، عاطفه در کنار تفکر
🔀 خلق محیط چالش برانگیز و کم استرس همراه با بازخورد فراوان
🔁 توجه کردن بیرونی در کنار معناسازی عمیق درونی
🍏 تغذیه و رژیم غذایی سالم
📌 حذف تقویت کننده های احساسات منفی، تهدیدها
#مربی_یادگیرنده
#دبیرستان_کارآفرین_برنا
(دبیرستان دوره اول پسرانه)
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🆔 @birna_midschool
ویژگی های مربی اثربخش/ الهام بخش چیست؟
_ ایجاد روابط مثبت
_ اشتیاق معلم به یادگیری, و موضوعات درسی
_ علاقه مند با یاددادن
_ تطابق حرف و عمل
_ دوست داشتن و درک دانش آموزان
_ نگرش هر دو - و [مدارس حمایت کننده و پرورش دهنده+ چالش های علمی و آموزشی]
واقع بین و عملگرا (کنترل آنچه قابل کنترل است)
_حرفه ای بودن
_دیدی باز
_ ایجاد حس ارزشمندی
_ تدوین راهبردهای مشخص
_ درک اینکه یادگیری ارزش تلاش دارد
_ شوخ طبعی محترمانه
_ مسلط بر دروس
_ انعطاف پذیر
_ احترام گذاشتن بدون شرط
پ.ن : موارد منفی
- تکرار ایده های غیرضروری
- لحن یکنواخت و کم انرژی
- متکلم وحده بودن
- تحقیر و سرزنش
- مسئولیت پذیر نبودن
- واداشتن دانش آموزان به کاری که خودت رغبتی نداری
و ...
#مربی_یادگیرنده
#دبیرستان_کارآفرین_برنا
(دبیرستان دوره اول پسرانه)
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🆔 @birna_midschool
سلام
فردا دوشنبه مدرسه دائر است.
البته با توجه به اینکه عمده دانش آموزان طبق آمار حضور ندارند،
هیچ نوع کلاس و فعالیتی قابل انجام نیست.
و تصمیم گیری برای حضور به عهده خانواده محترم می باشد.