دبیرستان کارآفرین برنا
🍃🌸🍃🌸🍃🌸 🌸🍃 🍃 همراهان گرامی ، سلام کانال پایه های #دبیرستان_کارآفرین_برنا وابسته به مجتمع آموزشی تربی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
🌞 تابستان داغ ۱۴۰۲ در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان!
🎊 یک دنیا یادگیری، جذابیت و هیجان
🧒🏻رده سنی ۵ تا ۷ سال:
✅ بازیسازی با اسکرچ جونیور (کودکان ۵ تا ۷ سال به همراه مادر از ۵ تا ۲۱ تیر دوشنبهها و چهارشنبهها ساعت ۱۰ تا ۱۱)
🧑🏻رده سنی ۸ تا ۱۲ سال:
✅ بازیسازی با اسکرچ (۵ تا ۲۸ تیر دوشنبهها و چهارشنبهها ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰)
✅ روباتیک به روش STEM (از ۳ تا ۲۸ تیر روزهای زوج ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰)
✅ مهارت بیانپروری (۳ تا ۲۴ تیر شنبهها ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰)
🧑🏻🦱رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال:
✅ برنامهنویسی مقدماتی با پایتون (۵ تا ۲۸ تیر دوشنبهها و چهارشنبهها ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰)
✅ روباتیک با آردوینو (۳ تا ۲۸ تیر روزهای زوج ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰)
✅ ساخت پادکست (۵ تا ۲۶ تیر دوشنبهها ساعت ۱۰ تا ۱۱)
✅ گویندگی و پرورش بیان (۷ تا ۲۸ تیر روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱)
✅ فوتوشاپ برای نوجوانان (۳ تا ۲۴ تیر شنبهها ساعت ۱۰ تا ۱۲)
دانشجویان:
✅ کمپ تابستانه لذت بازیسازی (۴ تیر تا ۱۲ شهریور روزهای فرد ساعت ۹ تا ۱۳)
✅ نقاشی و تصویرسازی دیجیتال (۳ تا ۲۶ تیر شنبهها و دوشنبهها ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰)
🎁 کد تخفیف ۲۰% برای دانشآموزان و دانشجویان
🖌 اطلاعات تکمیلی و ثبتنام در:
🌐uicvgame.ui.ac.ir
📞09137500407
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#مجتمع_مدارس_دانشگاه_اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتی_برنا
#مدرسه_کاروکسب_برنا
#مرکزنوآوریصنایعسرگرمیدانشگاهاصفهان
🟧 @uischoolss1
🟩 @borna_group
دبیرستان کارآفرین برنا
🌞 تابستان داغ ۱۴۰۲ در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان! 🎊 یک دنیا یادگیری، جذابیت و هیجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در حوزه تربیت اقتصادی _ حرفه ای
{در کنار ۵ حوزه تربیت تحولی دیگر}
در دوره دبستان و متوسطه اول مدارس میزان پسرانه اصفهان (هدهد - برنا) ؛
✅ توسعه فردی و ایجاد شایستگی ها و مهارت های پایه برای ارزش آفرینی ، مدنظر بوده.
از قبیل مهارت های:
- تصمیم گیری
- برنامه ریزی
- هدفگذاری
- زمان بندی
- حل مسئله
- تفکر تحلیلی ، خلاق ، سیستمی ، راهبردی
- آینده نگری
- کارگروهی
- ارتباطات، فنون گفتگو، مذاکره
- خطر پذیری
- تقویت عزت نفس
- کنترل هیجانات
- و ...
که در قالب اصول ، برنامه ها و طرح درس های آموزشی و مکمل ها پیگیری می شود.
در همه ساعت ها و ساحت ها.
🔰 در دوره نوجوانی ؛ #دبیرستان_کارآفرین_برنا ، به طور ویژه رشد توانمندی های تخصصی پایه و اولیه در حوزه کارآفرینی (مثل ایده پردازی و طراحی، نمونه سازی یا اجرای اولیه، و ...) را دنبال می کند.
قرار است خلق ارزش ( #ارزش_آفرینی ) را یاد بگیرد، مهارت ها و شایستگی های پایه را کسب کند، نگرش کارآفرینانه پیدا کند و نه اینکه در این سن #کارآفرین شود❗️
حتی قرار نیست لزوما در آینده نیز مستقلا کارآفرین شود.
و باز قرار هست با بررسی، مشورت و تحلیل،
به خودشناسی و جامعه پردازی رسیده و
پیرامون مسیر زندگی، تحصیل و شغلش
تصمیم بگیرد و انتخاب کند.
و در این انتخاب ، خانواده و معلم نقش #رهیاری داشته باشند.
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
9.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋ سلام #موشنگرافی
معرفی رویکرد مجتمع آموزشیتربیتی #گروه_خلاق_برنا
از کودکستان تا دبیرستان
مجموعه مدارس هدهد|برنا
👈 مجری #روش_میزان اصفهان
Ⓜ️ @borna_group
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
👈 رویکرد نوین
۱۰ تعریف #رهیاری (کوچینگ):
۱- همکاری و مشارکت بین رهیار (کوچ) و مراجعه کننده که در طی آن، مراجعه کننده با استفاده از تفکر عمیق و خلاقیت خود، تواناییهای شخصی و حرفهای خود را افزایش میدهد.
International Coach Federation (ICF)
۲- فرآیند عملی کردن تواناییهای بالقوه مراجع و همچنین تسهیلگری جهت وصل کردن اهداف و علایق درونی به اقدامهای بیرونی در جهت رسیدن به هدف
Institute Professional Excellence in Coaching (iPEC)
۳- آشکار ساختنِ پتانسیلِ اشخاص برای به حداکثر رساندنِ عملکرد آنها؛ یعنی کمک کردن به آنها در راستای یادگرفتن به جای یاد دادن به آنها
(Whitmore ۲۰۰۳)
۴- هنرِ تسهیلِ عملکرد، یادگیری و رشد
(Downdy، ۲۰۰۳)
۵- رهیاری (کوچینگ) به طور مستقیم با ارتقای عملکرد و رشد مهارتها از طریق نوعی راهنمایی یا آموزش در ارتباط است.
(Parsole، ۱۹۹۵)
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_کارآفرین_برنا
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
👈 رویکرد نوین
ادامه تعریف #رهیاری (کوچینگ):
۶- یک فرآیندِ مشارکتی، متمرکز بر راه حل، مبتنی بر نتیجه و سیستماتیک که در آن رهیار (کوچ) به تسهیلِ بهبود عملکرد کاری، تجربهی زندگی، یادگیریِ خودمحور و رشدِ شخصی مراجع میپردازد.
(Grant ۱۹۹۹, basic definition also referred to by the Association for Coaching, ۲۰۰۵)
۷- رهیاری (کوچینگ) به معنای توسعه بخشیدن مهارتها و دانشِ شخص در راستای بهبودِ عملکردِ شغلی اوست و به طور امیدوارانه منجر به دستیابی به اهداف سازمانی میشود. رهیاری (کوچینگ)، عملکردِ قوی و رشد کاری را مورد هدف قرار میدهد و البته ممکن است بر روی زندگی خصوصیِ شخص نیز اثر بگذارد. رهیاری (کوچینگ) معمولاً در یک دورهی دوام پیدا میکند و بر مهارتها و اهداف خاصی متمرکز است.
(CIPD ۲۰۰۹)
۸- مهارتها و شیوههای روانشناختی در یک رابطهی یک به یک به کار بسته میشوند تا به شخص کمک کنند که مدیر یا رهبر مؤثرتری باشد. این مهارتها عموماً در ارتباط با مشکلاتِ خاصِ کنونی و مرتبط با کار به کار بسته میشوند؛ به شکلی که مراجع بتواند این مهارتها را با مجموعه ترفندهای مدیریتیِ خود درآمیزد.
(Peltier ۲۰۱۰)
۹- کواَکتیو کوچینگ (Co-active Coaching) ارتباطِ مستحکمی است که برای به پیش بردن و ارتقای فرآیندِ مادامالعمرِ یادگیری، ثمربخشی و کامیابیِ انسان طراحی شده است.
(Whitworth ۲۰۰۷)
۱۰- رهیاری (کوچینگ) عبارت است از قادر ساختنِ افراد برای اخذِ تصمیماتِ آگاهانه و توانمندسازیِ آنها برای رهبری کردنِ زندگی خود.
(Wise ۲۰۱۰)
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_کارآفرین_برنا
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
به یاد خدا که آرام بخش دلهاست
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا به عنوان مجری روش میزان در اصفهان ، کار خود را با مدارسهدهد از سال ۱۳۹۴ آغاز نمود و به لطف خدا پیشرو در گفتمان سازی و حرکت آفرینی در ادبیات و رویکرد تحول خواهی شهر اصفهان گردید. این مجموعه در ادامه در سال ۱۴۰۰ اقدام به تأسیس دبیرستانکارآفرینبرنا (متوسطه اول پسرانه) کرد.
مدارسدخترانههدهد نیز در امتداد فعالیت اثربخش خود در مقطع دبستان، به یاری خدا امسال پس از طراحی و تیم سازی اولیه ، در مسیر اخذ مجوز تاسیس متوسطه دوره اول دخترانه هستند.
نگاه چند ساحتی به تعلیم و تربیت ، مطابق سند تحول بنیادین و اصول تربیتی رویکرد مدرسه مبتنی بر توجه به فطرت انسانی دانش آموزان ، برای تربیت نسل ارزش آفرین از ابتدا مدنظر این مجتمع آموزشی بوده است
✔️ رویکرد نوین تربیتی مجتمع در دبیرستان دوره اول بهره گیری از الگوی #رهیاری و تقویت #خودگامی دانش آموز (رهجو) برای کشف و ساخت مسیر زندگی و جهت یابی مناسب تحصیلی و حرفه ای است.
#coaching
👈در تکاپوی خودسازی !
خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
🔅کانال دبیرستان پسرانه:
📳 @borna_midschool
🔅کانال دبیرستان دخترانه:
📳 @bornai_midschool
🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی:
Ⓜ️ @borna_group
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
💠 شانزدهمین جلسه چلچراغ
🔹شادی در خانواده (جلسه سوم)
🔸باحضور خانم زهرا دلاوری
▶️ جلسه برون خط (آفلاین)
از ساعت ۱۰:۳۰ صبح
روز پنجشنبه (۱۸ خرداد)
🔸لینک ورود مستقیم(ویژه مهمانان محترم):
https://class.uism.ir/rfo4wd24laok
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
6.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎁 کد تخفیف ۲۰% برای دانشآموزان و دانشجویان
🖌 اطلاعات تکمیلی و ثبتنام در:
🌐uicvgame.ui.ac.ir
📞09137500407
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
#مجتمع_آموزشیتربیتی_برنا
#مدرسه_کاروکسب_برنا
#مرکزنوآوریصنایعسرگرمیدانشگاهاصفهان
🟩 @borna_group