کودکستان گروه بُرنا
✋ سلام #اطلاعیه_پیش_ثبت_نام آغاز پیش ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۳ مدارس #گروه_خلاق_برنا (هدهد|برنا) 🔹 مج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
35.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ مجموعه مدارس وابسته به
#گروه_خلاق_برنا (هدهد و برنا) چه نوع مدرسه ای هستند؟ خروجی مدل های نوین، چیست؟
🎬 بخش 4⃣ از گفتگوی صمیمانه با والدین
📌 جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال ایتا بپیوندید.
🔹 مجری #روش_میزان در اصفهان
✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
🌐 https://hedayatmizan.ir/
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
🚫 اثرات استفاده مداوم از صفحه های نمایش لمسی
❌ کودکان کم سن و سال قادر به استفاده از صفحه های لمسی هستند اما زمانی که به سن مدرسه می رسند، دست آنها قدرت و چابکی کافی برای آموختن درست نوشتن را ندارد.
⬜️ استفاده زیاد از صفحه نمایش های دیجیتالی در حال جایگزینی با مهارت های اصلی حسی و حرکتی در کودکان است؛ مانند نقاشی کردن، قیچی کردن، باز و بسته کردن و ... در نتیجه کودکان آنگونه که می بایست در مهارتهای مزبور رشد نمی کنند.
📌 والدین عزیز بدانید که بدون انجام فعالیت هایی نظیر خمیربازی، نگاه داشتن قیچی در دست و خط خطی کردن با مداد و مداد رنگی و کلا فعالیتهای دست ورزی و انگشتان، عضلات شانه ، آرنج و مچ که برای نوشتن ضروری هستند پرورش نمی یابند.
⬜️ بنابراین تا جایی که می توانید زمان استفاده از این تکنولوژیها را در کودکتان محدود کنید و برای او فعالیتهای جایگزین جذاب که متکی به مهارتهای حسی و حرکتی او هستند؛ فراهم کنید.
#خودیاریوالدین #آکادمیبرنا
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
🆕 B2n.ir/r33748
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده ]
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
🏞 نقش ولیّ فقیه
✍🏻 عینصاد
❞ اين مديريت اسلامى است كه ولايت خدا را در ولايت انبياء و ولايت انبياء را در ولايت امام معصوم تجسم مىدهد و در هنگام غيبت كه تودهها تحمل آن حكومت با هدفهاى بالاتر از رفاه و عدالت و عرفان و تكامل را ندارند، فقيه به ايجاد اين زمينه مىپردازد و حكومت را تا آنجا كه مردم روى مىآورند، عهدهدار مىشود.
📚 #انتظار | ص ۱۴۵
#️⃣ #عکس #عکس_نوشته #سیاست
▫️ @einsad
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
📜 در مملکتی که...
▫️براى بِرّ و خوبى به والدين برنامهريزى كنيم، كه چه زنده باشند و چه مرده، به يادشان باشيم و كارى كنيم و قدمى برايشان برداريم.
▫️ براى برادر و خواهر، بستگان و ذَوِالارحام، همسايهها، همشهرىها و... كه همه مبتلا هستند، قدمى برداريم. آنهايى كه مبتلا به هزار فساد و زنا و فحشاء و درگيرى هستند، چه كسى بايد برايشان كار كند و قدمى بردارد؟
▫️اگر در مملكتى هستى كه تمامش تاريك است، اين نشان مىدهد كه تو يك كبريت هم روشن نكردهاى.
▫️نبايد مسأله را توجيه كنيم و بگوييم ديگران اقدام نكردهاند، كه تو بايد فرض كنى، كسى جز تو در اين عالم نيست. بايد خود شروع كنى و هر مقدمهاى را كه مىخواهد، فراهم نمايى.
✍🏻 عینصاد
📚 #اخبات | ص ۱۱۱
#️⃣ #متن #بریده_کتاب #سیر_و_سلوک
▫️ @einsad
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
🌄 پیامبرِ عشق و عمل
▫️ من معتقدم امروز، مردم خيلى بيدارتر و آمادهتر و روشنتر از پيشاند و معتقدم كه اگر «محمدى» بود، مىتوانست از همين مردم «سلمانهايى» بسازد.
▫️ او گذشته از آنكه در مغزها معرفت و شناخت مىگذاشت، در دلها عشق و شور و ايمان مىآفريد و در يك لحظه و با يك نگاه و با يك توجه «ابوذر» مىساخت و «سلمان» را صيد مىكرد و «اويس» تربيت مىنمود و «عمار» و «مقداد» و «بلال» و «مصعب» و «جعفر» و «حمزه» و... جمعآورى مىكرد و اينها را جورى مىساخت كه هر يك، چراغ شهرى مىشدند و مشعل جمعى و رسول قبيلهاى!
▫️ اين نفوذ پيامبر بيشتر به خاطر آن بود كه از دل سخن مىگفت و با عشق و رحمت و دلسوزى تبليغ مىكرد و هر آنچه مىگفت، خود قبلاً بدان عمل مىنمود.
✍🏻 عینصاد
📚 #روحانیت_و_حوزه | ص ۱۷۴
#️⃣ #عکس #استوری #دین_شناسی
▫️ @einsad
11.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مدرسه ی سرهم بندی !
🔵 @borna_pish 🟠
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
هدایت شده از اندیشکده راهبردی نوآیند
27.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عجیب ترین مهدکودک جهان
[ گروه فناوری و روشهای نوین یادگیری ]
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#اندیشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
📳 @noaiand
📳 @borna_group
#اعلام_برنامه
#جشن_۴۵سالگی_انقلاب
🇮🇷🇮🇷 راهپیمایی۲۲بهمن 🇮🇷🇮🇷
به همراه خانواده بزرگ #مدارس_هدهد_برنا چهل و پنجمین فجر انقلاب را جشن میگیریم، و با حضور در #راهپیمایی_۲۲بهمن با شهیدان عزیزمان تجدید میثاق میکنیم.
📆 یکشنبه ۲۲ بهمن
🕥 ساعت ۱۰:۳۰ صبح
🕌 مسجد شیخلطفالله
🔹@borna_pish
🔹@hodhod_school
🔹@hodhodi_school
🔹@borna_midschool
🔹@bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
#داده_نمایی
تعریف , حوزه ها, اصول و خروجی های نظام تزکیه و تعلیم
#اصول حاکم در این سیستم تربیتی، در یک دوره کامل و با همیاری کلیه عوامل (مدرسه، خانواده، محیط) ، به مدد الهی
در راستای پرورش #ویژگی های زیر در متربیان تنظیم شده است:
🔰۱. خودشکوفایی، نوآوری و آزاد اندیشی
🔰۲. مسئولیت پذیر (خودانگیخته، ضابطه مند و خود کنترل)
🔰۳. تحلیلگر و بهگزین
🔰۴. شخصیت مستقل، خودباوری و مسلط بر هیجانات
🔰۵. خوداتکا، منحصر بفرد و خودراهبر
🔰۶. مستعد، درخشنده و ارزش آفرین
🔰۷. تلاشگر، باسواد و ماهر
🔰۸. مومن، مقید آرمان خواه، میهن دوست و سلحشور
🔰۹. تعاملگر، پیشرو و هدایتگر اجتماع
🔹 مدارس مجری #روش_میزان در اصفهان
✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
جهت آشنایی با رویکرد و عملکرد مدارس به آدرس های زیر مراجعه نمایید:
🌐 https://hedayatmizan.ir/
🔵 @hodhod_school
🟠 @hodhodi_school
🔵 @borna_pish 🟠
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]