eitaa logo
کودکستان گروه برنا(ویژه پسران)۱۴۰۴-۱۴۰۳
134 دنبال‌کننده
318 عکس
157 ویدیو
10 فایل
اولیا و مربیان پیش دبستان گروه بُرنا ميدان احمدآباد، خیابان بزرگمهر، خیابان شهید نواب، نبش چهارراه اول ☎️03132‪263970 ✔️راه ارتباطی با مدیر پیش دبستان: 🆔 @az_naghshzan ✔️راه ارتباطی با معاون اجرایی: 🆔 @admin_borna_pish
مشاهده در ایتا
دانلود
به خود را بیاموزید 🍃نتایج یک تحقیق بلند مدت نشان می‌دهد میان مهارت‌هایی که کودکان در مهدکودک می‌آموزند و موفقیت آن‌ها در سال‌های ابتدای بزرگ‌سالی، ارتباطی مثبت و محکم وجود دارد. 🍃 این تحقیق که به مدت بیست سال در یکی از دانشگاه‌های ایالات متحده انجام شد، تاثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی در سال‌های پیش از دبستان را بسیار بااهمیت اعلام می‌کند. 🍃 والدین در کنار مربیان مقطع پیش‌دبستانی باید به فرزندان خود بیاموزند که چگونه مشکلات خود را با همکاری دوستان‌شان حل کنند. آموزش کار گروهی مهم است 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 ◀️ کانال انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان @AnjomaneOliyavaMorabianEsfahan https://b2n.ir/AMOE
کودکستان گروه برنا(ویژه پسران)۱۴۰۴-۱۴۰۳
🥣😋🥣😋🥣😋🥣😋🥣😋🥣😋 سلام و‌ صد سلام خدمت مادران عزیز و نوگلان باغ برنا🌱 آماده اید برای شنیدن یه خبر خوشم
مادرای عزیز و دوست داشتنی برنایی سلام🌿 قراره فردا را که یادتون نرفته 😉 🔰 لطفا مادران عزیز برای برگشت با سرویسها هماهنگ باشند. 🔰 اگر مادر بزرگواری امکان حضور ندارند، لطفاً ‌تا قبل از ساعت ۱۲ جهت برگشت دلبندشان اقدام نمایند. 🔆 حضور به موقع و گرم شما نشان از دغدغه‌ی تربیتی شما و همراهی تان است. 🥣😋🥣😋🥣😋🥣😋🥣😋🥣😋
کودکستان گروه برنا(ویژه پسران)۱۴۰۴-۱۴۰۳
چلچراغ تربیت 🔹 اضطراب جدایی در مدرسه 🔸باحضور سرکار خانم شیخ بهایی مشاور کودک و نوجوان ▶️ جلسه بر
سلام و احترام با توجه به تشییع پیکر مطهر سردار نیلفروشان و تداخل با این برنامه، انشالله روز دوشنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در خدمت عزیزان خواهیم بود.
🌺غرفه ی شباهت ها: امروز بعد از رفتن به غرفه ،خانم مربی با یه سوالی از جنس محبت و مهربونی و از همگیمون پرسیدند که : کدوم گل پسرم مامانش رو خیلی دوست داره ؟ همگی بدون معطلی گفتیم :من من مممننننننننن ❤️ خانم مربی پرسیدند چه کسی دوست داره به مامان مهربونش تو کارهای خونه ،وقتی که یه عالمه مهمون میاد کمک بکنه ؟ دوباره همگی جواب دادیم من من مننننننن❤️و برای سوم پرسیدند که میدونه که چه طوری باید تو کارها کمک حال باشیم ؟ که این بار فقط دو ،سه تا از بچه ها جوابگو بودند و بقیه فقط گوش می‌کردند.خلاصه همینطور که ساکت بودیم یک دفعه خانم معلم یه سبد بزرگ ظرف و وسایل آشپز خونه آوردند و ریختند بین ما در وسط کلاس و بهمون گفتند که میخوایم با کمک همدیگه وسایل رو از نظر شکل و رنگ و اندازه دسته بندی کنیم . 🍴🥄🍴🥣🍴🥄🍴. من این کار خانم مربی رو خیلی دوست داشتم 🥰 چون با این کار میتونستم با تمام وجودم به مامان گلم کمک بکنم . ❤️. خلاصه بعد دسته بندی همه ی ظروف و قاشق چنگال ها خانم مربی برامون دو ،سه مدل لگو های رنگارنگ آوردند و گفتند که حالا اگه میخواین زودتر از قبل اتاق خودتون رو مرتب بکنید لگو هایی که شبیه به هم هستند رو از همدیگه جدا کنید. 👌 این غرفه حس خوبی داشتم ❤️ و مدام فکر می‌کردم که حسابی بزرگ شدم و میتونم کلی کارهای بزرگ‌رو خودم به تنهایی انجام بدم .‌☺️ ِ🟠 @borna_pish 🔵 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ کودکستان دخترانه و پسرانه وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ] ۶
🌹غرفه ی انیمیشن (مهارت اجازه گرفتن)👆 🔸️شعر اجازه گرفتن 🌸هر وقت می‌خوام 🌱وارد جایی بشم 🌸در می‌زنم 🌱آروم و یواش 🌸بعدش می‌گم 🌱اجازه هست وارد اینجا بشم؟ 🌸من می‌دونم 🌱هر جایی که می‌خوام برم 🌸قبل از ورود همیشه 🌱باید گرفت اجازه 🌸وقتی که گفتند بله 🌱اونوقت ورود مجازه امروز در غرفه یاد گرفتیم قبل اینکه به جایی وارد بشیم ،قبل اینکه به وسیله یا خوراکی کسی دست بزنیم ، قبل اینکه به منزل یا اتاق کسی خواستیم وارد بشیم حتما اول اجازه بگیریم .👆 🟠 @borna_pish 🔵 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ کودکستان دخترانه و پسرانه وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
💐غرفه ی تا کردن و پاره کردن کاغذ از روی خط تا : ⚽️بعد از یه بازی فوتبال⚽️ با دوستان خوب و دوست داشتنیم 🥅، به غرفه رفتیم و بعد از چیدن میز و صندلی ها خانم مربی به تک تک ما یک برگه ای دادند که روی اون یک شکل دایره کشیده شده بود.🔘 خانم معلم گفتند که قراره روی کاغذ دو بار تا بزنیم و سپس روی خط تا رو با دست های توانمندمون پاره کنیم . بعد از اون باید کاغذها رو جوری روی کاربرگ میچسبوندیم که شکل دایره مرتب بشه 🔴🟠🟡🟢🟣🔵⚪️🟢🔴 🟠@borna_pish 🔵 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ کودکستان دخترانه و پسرانه وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
🌷غرفه بازی حافظه دیداری: غرفه ی آخر بازی با یه سری عکس های مختلف بود که خانم معلم عزیزم اون ها روی تابلو قرار می‌دادند و از ما می‌پرسیدند که عنوان عکس ها رو بگیم 👌و بعد از چند بار پرسیدن عکس ها رو برمیگردوندند و از ما می‌خواستند که بدون نگاه کردن برای بچه ها بگیم که چه چیزهایی رو دیدیم . مدل دیگه ی بازی این بود که خانم مربی مهربونم با گچ یک سری اشکال هندسی رو روی تخته سیاه می‌کشیدند و و سپس اون ها را با مقوای صورتی میپوشوندند و از همگیمون می‌پرسیدند که چه شکل هایی رو مشاهده کردیم. 👀 🟠 @borna_pish 🔵 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ کودکستان دخترانه و پسرانه وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
چگونه افراد معتاد به یادگیری می شوند؟ در فرآیند آموزش و یادگیری در عموم مدارس، 🔎 یافتم ... یافتم ... می دونی امروز چی یاد گرفتم ؟ 📌به مرور تبدیل می شود به : کی تعطیل میشیم؟ کی آخر هفته میشه؟ حالا لازمه این رو بدونیم یا در امتحان میاد؟ 📍به نظرتون آیا چنین شخصی را می توان وادار به یادگیری یا مجبور به درک اهمیت آن کرد؟! قطعا خیر ... 📚 از جهت علمی ثابت شده است که: ۱. کودکان برای یادگیری نیازی به پاداش ندارند. ۲. در تمام سنین، تاثیر انگیزه درونی در یادگیری و موفقیت تحصیلی، نیرومندتر از پاداش است. ۳. پاداش در ازای یادگیری، انگیزه درونی را تضعیف می کند. هرچقدر با ملاک های بیرونی یادگیری را دنبال کنیم، مانع درگیری خودجوش و مشارکت فعال در امر آموزش می شویم. و بلکه بیشتر موجب نگرش منفی نسبت به یادگیری کیفی و عمیق خواهیم شد. 🗞 اما چرا ما روشهای متداول را کنار نمی گذاریم؟ ۱. نمی‌دانیم روش جایگزین چیست. ۲. وقت کم، فرصت تعامل را کم می کند. ۳. شیوه های کنترلی و تهدیدی، ناشی از عجز و ناتوانی است. ۴. اگر از بالادستی تحت فشار باشد، کنترل بیشتر می شود. ❓سوال شایع این است: پس چگونه در کودکان انگیزه ایجاد کنیم؟! 🔺این برداشت نادرست از مفهوم انگیزه هست و در چهارچوب کنترل گری است... ما فقط می توانیم و باید زمینه ها را ایجاد کنیم 🚨♾ با نمره گرایی مخالفت کنید! ۱. لااقل تعداد تکالیفی که قرار است به آنها نمره و امتیاز دهید را محدود کنید! ۲. تعداد رتبه ها را به دو رتبه کاهش دهید. عالی ، هنوز کامل نیست. ۳. در حین یادگیری هرگز نمره ندهید. ۴. هرگز به تلاش دانش آموز، نمره ندهید. ۵. هرگز نمرات یا امتیازات را روی منحنی نبرید. ۶. دانش آموزان را در روند ارزشیابی شرکت دهید. 〰 🧩 و بالعکس، یادگیری به عنوان یک کشف را ترویج کنید: ۱. شرایط یادگیری فعال را فراهم کنید. ۲. دلیل انجام تکالیف را بیان کنید. ۳. کنجکاوی ها را برانگیزید. ۴. خود یک الگو باشید و یادگیری ها و نکات جالب را به اشتراک بگذارید. ۵. از اشتباهات استقبال کنید. و از ۳ اصل کلیدی انگیزش، غافل نشوید : - همکاری ، یادگیری گروهی و مشارکتی - محتوا ، پرداختن به موضوعاتی که ارزش یادگیری دارند - اختیار ، استقلال در کلاس درس ✍ یادداشت ، حامد سعادت پور ╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشه‌ورز نوآیند ╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
🔺 🔰 جلسه شورای مدیران ✔️ با حضور: 🔘 جناب آقای دکتر سعادت‌پور 🔘 سرکار خانم دکتر نقش 🔘 و مدیران مدارس هفت‌گانه 📆 دوشنبه، ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ کودکستان برنا 🟠 @borna_pish 🔵 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دخترانه و پسرانه وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
مادرای عزیز و دوست داشتنی برنایی سلام🌿 قراره فردا را که یادتون نرفته 😉 🔰 لطفا مادران عزیز برای برگشت با سرویسها هماهنگ باشند. 🔰 اگر مادر بزرگواری امکان حضور ندارند، لطفاً ‌تا قبل از ساعت ۱۲ جهت برگشت دلبندشان اقدام نمایند. 🔆 حضور به موقع و گرم شما نشان از دغدغه‌ی تربیتی شما و همراهی تان است. 🥣😋🥣😋🥣😋🥣😋🥣😋🥣😋