هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
16.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام بندگان خوب خدا ❤️
به یاد شش ماهه اباعبدالله (ع)
پویش جمع آوری مبالغ جهت اطعام:
به نیت شهدای کربلا🥀
برای کودکان و مظلومین غزه
شماره کارت و شبا
به نام مهدی صالح (صالح غزه ای)
ش کارت ملت
6104338676264019
ش شبا ملت
IR300120010000005446873086
@SalehGaza
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
🚀 نوجهان، دریچه ای به دنیای نوجوان |بخش دوم
هویت مجموعه ای پویا، خودساخته و درونی است که از سوی عوامل بیرونی اجتماعی برانگیخته و در طول عمر، همواره بازسازی می شود.
عوامل فراوانی هویت نوجوان را متناسب با توانایی های ذهنی و قدرت تفکر خودش، و تیپ شخصیتش تحت تاثیر قرار می دهند:
۱. گروه همسالان ۲. رسانه و موبایل ۳. عملکرد مدرسه ۴. خانواده و والدین (ترتیب تولد فرزندان، فاصله سنی فرزندان با یکدیگر و والدین، مسائل اقتصادی و ...) ۵. عوامل فرهنگی، اجتماعی و کلیشه های جنسیتی موجود ۶. و ... که از میان این عوامل معمولا سه عامل اول در بازسازی هویت بسیار اهمیت دارد.
همچنین گفته می شود چهار نوع مواجهه, پذیرش و درونی سازی وجود دارد:
✅ ۱. هویت کسبشده: یعنی فرد توانسته با موفقیت بحران هویت را پشت سر بگذارد و در اواخر نوجوانی به اهداف و الزامات معینی خود را متعهد کند. این افراد معمولاً از سلامت روانی بهتری برخوردارند و انعطافپذیری، اعتمادبهنفس و فعالیت مناسبتری دارند.
❌ ۲. هویت پیشرس: افراد دارای هویت پیشرس، بدون تجربهی مناسب بحران و سردرگمی، از ابتدای نوجوانی تحت القائات شدید خانواده یا محیط، آداب و مرسوماتی را درونیسازی میکنند. در واقع، آنها نسبت به مواردی خود را متعهد میکنند که پیشتر به ایشان تحمیل شده است. انضباط، پذیرفتن اقتدار دیگران و انعطافناپذیری از ویژگیهای این افراد است.
❌ ۳. هویت خویشتنیاب: این افراد کسانی هستند که نتوانستهاند به خود، هویت مشخصی ببخشند و در سالهای متمادی بعد از بلوغ، همچنان در تشویش، اضطراب و سردرگمی سیر میکنند. این افراد معمولاً پرحرف و رقابتطلب هستند. همچنین این افراد بیش از دیگران احتمال دارد به سمت مطالعهی پراکنده و کنجکاوی در اعتقادات مختلف کشیده شوند.
❌ ۴. ابهام هویت: این گروه هیچ بحرانی را تجربه و یا سپری نکرده و در عین حال به اهداف خاصی هم احساس تعهد نمیکنند و روی هم رفته افرادی بیخیال، سطحی و ناخرسند و تنها هستند. در مورد افراد با ابهام در هویت، مشکلی که وجود دارد این است که به دلیل انزوا و بیخیالی، جامعه معمولاً آنها را جزو افراد برخوردار از سلامت روان تلقی میکنند اما این افراد بیش از دیگران در معرض افسردگی و تحمل شکستهای متعدد هستند.
👆«طبعا حالت دوم تا چهارم ، بحران هویت را ایجاد یا تشدید می کند.»
از نشانه های این بحران در دوره نوجوانی:
😩ناامیدی و اندوه
🤯اضطراب
😶🌫افسردگی انزوا
🥱خستگی
🤢احساس بی ارزش بودن
🤕آسیب پذیری
🤮کاهش اشتها و کاهش وزن
🥺احساس پوچی و تهی بودن
🙄اختلال در تمرکز
😶عدم برخورداری از انگیزه
خواهد بود.
#نوجوان #نوجوانی #هویت #پیله #پروانه
✍ یادداشت ، حامد سعادت پور
╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشهورز نوآیند
╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#اندیشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
🚀 نوجهان، دریچه ای به دنیای نوجوان |بخش سوم
😎 #خودآگاهی یا Self-awareness به عنوان اولین گام در توسعه فردی، خود پنداره ی یکپارچه یا توان ایجاد شناخت کافی از خود و نقاط ضعف و قوت مان «در لحظه کنونی» هست.
به عبارت دیگر خودآگاهی یعنی تمرکز بر خود و خود را در مرکز توجه خود قرار دادن. این برداشت از خود و حس رضایت یا عدم رضایت از خود، در معنابخشی به زندگی، انگیزه بخشی و عمل مثبت بسیار موثر خواهد بود.
😵💫 نوجوانی؛ ابهام ها و بحران های هویتی اش به طور طبیعی، ایجاد اضطراب، عصبانیت و پرخاشگری خواهد داشت.
👈 خودآگاهی و خود پنداره مثبت به عنوان ریشه ای ترین مهارت، کمک به ایجاد هویت می کند؛ به کشف استعدادتان کمک می کند؛ مسئولیت پذیری در قبال خود، دیگران و خدا را افزایش می دهد؛ انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی مثبت ایجاد می کند؛ به تصمیم گیری کمک می کند؛ حالات خلقی مناسب به دنبال دارد؛ استرس را مدیریت می کند؛ مهارت های اجتماعی و ارتباطی را توسعه می دهد و باعث دوری از ناهنجاری ها می شود.
🌀 خودآگاهی در دوره نوجوانی، راهکاری برای پاسخ به پرسش من کیستم و هویت یابی است.
♾ خودشناسی به عنوان سودمندترین نوع شناخت و معرفت در دین «فراتر از این لحظه» تلقی می شود.
◀️ خودآگاهی، گاهی از جنس خودشناسی است. مثل اینکه من: خودم را برونگرا میدانم. همیشه مشتاق تجربههای تازه هستم. استعداد ایده پردازی در من قوی است و ... .
◀️ و گاهی فراتر از معنای رایج خودشناسی است. مثل اینکه من: امروز در این جلسه، آن آدم برونگرای همیشگی نبودم. الان خشم عجیبی در من شکل گرفته. مراقب باشم آن را بروز ندهم. اگر من حس خوبی به پیشنهاد او ندارم، احتمالاً به خاطر این است که فکر میکنم با پیادهسازی ایدهاش، شغلم را از دست میدهم و ... .
〰➿ برای خودآگاهی ، گفتگوی درونی با خود؛ خود افشایی؛ توجه به روتین ها| عادات و ملکه های شخصی را جدی بگیرید.
گاهی به گوش دادن فعال و موثر از دیگران درباره خود بپردازید. گاهی از تکنیک نوشتن برای هیچ کس (برای خود) بهره ببرید و در مجموع به دنبال شناخت خود و سلسله مراتب ارزش های تان باشید.
#نوجوان #نوجوانی #هویت #پیله #پروانه
✍ یادداشت ، حامد سعادت پور
╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشهورز نوآیند
╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#اندیشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
May 11
هدایت شده از دبیرستان ارزش آفرین برنا
سلام و رحمت🌱
والدین گرامی ، دانش آموزان عزیز
لطفا به کانال سال تحصیلی آینده بپیوندید.
💠 @bornai7
💠 @bornai8
💠 @bornai9
🟠 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
دبیرستان ارزشآفرین برنا (متوسطه دوره اول دخترانه) وابسته به
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
🏴السلام علیک یا اباعبدالله🏴
مرغ دلم به عشق شما پر کشیده است
تا آسمان کرببلاتان پریده است
من آمدم برای شما نوکری کنم
من را خدا برای همین آفریده است
سلام والدین گرامی✋
چشمانمان برغم ارباب اشکبار بود و محتاج مَحرَم راز شدن بودیم.
دلهامان هوای کربلای آقا جان را داشت.
همدل شدیم وعزممان را جزم کردیم وبرای مَحرَم شدن، آستین همت بالا زدیم تا خیمه ارباب را علم کنیم. آن هم در مدرسه خودمان....
"هرجا روضه حسین برپا شود،آن جا حَرَم حسین است"
حال:
شبی در دهه سوم محرم هیأتی با خادمی دختران برنایی و میزبانی اربابمان برپا خواهیم کرد.
و در این راه همراهی (مالی،حضوری و فکری) شما عزیزان مایه دلگرمیست.
تا سه ضلع دبیرستان ارزش آفرین برنا
(دختران، والدین خانه و والدین مدرسه)
کامل شوند...
منتظر هم فکری شما
@Razian_r
کمکهای حضوری شما در همان ایام
و سرمایهگذاریهای معنوی شما
۶۰۶۳۷۳۱۱۹۹۷۹۰۹۷۴
(به نام سعیده اسماعیلی)
هستیم...
در مسیر این محفل حسینی ما را یاری نمایید...
🖤حب الحسین یجمعنا🖤
#ما_ملت_امام_حسینیم
برنا هفتم (دخترانه)
#اطلاعیه #تحویل_مدارک سلام عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) قابل توجه والدین محترم ✅ رهجویان پ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
با سلام
✍خانواده های محترمی که در روزهای پایانی تیرماه و نیز مردادماه چک دارند، لطفا نسبت به تکمیل موجودی خود و ثبت چک (شناسه صیادی حقوقی ۱۰۲۶۰۰۴۰۳۳۴) به نام قرض الحسنه امین صادق اصفهان) اقدام نمایند.
🔺لازم به ذکر است چک ها سر حساب است و در صورت عدم موجودی توسط بانک برگشت میخورد.
✋ بزرگوارانی هم که ثبت نام مالی شان هنوز ناقص است نیز در اسرع وقت به امور مالی مراجعه نمایند.
شماره تلفن ثابت :
03132296743
@Hesab_hodhod
ساعات حضور:
شنبه تا چهارشنبه ۱۴:۳۰-۸
پنج شنبه مراجعه با هماهنگی قبلی
مکان استقرار: دبستان پسرانه هدهد دوره اول - خیابان پروین، بعد از چهارراه صباحی، کوچه شهید آتش صنعت (۳۹)- پلاک ۲۴
📱طبعا تلفن همراه شخصی همکاران حسابداری ، الزامی به پاسخگویی ندارد.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
امور مالی و حسابداری
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
📧 @borna_group
هدایت شده از دبیرستان ارزش آفرین برنا
💠 معرفی مدیر و راهبر آموزشی
دبیرستان #ارزش_آفرین_برنا
❇️ سرکار خانم ریحانه سادات رضیان
➕دکترای ریاضی
➕رهیار تربیتی دبیرستان عصرانه ارزش آفرین برنا
➕معاون آموزشی دبستان عدالت
➕معلم راهنمای پایه چهارم
➕ فعال فرهنگی
🔸@bornai7
🔸@bornai8
🔸@bornai9
🟠 @bornai_midschool
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
دبیرستان ارزش آفرین برنا (متوسطه دوره اول دخترانه)
وابسته به مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]