هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
با سلام
شماره تلفن ثابت :
03132296743
@Hesab_hodhod
ساعات حضور:
شنبه تا چهارشنبه ۱۴:۳۰-۸
پنج شنبه مراجعه با هماهنگی قبلی
مکان استقرار: دبستان پسرانه هدهد دوره اول - خیابان پروین، بعد از چهارراه صباحی، کوچه شهید آتش صنعت (۳۹)- پلاک ۲۴
📱طبعا تلفن همراه شخصی همکاران حسابداری ، الزامی به پاسخگویی ندارد.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
امور مالی و حسابداری
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
📧 @borna_group
هدایت شده از پژوهشکده راهبردی نوآیند
بخشنامه تراز مدرسه.pdf
5.52M
متن کامل الگوی مفهومی، نقشه راه و راهنمای اجرای مدرسه تراز سند تحول بنیادین
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#اندیشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
#اطلاعیه
#ثبتنام_پایگاه_تابستانه_سازمان_دانش_آموزی
بدینوسیله به اطلاع مي رساند ثبتنام پایگاه های تابستانه سازمان دانش آموزي در سامانه نورینو به آدرس parvareshi.medu.ir:85/home/Login فعال می باشد.
به همین منظور از کلیه مدیران مدارس دعوت می شود تا با مراجعه به سامانه فوق نسبت به ثبت مدرسه خود به عنوان پایگاه تابستانه سازمان دانش آموزي اقدام نموده و هرکدام از کلاس های مرتبط با این سازمان را که در پوستر بالا ذکر شده است، تعریف نمایند.
هم چنین دانش آموزان عزیز همه مقاطع نیز میتوانند با مراجعه به سامانه بالا اقدام به ثبتنام خود در پایگاه و کلاس مورد نظرشان نمایند.
#پیش_به_سوی_تابستانی_مفید
# اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان
# معاونت پرورشی و تربیت بدنی
# سازمان دانش آموزی
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
10.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روضه خوانت میشوم
با روضه ای تکمصرعی😭
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
12.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواص ...
تشخیص به موقع یا دیرهنگام؟!
پیشنهاد تماشا
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
6.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
🥷 عملیات حرفه ای
➖هرشب در روضه عاشوراییان
▫️ویژه دانش آموزان پایه های هفتم تا نهم
▪️ثبت نام در:
ashouraiyan.com/faraar
💣 لطفا اگر اهل چالش های خفن و حرفه ای هستی ثبت نام کن!
💠 @ashouraiyan_ir
💠 @borna_group
هدایت شده از ماینو | رشد مهارت فردی، تیمی و توسعه کسب و کار
31.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
🎥 منفی۱۸ 🔥 شماره 1⃣
🔺اگر برای شروع کار هِی امروز و فردا میکنی!
🔻اگر همهاش میخوای از شنبه شروع کنی ولی نمیشه!
🔺اگر به کارهای غیرمهم اهمیت میدی ولی سراغ کار اصلیت نمیری!
🔻اگر حواسپرتی زیادی داری!
🔺اگر نمیتونی متمرکز بشی!
🔻 اگر از درجا زدن خسته شدی...
🎥 حتما این ویدئوی آموزشی رو ببین تا بر این مشکلات پیروز و به موفقیت نزدیکتر بشی 💪🏆
🥱❌ تکنیکهای کاربردی غلبه بر تنبلی، حواسپرتی، عدم تمرکز و تعلل در کار و برنامه
#منفی۱۸ |کوتاه،کمحجم،طوفانی|
💎 ماینو | رشد و توسعۀ مهارتهای فردی و جمعی
══⊰• @doreha_isf •⊱══
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
🚀 نوجهان، دریچه ای به دنیای نوجوان |بخش اول
#نوجوانی ، پل دوره کودکی به دنیای بزرگسالی ... «من کیستم»❓
و فصل تجربه و پاسخ به پرسش های بنیادین مثل از کجا آمده ام ، در کجا هستم و به کجا قرار است بروم؟ برای «تبدیل شدن پیله به پروانه زیبا»
یکی از مباحث مهم دوره نوجوانی ، شکل گیری هویت است.
پدیدهی نوجوانی، با این پرسش اساسی همراه است که نوجوان از خود می پرسد “من کیستم؟”. به این پرسش که تا چند سال ادامه خواهد یافت «جستجوی هویت» میگویند. نوجوانی که با این پرسش اساسی روبهروست، میداند که بهزودی باید مسئولیت زندگی خویش را شخصاً برعهده گیرد و از خود میپرسد: “چگونه باید زندگی کنم؟”، “چه حرفهای را باید انتخاب کنم؟”، “در ارتباط با جنس مخالف و زندگی خانوادگی آتی چه خواهم کرد؟”، “با کدام باورها و ارزشها باید زندگی کنم؟”. پاسخ به این پرسشها آسان نیست و معمولاً با مقداری نگرانی و اضطراب نیز همراه است. شاید بتوان گفت که اضطراب والدین نیز کمتر از خود نوجوانان نیست. نوجوانان سعی دارند در مسیر مستقل شدن حرکت کنند و والدین از این مستقل شدن و خطرات این مسیر واهمه دارند.
👈هویت مجموعه نگرش ها، ویژگی ها و روحیات فرد است که باعث تمایز از دیگران می شود.
👈مهم ترین وظیفه نوجوان، رسیدن به هویت نسبتا پایدار از میان آشفتگی، ابهام و سردرگمی است.
🎭انواع هویت در نوجوانان:
هویت فردی: شامل خصوصیات، توانمندیها و صفات مثبت و منفی فرد.
هویت خانوادگی: جایگاه فرد در خانواده و کیفیت ارتباط او با سایر اعضای خانواده.
هویت فرهنگی: احساس تعلق به یک گروه با ارزشهای خاص.
🔺تغییرات این دوره شامل سه مرحله هست:
🔹۱. فاصله گرفتن (۱۴_۱۲ سالگی)
بروز رشد جسمانی و اولین نشانههای بلوغ، با نوعی تمایل طبیعی برای فاصله گرفتن کودک از بزرگسالان، بهخصوص والدین همراه است. این تمایل میتواند در بستن در اتاق یا حمام توسط کودک و یا محرمانه جلوه دادن تغییرات بدن، مشاهده شود. اینگونه رفتارهای محرمانه و اختصاصی، نقش روانی-اجتماعی مهمی در پایان دادن به وابستگیهای کودکانه قبلی به والدین و سایر بزرگسالان ایفا میکند. با افزایش این فاصله، کودک میتواند با دوستان نزدیک خود، رازهایی را مطرح کند و ارتباطهای ویژهی دوره نوجوانی را که با گروههای همسالان است، شکل دهد.
🔹۲. جدایی تدارکاتی (۱۷_۱۵)
این مرحله که هسته اصلی نوجوانی و مشکلات آن است، با رشد بیشتر بدنی و جنسی همراه میباشد. رشد مغز و تواناییهای شناختی نوجوان با درونی شدن حیات عاطفی و ارتباط عمیقتر با گروه همسالان، جدایی بیشتر باورها و ارزشهای او از والدین و بزرگسالان را به همراه دارد. معمولاً این جدایی یک جدایی روحی، فکری، ارزشی و رفتاری است و کمکم زمینههای ذهنی استقلال را برای او فراهم میآورد. در همین مرحله، پاسخگویی به سؤال اساسی “من کیستم؟” به تدریج در ذهن نوجوان شکل میگیرد.
🔹۳. ورود مجدد به مناسبات اجتماعی (۲۰_۱۸)
اگر رشد نوجوان در مراحل قبل به گونهای نسبتاً بهنجار صورت گرفته باشد، در مرحله آخر، نوجوان بهتدریج به صورت یک فرد مستقل در مناسبات خانوادگی، آموزشی، شغلی، اجتماعی و فرهنگی ظاهر میشود.
👈مطابق هستی شناسی در حکمت متعالیه صدرایی، هر فردی می تواند سمت و سوی هویتی خود را تعیین کند و با تلاش به طور واقعی، ملموس و عینی به آن برسد. به این صورت که نفس انسان نخست مادی (طبیعی و حیوانی) بوده و بواسطه کسب علم و انجام عمل متعالی و عقلانی (فعلیت های جدید توام با حفظ کمالات سابق - شکوفایی استعدادهای مثبت نهفته)، به صورت تدریجی (حرکت جوهری متصل) کامل می شود، و از درهم تنیدگی همه ی فعلیت های کسب شده، هویت را تشکیل می دهد. پس هویت در حال تغییر، تقویت و تکمیل (پویا) است.
#نوجوان #نوجوانی #هویت #پیله #پروانه
✍ یادداشت ، حامد سعادت پور
╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشهورز نوآیند
╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#اندیشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
🔰شهادت ، بالاترین نعمت
◼️ انسان عظيم، در راه دنيا به بن بست مى رسد و در راه خدا به عجز.
◾️و عظمت مذهب در همين است كه پوچى و عبث انسان را به عجز تبديل مى كند.
◾️ تو كه استعدادهايى دارى، بى آرام و نيروهايى دارى پر توان،
هنگامى كه به راه افتادى،
در محدوده ها نمى توانى دوام بياورى.
◾️اين رود عظيم وجود تو، اين حوض هاى كوچك را در لحظه پر مى كند
و اين جريان مستمر، به عبث و پوچى مى رسد و مرداب مى سازد.
◾️ اين است كه در راه دنيا به بنبست مى رسى و در اين بن بست به پوچى.
◾️ تو كه راه افتاده اى، تمامى هستى براى تو بيش از يك پوسته نيست،
كه جوجه هاى به راه افتاده بايد با نوك هايشان سوراخ كنند
و از بن بست بيرون بيايند.
◾️ تو كه راه افتادى دنيا با تمامى وسعتش مى شود زندان تو و سجن تو و تو آزادى را و شهادت را و مرگ و لقاء خدايت را از تمامى نعمت ها بالاتر مى دانى،
كه آزادى از زندان براى زندانى هر چند كه بهترين غذا و مكان را به او ارزانى كرده باشند، از هر چيز ارزنده تر است.
◾️▪️ و اين است كه شهادت براى اين روح هاى عظيم تر از هستى،
بالاترين نعمت است.
◾️ انسان بزرگ تر از اين زندگى و عظيم تر از اين هستى است.
اين است كه راه مى افتد و هنگامى كه راه افتاد ديوارها را احساس مى كند و زندان را مى فهمد و پوچى و عبث در اين بن بست تجربه مى شوند.
◾️و تنها مذهب است كه جهت انسان را مى تواند عوض كند
و او را از محدودهاى تنگ، بيرون بياورد و حتى بهشت را به عنوان منزل- نه مقصد- معرفى كند
و جهت حركت انسان را به سوى نامحدودى بگذارد، كه تمامى توان او را از علم و عقل و عشق و عمل او را مى بلعد و راه هنوز ادامه دارد.
📝 استاد علی صفایی حائری
📚 کتاب صراط، صفحه ۱۲۴
▶️ @einsad
🛒 www.zekraa.ir
🌐www.einsad.ir