هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
1_3465806798.pdf
29.49M
🏡 آشنایی با رویکرد و عملکرد
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
🔰 مدارس هدهد و برنا
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_مجری_روش_میزان اصفهان
🌐 https://hedayatmizan.ir/
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
هدایت شده از دبیرستان ارزش آفرین برنا
JEI_Volume 20_Issue 4_Pages 149-172.pdf
568.5K
راهبردهای یاددهی و یادگیری در نسل آلفا : رویکردی آینده پژوهانه
(پایان نامه دکتری سرکار خانم یوسفی همدانی که با همراهی مجموعه برنا پیش رفت و به زودی در قالب کتاب منتشر خواهد شد)
هدایت شده از دبیرستان ارزش آفرین برنا
NEA_2020 Summer_Vol 15_Issue 1_Pages 133-156.pdf
1.63M
مدرسه میان رشته ای آینده
هدایت شده از گندم
سلام خلق الله ❤️
#حس_خوب_هم_باوری
🌾 اگر تمایل دارید #زکات_فطریه خانواده شما ، به شکرانه یک ماه روزه داری
برای خانواده های نیازمند مرتبط با #گندم
در حاشیه شهر اصفهان هزینه گردد
از طریق زیر اقدام نمایید:
💳 شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه""
6037998113215007
بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور
🏷 هزینه ها از تاریخ ۱۳۹۶/۹ تا ۱۴۰۲/۱ :
مبلغ : ۱/۴۸۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان در پروژه های خیراندیشانه سرمایه گذاری شده است.
#جنبش_همرسانی_گندم
#تامین_مالی_جمعی
#مهربانی_بکارید
🌾 🆔 @gandom_link
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عیدتان مبارک ، بندگان خوب خدا♥️
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🟧 @hodhod_school
🟨 @hodhodi_school
🟩 @borna_pish
🟧 @borna_midschool
🟨 @bornai_midschool
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 چرا معلم شدهای؟
📌قسمت نهم
🎧 #کتاب_صوتی
📚#تربیت_کودک
#⃣ #ویدیو #کلیپ #تربیت
🎧 نسخهٔ کـتاب صـوتـــــــی 👉🏻
📱 نسخهٔ کتاب الکترونیکی 👉🏻
📖 نسخهٔ کـتاب چاپـــــــــی 👉🏻
👤: @ad_einsad | 📥: download
بزرگداشت روز جهانی نجوم در اصفهان ؛
شما عزیزان با افتخار به مرکز نجوم ایرسا دعوتید:
در روز جمعه 8 اردیبهشت از ساعت ۴ الی ۸ عصر با غرفه های جذاب و متنوع در خدمت شما علاقمندان به نجوم هستیم.
⭐سخنرانی مهندس علیرضا بیات (چشمان ما در آسمان) آشنایی با انواع ماهواره ها ساعت 16:30
⭐️سخنرانی دکتر شهرام صالحی (منشاء حیات ما در ستارگان) ساعت 18
⭐غرفه آشنایی با سنگ های زمینی و آسمانی (فسیل و شهابسنگ) با حضور دکتر مکی زاده عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان
⭐غرفه کودک (قصه گویی ، نقاشی روی صورت و...)
⭐غرفه نوجوان (هوافضا)
⭐پرتاب موشک آبی
⭐غرفه پرسش و پاسخ
⭐معرفی ابزارهای نجوم قدیم
⭐غرفه نجوم به زبان انگلیسی (دوستی با صور فلکی)
⭐غرفه بازی نجومی
⭐انجام آزمایش های مهیج نجومی
📷غرفه عکاسی با لباس فضانوردی
⭐سینما کیهان (تجربه سفر به ماه با عینک های VR)
⭐نمایش فیلم در زیر گنبد آسمان نما
همراه با؛
🔭🌞رصد خورشید و شراره ها و لکه های آن با تلسکوپ تخصصی اچ آلفا
🔭🌙رصد ماه و جلوه های خاص آن با تلسکوپ
👌منتظر حضور گرم شما خانواده های گرامی و فرزندانتان هستیم .
📌نشانی : میدان لاله ابتدای خیابان لاله جنوبی روبروی تقاطع اول رصدخانه و آسمان نمای فضای بیکران ایرسا
با ما همراه باشید :
اینستاگرام :irsa.observatory
تلگرام : irsa_observatory
واتساپ گروه اول:
https://chat.whatsapp.com/C4AsxiYND2D6vKHxwPWS5J
واتساپ گروه دوم :
https://chat.whatsapp.com/Jw6TMYacfhLDJaeIeQ0SPz
واتساپ گروه سوم :
https://chat.whatsapp.com/JfIHjLiNQnd9RYOCrDxTx6
ایتا :
https://eitaa.com/irsaobservatory
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
🔰شهادت ، بالاترین نعمت
◼️ انسان عظيم، در راه دنيا به بن بست مى رسد و در راه خدا به عجز.
◾️و عظمت مذهب در همين است كه پوچى و عبث انسان را به عجز تبديل مى كند.
◾️ تو كه استعدادهايى دارى، بى آرام و نيروهايى دارى پر توان،
هنگامى كه به راه افتادى،
در محدوده ها نمى توانى دوام بياورى.
◾️اين رود عظيم وجود تو، اين حوض هاى كوچك را در لحظه پر مى كند
و اين جريان مستمر، به عبث و پوچى مى رسد و مرداب مى سازد.
◾️ اين است كه در راه دنيا به بنبست مى رسى و در اين بن بست به پوچى.
◾️ تو كه راه افتاده اى، تمامى هستى براى تو بيش از يك پوسته نيست،
كه جوجه هاى به راه افتاده بايد با نوك هايشان سوراخ كنند
و از بن بست بيرون بيايند.
◾️ تو كه راه افتادى دنيا با تمامى وسعتش مى شود زندان تو و سجن تو و تو آزادى را و شهادت را و مرگ و لقاء خدايت را از تمامى نعمت ها بالاتر مى دانى،
كه آزادى از زندان براى زندانى هر چند كه بهترين غذا و مكان را به او ارزانى كرده باشند، از هر چيز ارزنده تر است.
◾️▪️ و اين است كه شهادت براى اين روح هاى عظيم تر از هستى،
بالاترين نعمت است.
◾️ انسان بزرگ تر از اين زندگى و عظيم تر از اين هستى است.
اين است كه راه مى افتد و هنگامى كه راه افتاد ديوارها را احساس مى كند و زندان را مى فهمد و پوچى و عبث در اين بن بست تجربه مى شوند.
◾️و تنها مذهب است كه جهت انسان را مى تواند عوض كند
و او را از محدودهاى تنگ، بيرون بياورد و حتى بهشت را به عنوان منزل- نه مقصد- معرفى كند
و جهت حركت انسان را به سوى نامحدودى بگذارد، كه تمامى توان او را از علم و عقل و عشق و عمل او را مى بلعد و راه هنوز ادامه دارد.
📝 استاد علی صفایی حائری
📚 کتاب صراط، صفحه ۱۲۴
▶️ @einsad
🛒 www.zekraa.ir
🌐www.einsad.ir
👈 رویکرد نوین
۱۰ تعریف #رهیاری (کوچینگ):
۱- همکاری و مشارکت بین رهیار (کوچ) و مراجعه کننده که در طی آن، مراجعه کننده با استفاده از تفکر عمیق و خلاقیت خود، تواناییهای شخصی و حرفهای خود را افزایش میدهد.
International Coach Federation (ICF)
۲- فرآیند عملی کردن تواناییهای بالقوه مراجع و همچنین تسهیلگری جهت وصل کردن اهداف و علایق درونی به اقدامهای بیرونی در جهت رسیدن به هدف
Institute Professional Excellence in Coaching (iPEC)
۳- آشکار ساختنِ پتانسیلِ اشخاص برای به حداکثر رساندنِ عملکرد آنها؛ یعنی کمک کردن به آنها در راستای یادگرفتن به جای یاد دادن به آنها
(Whitmore ۲۰۰۳)
۴- هنرِ تسهیلِ عملکرد، یادگیری و رشد
(Downdy، ۲۰۰۳)
۵- رهیاری (کوچینگ) به طور مستقیم با ارتقای عملکرد و رشد مهارتها از طریق نوعی راهنمایی یا آموزش در ارتباط است.
(Parsole، ۱۹۹۵)
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_دخترانه (برنا)
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
👈 رویکرد نوین
ادامه تعریف #رهیاری (کوچینگ):
۶- یک فرآیندِ مشارکتی، متمرکز بر راه حل، مبتنی بر نتیجه و سیستماتیک که در آن رهیار (کوچ) به تسهیلِ بهبود عملکرد کاری، تجربهی زندگی، یادگیریِ خودمحور و رشدِ شخصی مراجع میپردازد.
(Grant ۱۹۹۹, basic definition also referred to by the Association for Coaching, ۲۰۰۵)
۷- رهیاری (کوچینگ) به معنای توسعه بخشیدن مهارتها و دانشِ شخص در راستای بهبودِ عملکردِ شغلی اوست و به طور امیدوارانه منجر به دستیابی به اهداف سازمانی میشود. رهیاری (کوچینگ)، عملکردِ قوی و رشد کاری را مورد هدف قرار میدهد و البته ممکن است بر روی زندگی خصوصیِ شخص نیز اثر بگذارد. رهیاری (کوچینگ) معمولاً در یک دورهی دوام پیدا میکند و بر مهارتها و اهداف خاصی متمرکز است.
(CIPD ۲۰۰۹)
۸- مهارتها و شیوههای روانشناختی در یک رابطهی یک به یک به کار بسته میشوند تا به شخص کمک کنند که مدیر یا رهبر مؤثرتری باشد. این مهارتها عموماً در ارتباط با مشکلاتِ خاصِ کنونی و مرتبط با کار به کار بسته میشوند؛ به شکلی که مراجع بتواند این مهارتها را با مجموعه ترفندهای مدیریتیِ خود درآمیزد.
(Peltier ۲۰۱۰)
۹- کواَکتیو کوچینگ (Co-active Coaching) ارتباطِ مستحکمی است که برای به پیش بردن و ارتقای فرآیندِ مادامالعمرِ یادگیری، ثمربخشی و کامیابیِ انسان طراحی شده است.
(Whitworth ۲۰۰۷)
۱۰- رهیاری (کوچینگ) عبارت است از قادر ساختنِ افراد برای اخذِ تصمیماتِ آگاهانه و توانمندسازیِ آنها برای رهبری کردنِ زندگی خود.
(Wise ۲۰۱۰)
┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄
🎯 #دبیرستان_دخترانه (برنا)
مجتمع آموزشی تربیتی #گروه_خلاق_برنا
📳 @borna_midschool
📳 @bornai_midschool
Ⓜ️ @borna_group
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی