eitaa logo
🇮🇷 برای ایران اسلامی 🇮🇷
547 دنبال‌کننده
21هزار عکس
19.4هزار ویدیو
16 فایل
🚨 اخبار وکلیپ های ویژه🚨 سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-طنز و سرگرمی-ورزشی از ایران و جهان ارتباط با مدیر @Yassiran
مشاهده در ایتا
دانلود
لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا تصویب شد 🔹قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را برای ممنوع کردن نرم افزار چینی تیک‌ تاک دراین کشور به تصویب رساندند. 🔹مجلس نمایندگان این لایحه‌ را با ۳۵۲ رای موافق و ۶۵ رای مخالف تصویب کرد درحالیکه بر مبنای آن استفاده از برنامه تیک تاک در این کشور ممنوع می‌شود. 🔸ترامپ پیشتر اظهار کرده بود «تیک‌تاک تهدیدکننده امنیت ملی آمریکا است».
یک عمر به دروغ میگفتن شکست خورده و اصلا دیگه جواب نمیده و کلا دیگه تمومه ماجرا! حالا مردم رو می ترسونن که چه نشستید که دارن استفاده از ها رو سخت می کنن و احتمالا دیتاهای انتقالی با وی پی ان ها رو هم از طریق هوش مصنوعی شناسایی می کنن! .
🔴ویراستی جالب دکتر محسن انبیائی حداقل به فتوای مرجع تقلید خودتان احترام بگذارید!
‏هشتگ من سليطه ، بي ناموس و من يك سگم رو كاري ندارم !!! ولي چرا سگ بايد جاي بابات باشه پدصگ😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من با خیلی از پسرهای بی‌ادبی که توی خیابون به ناموس مردم تعدی میکنن صحبت کردم می‌دونید وقتی گفتم دنبال چه مدل دخترهایی میرید جوابشون چی بود؟
‏همه‌‌ی ماله‌کشی‌ها قبل از تو سوتفاهم بود😂 الانه که دهخدا بابت این ترجمه مات و مبهوت بمونه 😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برعنداز ایرانی که در تجمعات حامیان فلسطین در لندن اخلال ایجاد می‌کرد بازداشت شد. 😂 یو پانچ می ...
📷بازگشت به ایران برای خدمات درمانی 🔹توییت جالب یک هم‌وطن از اوضاع درمان در کانادا و بازگشت به ایران
🔸 اسلام بیشترین ضربه را از آدم‌های ساده‌لوح و نادان خورده، مثل همین‌ها که می‌گویند قانون خدا را کنار بگذارید و اجازه بدهید «عرف» همه چیز را تعیین کند.‌ 🔹 در عرف غربی هم زمانی پوشیدگی و حیا ارزش بود، بی‌خداها را آزاد گذاشتند و حالا این شده وضعیت‌شان. با تکرار آن مسیر هیچ کشوری به جای متفاوتی نمی‌رسد.
‌ 🌀 برخی روحانیون بخاطر هتک مرثیه خوان روحانیت شده واینکه هیچوقت روحانیت قبل از انقلاب اینگونه تحقیر نشده بود. اینهاصف دستبوسی علما سوء درمحضر اعلی‌حضرت محمد رضا و پس گردنی و چک و لگد رضا شاه کبیر به آیة الله محمد تقی بافقی را احتمالا فراموش کرده‌اند. شما دوستدار روحانتیدیا با انقلاب مشکل دارید؟حجت‌الاسلام والمسلمین ثقفی
ناهیان از منکر، آماج ملامت‌ها کسی که به خاطر امر معروف شهید بشود، باید یک امتیازی بر سایر شهدا داشته باشد. چون شهدا، همراه یک جمع می‌رفتند؛ رودخانۀ شهادت می‌رفت و اینها هم توی آن به پیش برده می‌شدند. اما شهید امر به معروف، هرچه به اطراف نگاه می‌کند، جریان خلاف او است. 🌀 حتی در خانه‌اش هم ملامتش می‌کنند. به او می‌گویند: ! به او می‌گویند: خشک‌مغز! به او می‌گویند بی‌کلّه! امام صادق؏ [خطاب به سوال‌کننده‌ای میفرماند] : تو امر به معروف نمی‌کنی چون مشکل دارد، چون دردسر دارد؛ اما نماز می‌خوانی چون بی‌دردسر است. از این جهت، خدا می‌گوید: نماز تو را هم قبول ندارم. تنها نماز ناهی از منکر را قبول دارم. ● مرحوم آیت الله حائری شیرازی
شب چهارشنبه نوادگان‌کوروش کبیر تو مشهد این آمبولانس رو از رده عملیات خارج کردن ! یادشون باشه دهه محرم که‌ مادربزرگشون سکته کرد باید کولش کنن ،ببرن بیمارستان 😀
خواستم بگم بالن آرزوهای نایستون نزدیک بوده یک پست گاز در منطقه خانی‌آباد تهرانو بفرسته هوا، میشه یجور دیگه آرزو کنید قشنگا؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه انفجار ماهواره‌بر ژاپنی 🔹یک ویدیو پخش زنده ژاپن نشان داد که موشک ماهواره‌بر شرکت «اسپیس وان» روز چهارشنبه لحظاتی پس از پرتاب از یک پایگاه فضایی در غرب ژاپن، منفجر شد.
برای بار دوم در شش ماه گذشته، موشک ماهواره‌ بر لحظاتی پس از پرتاب در شهر کوشیموتو منفجر شد! مقایسه کنید با پرتاب‌های موفق و متعدد ایران در یکسال اخیر و اینقدر سنگ ژاپن به سینه نزنید. راستی مسئولین ژاپن استعفا نمیدند؟
سایت خبری ریانووستی روسیه گفت: جنبش شیعه حاکم بر مناطق شمال یمن که از سوی ایران حمایت می‌شود، یک موشک مافوق صوت با قابلیت انفجاری بالا آزمایش کرده و جنبش انصارالله در حال آماده‌سازی برای وارد کردن چنین موشک‌هایی به صحنه نبرد است. .
💢یحیی سریع برنامه یمنی ها رو در ماه رمضان اعلام کرد: 🔹سحر یه کشتی آمریکایی👌 افطار یه کشتی انگلیسی👏 🔹بینش هم استراحت😁
انصارالله: از موضع خود عقب نمی‌کشیم سخنگوی انصارالله: 🔹بار دیگر تاکید می کنیم که مواضع یمن در قبال ثابت است و تا پایان تجاوزات اسرائیل و رفع محاصره و ورود کمک‌ها به سراسر آن در کنار غزه خواهیم ماند. 🔹یمن هرگز از موضع خود کوتاه نخواهد آمد و آن را مسئولیت دینی، انسانی و اخلاقی خود می‌داند که بر هر مسلمان و آزاده‌ای واجب است که غزه را یاری کند.
حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه رژیم اسرائیل 🔹مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه هوایی بالمناخیم را در عمق خاک اراضی اشغالی هدف قرار داده است. 🔹 مقاومت اسلامی عراق همچنین بر تداوم و تشدید عملیات خود علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرد. 🔹پایگاه مذکور در منطقه الجلیل واقع در شمال اراضی اشغالی فلسطین قرار دارد.
آنچه در غزه می‌گذرد درس عبرتی برای کل جهان است دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹غزه در ماه ششم همچنان استوار می‌جنگد و با خود ایستادگی می‌کند. 🔹آنچه در می‌گذرد درس عبرتی برای همه جهان و حجتی برای همه مردم جهان است. 🔹نتانیاهو می‌گوید اگر به رفح نرویم در جنگ شکست می‌خوریم و من به او می‌گویم حتی اگر به رفح بروی، جنگ را باختی و نتوانستی تصویری از پیروزی ارائه کنی و به آن اهدافی که اعلام کردید نرسیدید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درگیری مجدد نمایندگان کنست اسرائیل 🔹 صحن کنست رژیم صهیونیستی بار دیگر به صحنه درگیری نمایندگان این رژیم منجر شد.
چرا خبر دروغ مذاکره آمریکا با ایران در خصوص حملات یمن تولید شد؟ 1️⃣ آمریکا میخواهد بگوید در برابر یمن شکست نخورده چون از اساس ایران پشت قضیه است و یمنی ها توان چنین حملاتی را ندارند 2️⃣ رسانه های غربی می خواهند به افکار عمومی جهان عرب و درون یمن به دروغ القا کنند دولت نجات ملی(وابسته به انصارالله) دست نشانده ایران است و یک جنبش اصیل و خودجوش برآمده از خواست امت اسلام نیست و اعمالش ربطی به افکار ضد صهیونیستی و ضد امپریالیستی در بین ملت های عرب ندارد 3️⃣ آمریکا سعی دارد جنبش های ضد صهیونیستی را تخطئه کرده ، تلاش های آنان را زیر سوال برده و آنان را شبه نظامیان وابسته به ایران و بخشی از برنامه منطقه ای این کشور معرفی کند 4️⃣ انتشار اخبار گمراه کننده بخشی از جنگ روانی و بازی رسانه ای غرب است تا رزمندگان یمنی و حامیان داخلی و خارجی آنان را با چنین دروغ هایی به تردید بیندازند 5️⃣ انصارالله و قدرت روزافزون این جنبش مستقل ضدامپریالیستی و ضدصهیونیستی نباید به یک الگو و آرزو برای ملت ها تبدیل شود 6️⃣ خاطرنشان می گردد دولت نجات یمن متحد راهبردی ایران است اما قطعا دست نشانده آن نیست 🇮🇷
ولی این کنار خرابه های وطن یه جور دیگه قشنگه ..... .