eitaa logo
مجتمع آموزشی شهید برونسی
3.6هزار دنبال‌کننده
17.4هزار عکس
3.3هزار ویدیو
143 فایل
کانال اطلاع‌رسانی مجتمع آموزشی تربیتی 《 شهید برونسی 》 #ابتدایی #متوسطه #حوزه_علمیه #کانون_فرهنگی #موسسات_وابسته ☎️تلفن تماس : ۰۵۱۳۱۸۸۴ 🌐سایت مجتمع: www.bronsi.ir www.aparat.com/bronsi :آپارات مجتمع🎬
مشاهده در ایتا
دانلود
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کلیپ دوره #ضمن‌خدمت مدیران و معلمان در مدرسه شهیدبرونسی 📌کاری از گروه رسانه مجتمع شهیدبرونسی @bronsi
🔴 ایتا مهمترین پیام‌رسان ایرانی می‌شود؟ 🔹 طبق جدیدترین نتیجه مرکز افکارسنجی کشور که تیرماه صورت گرفته است تعداد استفاده‌کنندگان از در مقایسه با اسفندماه رشد بیش از ۲ برابری را نشان می‌دهد. 🔹 بر اساس این گزارش، با ۲.۸ درصد پوشش جمعیت کشور در صدر و ایتا با ۱.۳ دوم و با ۰.۷ در بین پیام‌رسان‌های ایرانی سوم است. پیام‌رسان‌های و و نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند. 🔹 ایتا در چهارماه اخیر، در شرایطی بیشترین رشد کاربران را داشته است که نه مانند سروش از تبلیغات شبانه‌روزی برخوردار است، نه مانند بله پشتوانه مالی قدرتمندی همچون را دارد و نه در فهرست پیام‌رسان‌های مورد حمایت قرار گرفته بود. بلکه دلیل توفیق نسبی ایتا، افزایش به‌جای قابلیت‌ها و دلچسب‌تر شدن تجربه کاربری آن است. 🔹 البته افزایش تعداد استفاده‌کنندگان، گویای تمام توفیق ایتا نیست. مقدار استفاده کاربران از این پیام‌رسان نیز قابل توجه است. به‌عنوان مثال به رغم آنکه اکنون تعداد کاربران فعال ایتا تقریبا نصف سروش است اما تعداد بازدیدهای مطالب کانال‌های مشترک در ایتا بسیاری اوقات فراتر از بازدیدهای همان در سروش است که نشان می‌دهد کاربران ایتا نسبت به کاربران سروش، استفاده زمانی و کمی بیشتری از پیام‌رسان خود می‌کنند. همچنین تعداد قابل توجهی از کانال‌های در ماه‌های اخیر صرفا از ایتا به‌عنوان جایگزین استفاده کرده‌اند نه سروش یا بله. 🔹 ایتا چرا نظر مردم را جلب کرده است؟ یکی از دلایلش هم مدیران ایتا نسبت به خلأها و سرمایه‌گذاری به‌جا بود. مشکل اصلی مردم تماس صوتی یا تصویری نبود، برای این کار وجود داشت. مردم به مسئله نیاز داشتند اما این هم در صدر توقعشان از یک پیام‌رسان قرار نداشت. مردم دنبال جایی برای جایگزینی تلگرام بودند؛ جایگزینی برای اطلاع‌رسانی ساده و آسان، یعنی کانال. که ایتا در بین پیام‌رسان‌های ایرانی بهترین گزینه هم برای کانال‌داری و هم کانال‌خوانی بود و است. و البته ، دنبال جایگزین برای پیام‌رسانی بودند که با آن کارهایشان را پیگیری کنند. که ایتا با عالی، این خلأ را پر کرد. در آینده نیز برای پیشرفت، به همین هوشمندی نیاز است. مثلا حتما تصحیح و تکمیل دفترچه مخاطبان و دستیابی به ارتباط آسان که از شعارهای ایتا است، یا ارائه ربات، یکی از ضروریاتی است که مدیران این پیام‌رسان باید به آن توجه کند. ایتا باید بتواند برگ برنده خود را که تمرکز بر ایجاد و گسترش قابلیتهای به‌جا است بگذارد و مراقب باشد در راه بلند پیش‌رو، کارهای بی‌اولویت نکند. 🔹 برخی از کارشناسان فضای مجازی معتقدند ایتا همین الان از نظر میزان استفاده، سروش را پشت سر گذاشته است اما بنظر می‌رسد اگر معیار مقایسه را تعداد کاربران بگیریم ظرف یکسال آینده، این اتفاق نیز خواهد افتاد. حتما اتفاق خوبیست که پیام‌رسانی که کمترین پشتوانه و تبلیغات حاکمیتی را داشته با شعار بالاتر از همه قرار بگیرد؛ پس به انتظار و استقبال از روزی که ایتا وارد رقابت با پیام‌رسان‌های خارجی شود. @bronsi
12.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚽️فوتبال ⛳️بادبادک بازی 💦آب بازی 🎙مصاحبه از خود بچه ها 😂فقط میکروفون @bronsi
📸 لوح| ناامید کردن بی‌تقوایی است @bronsi
🌐این طرح نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است. هم‌افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود که در طرح شهید بهنام محمدی از هر مسجد دو یا سه بسیجی به کمک اولیاء و کادر آموزشی مدرسه می‌روند که آنان را در کارهای تربیتی یاری رسانند. 👥تمامی طلاب پایه سه حوزه علمیه شهید برونسی در این اردوی آموزشی شرکت میکنند. @bronsi
#برنامه_دوره_تابستانی 🔆دوره تابستانه مدرسه برای استمرار در پیگیری اهداف تربیتی برنامه ریزی شده است. 🏮شرکت در دوره تابستانه #الزامی میباشد . 🖼برنامه شنبه 5مردادماه کلاس #نهمی ها شرکت در اردو از ساعت ۷ الی ۱۳ می‌باشد. 🍱 دانش آموزان کلاس نهم برای شرکت در اردو کفش و لباس ورزشی و صبحانه به همراه داشته باشند. @ma_bronsi
#اردوی_تفریحی والیبال 📆 پنجشنبه ۳مرداد 🌻 حوزه علمیه شهیدبرونسی 🌻 🆔 @hbronsi
#اردوی_تفریحی فوتبال در زمین چمن 📆پنجشنبه ۳مرداد 🌻 حوزه علمیه شهیدبرونسی 🌻 🆔 @hbronsi
💠امروز ۲۳ ذی‌القعده روز زیارتی امام رضا علیه‌السلام است. پیشنهادهای آقا برای یک زیارت مقبول را بخوانیم و انجام دهیم. @bronsi