عزیزی تعریف میکرد وقتی که #حاج_قاسم فرمانده لشکر41ثارلله کرمان بود ، در جلسه ای خانوادگی نشسته بودیم.
دختر حاج قاسم روی پایش نشسته بود و از گرمای وجود پدر استفاده میکرد.
میهمانانی آمدند که در بین آنها دو دختر شهید بود.ایشان فرزند خود را روی زمین گذاشتند و آن دو کودک خردسالِ فرزند شهید را روی پای خود نشاندند.
😊 حس و حال آن دو کودک، آنچنان بود که گویی در آغوش پدر خود هستند...
#حاج_قاسم عزیز !
شست باران، همه کوچه خیابان هــارا....
پس چـرا مانده غمت بر دل بارانی مـن؟😔
#روز_پدر بر علمدار شهید و یاران شهیدش، مبارک 🌷🌹
#میلاد_امام_علی
🆔 @afzayeshetelaat
➯@Bshmk33
15.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جواب دندان شکن تهیه کننده به سلبریتی های تحریم کننده جشنواره فجر
تهیهکننده «فیلم چرا گریه نمی کنی» خطاب به تحریم کنندگان سینما: چند نفرتان رفتید خوی برای کمک به مردم. سینما برای مردم است.
کجای دنیا یک بازیگر این همه اختیار عمل دارد. شما در مورد همه چیز اظهار نظر میکنید.
شما که تحریم ظالمانه آمریکا و بیماران پروانهای را نمیبینید! چرا از آنها پست نمیگذارید؟ پروازهاتون به خطر میافتد؟
➯@Bshmk33
📣📣📣گوشه ای از پیشرفت های علمی جوانان عزیز میهن که در جنگ رسانه ای دشمن دیده نشد
❤️ درود بر نخبگان با شرافت ایران زمین ❤️
➯@Bshmk33
🔴 دماغ سوخته خریداریم😂😂
🔹 واقعا فک کرده بودن دلاور مردای ارتش از این دوزاری ها حمایت میکنن
➯@Bshmk33
✅ صحنه جنگ ترکیبی ضد ایران:
🔹طراح: آمریکا و لابی صهیونیستی اسرائیل
🔹مجریان: سران و سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی کشورهای غربی،اسرائیل ،کشورهای مرتجع عربی،سازمانهای تروریستی مثل گروهک منافقین
⏰ زمان: بلند مدت
🪙 مکان: در داخل و خارج ایران
📡 پیشران طرح: غول رسانه ای غربی،عبری،عربی
🔹 عوامل همکار داخلی: نفوذیها در پوشش های سیاسی ،اقتصادی،فرهنگی سلبریتی هاو...
🔹منبع مالی: کشورهای عربی مستقیم و غیر مستقیم
🔶اهداف:
۱_تغییر باورها و ادراک مردم
۲_تاثیر در تصمیم گیری مسئولین توسط نفوذیها و عملیات روانی رسانه ها
۳_اخلال در مسیر پیشرفت و توسعه کشور توسط نفوذیها
۴_تحریم های فلج کننده برای به زانو در آوردن مردم و مسئولین
۵_فشارهای رسانه های معاند و هدایت اغتشاشات
۶_استفاده از ترورهای کور مانند شاه چراغ برای ایجاد رعب و وحشت
۷_ایجاد جو ناامنی در کشور و بزرگ نمایی آن در رسانه های عبری عربی
۸_درگیر کردن ایران در موضوعات و محورهای مختلف از جمله حقوق زنان
۹_ایجاد اخلال در بازار اقتصادی کشور توسط نفوذیها و بالا بردن قیمت دلار و اجناس و کالاهای اساسی
۱۰_سخنرانیهای هدفمند برخی از مسئولین و سیاسیون داخلی همسو با غرب
۱۱_استفاده از اشخاص مشهور ازجمله سلبریتیها برای اثر گذاری بر ذهن مردم
۱۲_استفاده از فضای مجازی برای سست کردن ارکان خانواده و آتش تهیه اغتشاشات
۱۳_هدف قرار دادن ارکان انقلاب از جمله ولایت فقیه
۱۴_شناخت دقیق از نقاط ضعف و قوت کشور و هدف گرفتن آنها
۱۵_دامن زدن به اختلافات مذهبی با هدف تجزیه ایران
#جنگ_ترکیبی
#نفوذ
#محسنی
➯@Bshmk33
✅افسانه و جعل خودکار هویدا
🔹لوازم التحریر از سال ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۷ ، ۵۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است
مگر نگفتید تو ۱۳ سال نخست وزیر هویدا خودکار اصلا گران نشد !
پس قضیه این افزایش ۵۰۰ درصدی چیست ؟
روزنامه اطلاعات ،شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۵۷
گروه پژوهشی آرتا
➯@Bshmk33
🔴 اعجاز رسانه
قدرت جنگ نرم و اعجاز آن را از اینجا دریابید که زمانی که هیچیک از ابزارهای نوین ارتباطی وجود نداشت، مردم متأثر از پروپاگاندای معاویه، راجع به مولی الموحدین، امیر المؤمنین، یگانه مولود کعبه و شهید محراب، پس از شنیدن خبر ضربت خوردن حضرت، با تعجب میگفتند «مگر علی نماز هم میخواند»!
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
#احمد_قدیری
➯@Bshmk33