فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️خانم ثریا مطهرنیا، بانوی معلم اهل کردستان که سالهاست در روستاهای محروم کردستان به آموزش و پرورش مشغول است توسط موسسه «جایزه جهانی معلم» (Global Teacher Prize) به عنوان ده معلم برتر جهان در سال ۲۰۲۱ معرفی شد
🔹️جایزه معلم برگزیده سال یک میلیون دلار است، اما عشق و علاقه او در خدمت به انسانيت، غیر قابل قیمت گذاری است.
👥 #کارگاه معلم اثربخش | آنلاین
هشت جلسه توانمندسازی معلمان
✍️ #اختصاصی برای معلمان و مربیان مدارس #هدهد ، #کندو ، #برنا
👌 معلم یادگیرنده | صلاحیت حرفه ای | طراحی آموزشی | تفاوتهای فردی | فنون معلمی | تفکر طراحی | فناوری آموزشی | اخلاق حرفه ای
👈 هر هفته با حضور کارشناس و مهمان ویژه
🔅 #سه_شنبه_های_توانمندسازی_معلمان
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
👥 #کافه_گفتگو | آنلاین
👌 ارتباط موثر ۲
✍ مشاورین در مواجهه با مهم ترین مسائل دوره نوجوانی چه نظری دارند؟
✍ ویژه والدین #دبستان_دوره_دوم و #دبیرستان
🔰 ثبت نام والدین مدارس میزان ، مدارس همتا و عموم بلامانع است.
👈 همراه با آقای دکتر مصلحی
(دکترای روانشناسی، مشاور تحصیلی و نوجوان)
📆 پنج شنبه ۲۰ آبان ماه
⏰ ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح
👆 #ثبت_نام تک جلسه و پرداخت #هزینه از طریق:
http://www.hodhod.school/?page_id=1084
👥 #کافه_گفتگو | آنلاین
👌 احترام به خود
✍ مشاورین در مواجهه با مهم ترین مسائل دوره خردسالی و کودکی چه نظری دارند؟
✍ ویژه والدین #پیش_دبستان #دبستان_دوره_اول
🔰 ثبت نام والدین مدارس میزان ، مدارس همتا و عموم بلامانع است.
👈 همراه با سرکار خانم مائده محسنی
(کارشناسی ارشد مشاوره، مدیر و موسس باغ کودک پویا، تسهیلگر و مشاور مسیر تربیتی کودک)
📆 پنج شنبه ۲۰ آبان ماه
⏰ ساعت ۸ تا ۱۰ صبح
👆 #ثبت_نام تک جلسه و پرداخت #هزینه از طریق:
http://www.hodhod.school/?page_id=1087
10.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کرونا
💢 آمادگی برای بازگشایی مدارس قسمت اول
#واکسن_بزنیم
مدرسه دخترانه کندو(۱)
👥 #کارگاه معلم اثربخش | آنلاین هشت جلسه توانمندسازی معلمان ✍️ #اختصاصی برای معلمان و مربیان مدارس
معلمان و مدیران مدارس میزان اصفهان
هم اکنون در کارگاه معلم یادگیرنده
همراه با آقای دکتر خادمی هستند.
👥 #کارگاه معلم اثربخش | آنلاین
هشت جلسه توانمندسازی معلمان
✍️ #اختصاصی برای معلمان و مربیان مدارس #هدهد ، #کندو ، #برنا
👌 معلم یادگیرنده | صلاحیت حرفه ای | طراحی آموزشی | تفاوتهای فردی | فنون معلمی | تفکر طراحی | فناوری آموزشی | اخلاق حرفه ای
👈 هر هفته با حضور کارشناس و مهمان ویژه
🔅 #سه_شنبه_های_توانمندسازی_معلمان
#توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
🔹راه حل ها:
- تنوع منابع یادگیری از کتاب به رسانه های متنوع
- فعال ساختن دانش آموز در فضای مجازی سالم
- تغییر مفهوم تربیت کردن به تربیت شدن مختارانه
- به وجود آوردن موقعیت کنشگری فعال و مثبت برای دانش آموزان
- موقعیت های فیزیکی و مجازی برای مهارت آموزی
- توسعه روشهای ارتقاء مهارت
- آموزش و پرورش متنوع با هسته اولیه منعطف برای پوشش استعدادهای مختلف
- تنوع بخشیدن به منابع درسی و محدود نکردن به کتاب
- تغییر ارزیابی از ارزیابی اطلاعات به ارزشیابی توانایی ها
- سرعت عمل دست اندرکاران برای تحولات
(برنامه پویا سالانه به جای برنامه ایستا)
- افزایش نقش والدین در فرآیند تعلیم و تربیت
- برنامه ریزی فرآیندی برای:
سوادهای نوین
تدارک وسیع فضای مجازی برای مدارس
پژوهش و تحقیق توسعه تعلیم و تربیت مدارس
پروفسور حمیدرضا آیت اللهی
#معلم_آینده
#معلم_عصر_اطلاعات
معلمان و مدیران مدارس میزان اصفهان
هم اکنون در کارگاه معلم یادگیرنده
همراه با خانم دکتر ایزدیان هستند.
#معلم_پژوهنده
تغییرات بنیادین در تعلیم و تربیت و نحوه مواجهه فعال ما با آن.pdf
234.5K
تغییرات بنیادین در تعلیم و تربیت و نحوه مواجهه فعال ما با آن
🔹تغییرات جامعه اطلاعاتی و معلم آینده
🔸 در بیان پروفسور حمیدرضا آیت الهی
موسس مدارس روش میزان کشور
🔷تغییرات پارادایم آموزش و پرورش
- یادگیری و یاددهی تعاملی
- انتخاب های فردی به جای محدودیت های از پیش تعیین شده
- تغییر تدریجی محیط آموزشی از کلاس محدود به محیط متنوع (رسانه، خانواده، گروه های مرجع و ...)
- تغییر مفهوم سواد از جمع آوری اطلاعات به پردازش اطلاعات
- تعدیل نقش معلم از یاددهنده به تسهیلگر یادگیری
- تغییر آموزش به «مهارت + آموزش»
کاهش ارزش مدرک و تبدیل به ارزش رزومه
- تغییر دانش آموز از یادگیرنده منفعل به فعال
- تغییر اساسی در مشاغل آینده : از تخصص گرایی به حل کننده مسئله
و حذف مشاغل فیزیکی
- تغییر نیازهای جامعه انسانی: از نیاز فیزیکی به نیاز اطلاعاتی
- تعدیل و تغییر رویکرد مبنایی فعالیت های آموزشی از نقش محوری معلم به دانش آموز
- تبدیل عنوان دانش آموز به توانایی جو
- تغییر آموزش و پرورش نخبه گرا به آموزش و پرورش موثر برای همه استعدادها با توجه به تفاوت های فردی
- تغییر ارزشیابی نمره محور به توانایی محور
- رنگ باختن انگیزه های بیرونی و تبدیل به انگیزه درونی و حل مسئله
- تغییر منابع آموزشی از کتاب محوری به منابع متنوع اطلاعاتی (از بین رفتن محدودیت ها)
#معلم_آینده
#معلم_عصر_اطلاعات