گنجه-کابین 64
حس خوبی به لوک ندارم نمیدونم چرا ولی حس خوبی ندارم
من وقتی داشتم جلد یکو میخوندم:
گنجه-کابین 64
حس خوبی به لوک ندارم نمیدونم چرا ولی حس خوبی ندارم
وقتی اخر کتابو میخونی و میفهمی حست درست بوده🛐🛐🛐