گنجه-کابین 64
درکل مدرسه جدید،ادمای جدید،فضا و جو جدید اصلا ترسناک نیست و خیلیم خوبه
خیلیی خوبه که استرس نداری بابتش
گنجه-کابین 64
چراااااا اینا که خیلی گوگولیننن😭😭
از اجسام بزرگ و ارتفاع میترسم-
گنجه-کابین 64
خیلیی خوبه که استرس نداری بابتش
تنها ترسم اینه که بیشترشون همکلاسیای راهنمایی باشن
گنجه-کابین 64
تنها ترسم اینه که بیشترشون همکلاسیای راهنمایی باشن
اگه اینجوری باشه ترک تحصیل میکنم