هدایت شده از 「خوشحالی فروشی ساکورا」
آره خلاصه، منم خواستم بگم که من جوابگو نیستم. بعداً نیاید خِرَمو بگیرید.
گنجه-کابین 64
با خانوم جفرسون و رودِش صحبت کنیم؟
پسر عمم اینجاست میخوام با موتورش برم دور دور
*
سوگند: یوهوووو
فریماه:خوش بگذره نینی
گنجه-کابین 64
پسر عمم اینجاست میخوام با موتورش برم دور دور * سوگند: یوهوووو فریماه:خوش بگذره نینی
فقط داداش تو کدوم ایران زندگی میکنین که این موقع از سال و روز جرعت میکنین برین بیرون؟(زیادی گرمههه)
گنجه-کابین 64
فک نمیکردم نعو با این اخلاقش کسی رو بغل کنه خیلی نازنننننن
به امیددلبستم🛐🛐🛐😭
https://eitaa.com/jdudujsksiw/1520
چ-
سونی فقط به اریک میاد
نئو هم فقط و فقط به سی میاد
گنجه-کابین 64
با خانوم جفرسون و رودِش صحبت کنیم؟
خودت دفتر داری اجی
*
سوگند: چه دفترییی
فریماه:دفترِچی اجی؟ژورنال منظورته؟