به میدان میروی و میشود زینب دعاگویت؛
ولی ای کاش غرق خون نمیشد چشم و ابرویت..💔!
أَلسَّلامُ عَلَی الْمَقْطُوعِ الْوَتینِ
سلام بر آن که شاهرَگش بریده شد...
-زیارت ناحیه مقدسه
-السَّلَامُ عَلَی أَسِیرِ الْکُرُبَاتِ وَ قَتِیلِ الْعَبَرَاتِ.
سلامبراسیرغمهاومصیبتهاوکشتهاشکهاوگریهها