چـآیے خانوم 🫖🏴
گیلیگلییییی با سارا ژورنالم رو درستیدم
بفرستتتتتت البته اگه میخوای
هدایت شده از داداشم بفور//𝓜𝔂 𝓻𝓮𝓵𝓪𝓽𝓲𝓿𝓲𝓽𝔂
160.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_76aan19&btn=پیام.های.شما
ناشناسمون بیایید کویر نشه
اگه بخوایید موضوع هم میدم
ایران با بلژیک صفر صفر مساوی کرد!!
واقعیتش رو بخوام بگم ایران خیلی بد بازی کرد.
کلا تو حالت دفاعی بود که وقتی دو بار از اون حالت در اومد نزدیک بود گل بزنیم.
کنترل توپشون به شدت بد بود جوری که هر دقیقه توپ و لو میدادن.