eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥بذل و بخشش ۲میلیارد دلاری پهلوی!!😳😡 💥کجا هستند شاه دوستان، دومیلیارد دلار بدهی در زمان شاه 🤔🙄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌صحبت‌های تکان‌دهنده آقای رحیم پور ازغدی.. ✖️حالا یه دو دو تا چهارتا کنید در این شرایط حساس مملکت دقیقا کجا قرار گرفتید آیا تا وقتی که هزینه نداشته باشه براتون، پای این مملکت و آرمان هاش ایستادگی می‌کنید؟ یا تا آخر پای کار با تمام خوب و بدی هاش می مونید؟
شهید مصطفی چمران خدايا! از آنچه كرده‏‌ام اجر نمی‌خواهم و به خاطر فداكاری‌های خود بر تو فخر نمی‌فروشم. آنچه داشته‏‌ام تو داده‏‌ای، و آنچه كرده‏‌ام تو ميسر نموده‏‌ای.... همه استعدادهای من، همه قدرت‏‌های من، همه وجود من زاده اراده توست، من از خود چيزی ندارم كه ارائه دهم، از خود كاری نكرده‏‌ام كه پاداشی بخواهم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار عضو سابق کنست اسرائیل به فروپاشی اقتصادی رژیم صهیونیستی: اسرائیل در حالی وارد این جنگ شد که در دل یک بحران اقتصادی قرار داشت؛ معتقدم که اسرائیل در یک بن‌بست اقتصادی قرار دارد. 🔸عصام مخول، عضو سابق کنست رژیم صهیونیستی و رئیس انیستیتو "امیل‌توما" از حیفا در گفتگو با اسکای‌نیوز: 🔺در واقع هیچ افقی برای اقتصاد اسرائیل وجود ندارد؛ اقتصادی که اسرائیل به آن می‌بالید و مدعی بود که بسیار توسعه یافته، پیشرفته، با ثبات و قوی است! 🔺نشانه‌های آشکاری وجود دارد که اسرائیل نمی‌تواند این جنگ را از نظر فشارهای اقتصادی تحمل کند! معتقدم که بی‌اعتمادی کامل مردم، گریبان این دولت را حتی قبل از پایان این جنگ خواهد گرفت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قدس آزاد می‌شود و این تازه آغاز ماجراست... ⭕️ مهمان صدای دلنشین شهید بهشتی شوید که درباره قدس برای ما می‌گوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیروز در بیمارستان یک پایش را قطع، و پای دیگر را عمل کردند!😳 و امروز مجبور است مسافت غزه تا خان یونس را، چهار ساعت، این‌چنین طی کند 😔😡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افشاگری خلبان اخراجی ارتش اسرائیل؛ کودکان در یک سیستم آموزشی "نظامی‌گرایانه" صهیونیستی بزرگ می‌شوند! 🔶 یوناتان شاپیرو، خلبان سابق رژیم صهیونیستی: 🔺دولت من و فرماندهان نظامی من، جنایتکاران جنگی هستند. 🔺از لحاظ روانی بسیار دشوار است، اما وقتی می‌فهمید که بخشی از یک سازمان تروریستی هستید، باید "نه" بگویید! 🔺باید عواقب مخالفت با صهیونیسم را در نظر بگیرید، من از تمام شرکت‌هایی که در اسرائیل کار می‌کردم اخراج شدم!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴حرف مهمی هست ... دشمن استراتژی جنگی خود را طولانی مدت طراحی کرده است . چاره دیگری هم ندارد. با این حساب بهتر می‌توان به استراتژی جنگی سید حسن نصرالله پی برد که ایشان هم آرام آرام کارت های خود را برای مبارزه با اسرائیل رو می‌کند و حزب الله لبنان بصورت آرام در حال افزایش میزان ضربات خود به دشمن است. ما شاید در ایام پیش رو شاهد سخنرانی های متعدد سید حسن نصرالله باشیم و با هر سخنرانی مرحله جدیدی از جنگ در میدان شروع می‌شود.
🔻عکسی از فاجعه‌ی کشتار شهر درسدن (پایتخت فرهنگی) آلمان توسط هواپیماهای انگلیسی و آمریکایی ✍آنها نتوانستند جنازه کشته‌شدگان را بخاطر تعداد بسیار زیادش دفن کنند پس آنها را روی هم تلنبار کرده و سوزاندند. این است تاریخ سیاه مدعیان حقوق‌ بی بشر!
🔻این هم تصمیم تاریخی نشست بی خاصیت عربی-اسلامی در عربستان‎سعودی 🔹 ۲۰ آبان ۱۴۰۲ | پیام حماس به نشست سران کشورهای عربی و اسلامی در ریاض: یک تصمیم تاریخی بگیرید. 🔹 ۲۰ آبان ۱۴۰۲ | سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان خطاب به نشست سران کشورهای عربی و اسلامی در ریاض: حداقل چیزی که فلسطینیان از نشست عربی اسلامی می‌خواهند، این است که مانند یک مرد از آمریکایی‌ها بخواهند که این جنگ را متوقف کنند و نیز آنها را به اتخاذ اقداماتی تهدید کنند؛ آیا ۵۷ کشور عربی و اسلامی نمی‌توانند گذرگاه غزه را برای وارد کردن کمکها و دارو و آب و سوخت و نجات مجروحان باز کنند؟ کسی از شما اسلحه و یا جنگیدن نمی‌خواهد؛ زمانی که انسان‌ها در حال غفلت هستند، شهدای ما اهل احساس مسئولیت، اهل جهاد، صبر، جانفشانی‌های بزرگ، اهل اخلاص برای خداوند هستند؛ 👈 خطاب به آمریکایی‌ها می‌گویم اگر می‌خواهید وارد جنگ منطقه‌ای نشویم، باید جنگ غزه را متوقف کنید؛ کسی نمی‌تواند به جنبش‌های مقاومت برای توقف حملات فشار بیاورد؛ نبرد امروز، متفاوت است؛ من گامها و اقدامات را اعلام نمی‌کنم؛ سیاست ما در این نبرد، این است که میدان است که عمل می‌کند و حرف می‌زند؛ چشم‌هایتان به میدان باشد، نه به سخنرانی‌ها. 🔹 ۲۰ آبان ۱۴۰۲ | بیانیه بی‌خاصیت پایانی نشست عربی-اسلامی در ریاض: از شورای امنیت می‌خواهیم که تصمیمی فوری برای محکوم کردن تخریب وحشیانه بیمارستان‌ها در نوار غزه توسط اسرائیل بگیرد! ما همچنین از تمامی کشورها (آمریکا و اروپا) می‌خواهیم که صادرات سلاح و مهمات به مقامات اشغالگر را متوقف کنند!
🔴یک‌ تیتر مخوف برای زنان فمنیست اینبار سراغ کارگری عمده زنان ایران در کارخانه‌ها آمده تا به اسم جنسیت و برابری الویت‌های زنان را تغییر داده ‌و زنان ایرانی را با عقده برابری با مردان در میدان کار به نبرد با مردان بکشاند و با دستمزد کم بیشترین بهره‌وری را از زنان داشته باشد. این تیتر بعد از یک سال نهادینه شدن آزادی‌های خیابانی بسیار خطرناک به نظر رسیده و همان راه رفته غرب برای نابودی زن وخانواده را تداعی می‌کند.
♦️سازمان ملل متحد، با 145 رای موافق، در برابر 7 رای مخالف، به قطعنامه محکومیت شهرک سازی غیرقانونی اسرائیل در فلسطین (از جمله بیت المقدس شرقی) و سوریه (جولان) رای داد! 🔹کشورهای مخالف این قطعنامه: 🇺🇸آمریکا 🇮🇱اسرائیل 🇨🇦کانادا 🇭🇺مجارستان 🇲🇭جزایر مارشال 🇫🇲میکرونزی 🇳🇷نائورو
✍ این نقشه غرب آسیاست و این چهار نقطه‌ی مهم در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه)، در واقع مهمترین مناطق بر روی زمین است. ✅ تمامی دعوای دنیا بر سر تسلط بر این منطقه است. منطقه مهم 📌 منهای مرکزیت و قلب کره‌ی زمین بودن این منطقه (هارتلند غربی‌ها) و منابع سرشار انرژی آن و همینطور نقطه اتصال تمامی دنیا به یکدیگر از طریق این منطقه: ✍ اینجا زمین مقدسی است که هرکس، کنترل آنرا به دست بگیرد، بر تمام دنیا مسلط خواهد شد. 🔺 شما یک مثلثی را ببینید با سه نقطه مهم متصل به یکدیگر؛ از مسجدالحرام در غرب سرزمین حجاز، از مسجدالاقصی در شرق مدیترانه و مسجد جمکران در قلب ایران؛ و البته نقطه اصلی در مرکز این مثلث: مسجد و کربلای معلی... 🟢 دعوا بر سر این منطقه است و بر سر یک اسم و یک فرد و حقانیت ایشان: امیرالمومنین حیدر... ✍ صبور باشید. دنیا وارد شده ❤️ السلام عليک يا امیرالمومنین 🏴🇮🇷🇵🇸
✳️ابوعبیده: ۱۶۰ تانک اسرائیلی را منهدم کردیم 🔹سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام:بیش از ۱۶۰ خودروی زره‌پوش (تانک، نفربر و بولدوزر) اشغالگران را تاکنون منهدم کردیم. تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند. 🔹تنها در ۲ روز گذشته ۲۵ خودروی زرهی را منهدم کردیم. درگیری غیر متوازن است اما بزرگ‌ترین قدرت منطقه را می ترساند. 🇮🇷خدای حضرت محمد رسول الله و اهلبیت مطهرش حافظتان و توفیقات تان تا پیروزی نهایی نصیبتان ان شا الله🤲
🔴آیت الله دکتر رئیسی: ⬅️کشورهای اسلامی باید سلاح در اختیار ملت فلسطین قرار دهند 🔻رئیس‌جمهور ایران در اجلاس سران عربی اسلامی: ✅هدف از تاسیس رژیم اشغالگر در جهان اسلام، کشورهای ظالم و استعمارگر بر است. امروز مهم‌ترین اقدام، توقف جنگ است. ✅خواستار غزه و بازگشایی بی قید و شرط گذرگاه رفح هستیم. باید فورا خواستار خروج رژیم صهیونیستی از غزه شویم. ✅ از جمله کشورهای اسلامی باید امنیت را برای فلسطینیان در اراضی اشغالی تامین کنند. ✅باید تجارت و همکاری با رژیم صهیونیستی متوقف شده و کالاهای اسرائیلی شود. ✅خواستار برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به خاطر شرکت در قتل و کشتار مردم غزه هستیم. ✅کشورهای اسلامی باید در اختیار ملت فلسطین قرار دهند. راه حل دائمی و پایدار تشکیل کشور مستقل فلسطین از بحر تا نهر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بغض دکتر رئیسی در پایان سخنرانی سلام بر شما کودکان که با دستان کوچکتان و بدن های نحیفتان، درندگی وحشی‌گری صهیونیست‌های اشغالگر را به تصویر کشیدید القدس لنا ونصرلنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، شخصاً از سالن اجلاس سران اسلامی-عربی برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در اولین دیدار در این سطح در زمان ملک سلمان، خارج شد.
گول بوی جنگ میاد این جماعت ابله رو نخورید !! ‏این جماعت سال 92 با همین حربه پیروز انتخابات شدند ‏اگه نبودند مدافعان حرمی که این جماعت مدام سنگ جلوشون مینداختند ، الان د!عش بهمون حکومت میکرد ‏اینا بوی انتخاباته که به مشام شون خورده دوباره جنگ جنگ می کنن ‏وگرنه دلشون به حال هیچکی نسوخته سرطان_اصلاحات
🔴 راهکارهای ده گانه رئیس جمهوری اسلامی ایران برای مسئله فلسطین ♦️رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی: 🔹اولین اقدام توقف کشتار غزه و پایان حملات کور است. 🔹راهکار دوم رفع کامل محاصره و بازگشایی گذرگاه رفح با کمک برادران مصری همه سران اسلامی و عربی است. 🔹سوم خروج فوری نظامیان صهیونیست از غزه. 🔹چهارم قطع هر گونه ارتباط سیاسی و تجارب با رژیم صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی و حمایت و پشتیبانی از تحریم کنندگان کالاهای صهیونیستی. 🔹پنجم دولت های اسلامی باید ارتش صهیونیستی را یک سازمان تروریستی اعلام کنند. 🔹ششم تشکیل یک دادگاه عادلانه برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی و تعقیب مقامات اسرائیل و آمریکا برای مشارکت در این جنایت 🔹هفتم تشکیل یک صندوق برای بازسازی غزه 🔹هشتم ارسال کاروان های بشردوستانه برای مردم فلسطین 🔹نهم نامگذاری روز بمباران بیمارستانهای غزه بعنوان روز نسل کشی و جنایت علیه بشریت 🔹دهم تسلیح مردم فلسطین برای مقابله با اشغال گر جنگ افروز در صورت تداوم اشغال گری 🔹اما راهکار نهایی تشکیل یک دولت فلسطینی از بحر تا نهر با رای هر فلسطینی ست.