eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 بررسی نظرات برخی رسانه‌های پرمخاطب غربی در‌ مورد برادر ولایتمدار و انقلابی دکتر سعید جلیلیشهید والامقام حاج ابراهیم همت چقدر زیبا گفته بود که: هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید نگاه کنید، آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است. و اینک و در این مقطع ببینید آتش توپخانه دشمنان دین ، انقلاب و نظام اسلامی و ایادی داخلی آنان کدوم کاندید را می کوبند همان شخص اصلح ترین است . ********************************** 🔹انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️‏به زودی محموله ماه‌نورد ایرانی رو میفرستیم کره ماه ... پروژه محموله ماه ایرانی شامل مدارگرد، ماه نشین و ماه‌گرده. این سه شامل ۱۱۰ کیلوگرم محموله است و قراره مدارگرد در مدار ۲۰۰ کیلومتری ماه کار داده‌برداری رو انجام بده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️پزشکیان: اصل ۱۵ قانون اساسی به همه قومیت ها و ملت ها؟! اجازه داده به زبان خودشان حرف بزنند! به زبان خودشان در مدارش برایشان بنویسند! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ و اما اصل ۱۵ اصل‏ پانزدهم: ‎‎‎‎‎زبان‏ و خط رسمی‏ و مشترک‏ مردم‏ ایران‏ فارسی‏ است‏. اسناد و مکاتبات‏ و متون‏ رسمی‏ و کتب‏ درسی‏ باید با این‏ زبان‏ و خط باشد ولی‏ استفاده‏ از زبانهای‏ محلی‏ و قومی‏ در مطبوعات‏ و رسانه‏ های‏ گروهی‏ و تدریس‏ ادبیات‏ آنها در مدارس‏، در کنار زبان‏ فارسی‏ آزاد است‏. -ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ⚠️ اگر تمایل دارید به مشکلات کشور یک مشکل دیگر به نام جنگ اقوام اضافه کنید به این آقا رای بدهید.
31.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ توهین به شهید رئیسی، بهترین سند برای ائتلاف کاندیداهای انقلابی، و آگاهی مردم، که به کی رأی بدن، و خط شهید رئیسی کیه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ سخنان مهم شهید رئیسی درباره اتحاد و نیامدن آقای و بخاطر ایشان 🔻 آقای قالیباف قبل از انتخابات به من گفت شما بیایی من نخواهم آمد و حاضرم حتی در ستاد شما کار کنم، من گفتم دوست ندارم مانع باشم و بخاطر من کسی نیاید. 🔻 آقای دکتر جلیلی نیز همین‌طور ،گفتند شما باشید من نمی‌آیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام یکی از مکان های خاص حرم آقا علی ابن موسی الرضا کلیپ را با دقت نگاه کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🏴 امام خمینی رحمةالله‌علیه: آدم صالح اگر در‌ راس واقع شود، دولت صالح می‌آورد نه دولت فاسد ▪️◾️▪️
♦️چرا در بین نامزدهای موجود دکتر جلیلی را شایسته‌تر می‌دانم؟ 1️⃣ فهم درونی شده از مسائل کشور: جلیلی برنامه دارد. برنامه داشتن او به معنای داشتن یک فهم منسجم درونی شده از مسائل  کشور و راه حل‌های آن‌هاست، نه جزوه ای که سایرین برایش تهیه کرده‌اند. چنین فهمی پیش‌نیاز مؤثر بودن سایر ویژگی‌های مثبت مورد نیاز سکاندار قوه مجریه است. 2️⃣ سلامت اقتصادی: جایگاه ریاست‌جمهوری به معنای دسترسی به میزان قابل توجهی از منابع اقتصادی (شرکت‌ها، پروژه‌ها و ...) است. سلامت اقتصادی شخص رئیس‌جمهور و شبکه همراه یا مورد وثوق او پیش‌نیاز استفاده مؤثر از این منابع در راستای منافع ملت است‌. نگاه طعمه‌وار به منابع در دسترس رئیس‌جمهور چه برای کسب منفعت شخصی و چه ایجاد پشتوانه سیاسی مهم‌ترین مانع استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت بهبود زندگی مردم است. جلیلی نه تنها یک نقطه سیاه بلکه نقطه‌ای خاکستری هم در کارنامه‌اش ندارد. این گزاره‌ای است که حتی مخالفینش نیز به آن اذعان دارند. 3️⃣ سلامت سیاسی: جلیلی اهل زد و بندها و بده بستان‌های متعارف دنیای سیاست نیست. در عین اینکه با بدنه نسبتاً گسترده‌ای از کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف ارتباط دارد اما باند و حلقه شخصی ندارد. اگرچه ممکن است همین ویژگی موجب شده باشد، به او وصله «اهل تشکیلات نبودن» بچسبد. 4️⃣ آشنایی با سیستم اداری کشور: جلیلی بر خلاف بسیاری از سیاستمداران، نظام اداری کشور را از کف شروع و پله‌پله طی کرده‌ است. او از ابتدا مدیر نبوده و به‌همین دلیل با آنچه در بدنه و کف دستگاه اداری کشور می‌گذرد بیگانه نیست. 5️⃣ فهم سیاستگذاری و تصمیم‌گیری: سِمَت ریاست جمهوری، جایگاهی راهبردی و سیاستگذار است و بیش از مهارت مدیریت پروژه، به قدرت تصمیم‌گیری و فهم دیدگاه‌های مختلف نیاز دارد. رئیس‌جمهور به طور طبیعی در موضوعات مختلف در معرض دیدگاه‌های مختلف و بعضاً متضاد قرار می‌گیرد و باید بتواند این دیدگاه‌ها و «هزینه-فرصت» هر کدام را فهم کند و بین آن‌ها انتخاب کند. تجربه جلیلی چه به‌عنوان مدیر کل بررسی‌های سیاسی دفتر رهبری و معاون اروپا-آمریکای وزارت خارجه و چه در شورای عالی امنیت ملی، سازگار با این اصلی‌ترین ویژگی لازم برای هدایت قوه اجرایی کشور است. مسیری که بعد از سال ۹۲ در دولت سایه هم ادامه داشته‌است. 6️⃣ مبانی فکری منسجم و مستحکم: جلیلی با اینکه سال‌هاست حضور فعالی در عرصه سیاست داشته و به تبع آن نسبت به موضوعات و حوادث مختلف کشور موضع گرفته، اما در دیدگاه‌های او نمی‌توان اعوجاج و رنگ‌به‌رنگ شدن مشاهده کرد. آنچه جلیلی بیان می‌کند، برخاسته از مجموعه‌ای از مبانی فکری و اعتقادی است. او فاقد چرخش‌های اساسی گفتاری و رفتاری است. براساس سنجش جَوّ سیاسی یا برداشت از ذائقه عمومی موضع نمی‌گیرد. جلیلی از این جهت سیاستمداری قابل اعتماد است. رای دهنده می‌تواند بفهمد به چه کسی می‌خواهد رای بدهد یا ندهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای قالیباف رو دوست داریم چون انقلابیه و هرگز اینکه بخواهیم برای آقای جلیلی تبلیغ کنیم به معنی تقابل با سردار عزیزمون نیست ما توی انتخابات اخیر مجلس اتفاقا پشت سر سردار عزیزمون محمد باقر قالیباف بودیم اگر آقای جلیلی رئیس جمهور بشن قطعا برادر، همراه و هم پیمان آقای قالیباف در پیشرفت کشور خواهند بود!
🌙🔴🌍جماعتی که کشور رو با خزانه خالی به شهید رئیسی تحویل دادن، این دوره هم اومدن و میگن میخوایم خدمت کنیم!!!👆 شهید رئیسی خزانه خالی تحویل گرفت، و الان که پر شده ،عده ای ژست خدمتگزاری گرفتند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🔵 : یک زمانی می‌گفتند باید تحریم‌ها برداشته شود تا مشکل آب خوردن مردم حل شود 🔹سرمایه‌ای که همۀ مشکلات را حل می‌کند مردم هستند. مردم سرمایۀ ثروث‌آفرین‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️رهبر معظم انقلاب: خدای متعال دل‌های مردم را انشاءالله هدایت خواهد کرد به بهترین گزینه و انشاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد.» ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جلسه بیعت ستاد های انتخاباتی مردمی کل کشور،هم اکنون، تهران، محضر دکتر سعید جلیلی، با استقبال بی نظیر روبرو است...